Advertentie | |
|
![]() |
|
gesink, erg knap inderdaad. vansummeren was eerder ontsnapt maar over de laatste klim van de karpacz deed vansummeren 40 secoden langer dan gesink, helaas had hij al teveel voorsprong. vansummeren had dus het goede moment uitgekozen. ik gun het hem wel, hij had al zolang niks meer gewonnen en heeft het afgelopen jaar enorm hard gewerkt.
![]() mcewen in parijs brussel ja erg sterk, en we hebben zelfs vdb daar even voorop gezien ![]() het sloveense talent velits heeft trouwens vandaag de gp fourmies gewonnen, gaan we nog veel van horen in de toekomst (samen met zijn tweelingbroer wellicht). ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zette de TV aan en ineens hoorde ik: "Vansummeren wint ronde van Polen". Ik dacht die zijn er mee aan het lachen daar rijd ook wel een Di Luca, Schleck, ... Maar die heeft dat daar gewonnen. ![]() Lang leve de Summie ![]() |
![]() |
|
Landis geschorst, Pereiro Tourwinnaar
20-09-2007, 21:15 Het doek over de zaak Floyd Landis is eindelijk gevallan, althans voorlopig dan toch. Het Amerikaanse Arbitragecomité heeft namelijk beslist dat de Amerikaan in 2006 zondigde tegen het dopingreglement en schorst de renner voor 2 jaar. Daarnaast moet hij ook zijn Tourzege van 2006 inleveren, die gaat nu naar de Spanjaard Oscar Pereiro Sio. De UCI bevestigt dit laatste en roept ook op haar beurt Oscar Pereiro Sio uit tot officiële Tourwinnaar van 2006. Er wacht Landis nog één kans om in beroep te gaan tegen deze uitspraak. Wil de Amerikaan alsnog zijn Tourzege behouden, kan hij naar het Internationaal Sporttribunaal in Lausanne. |
![]() |
|
Boom!!
![]() Bettini, apart.. enige renner die het charter niet tekent.. durf er om te wedden dat hij het voor aanvang van het WK doet en dan nog even verteld dat hij het belachelijk vindt hoe er met renners omgegaan wordt.. de taak van de regenboogtrui?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maargoed, 1. Cancellara 2. Bodrogi 3. Clement |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Mijn gok is dat Bettini en Freire (+Valverde) te hard naar elkaar zullen zien en dit speelt toch wel in het voordeel van een Sanchez en andere landen zoals België, Nederland, VK, ... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Lees nu dat Rasmussen weldegelijk dope heeft gebruikt in de Tour.
While legally not a violation of the anti-doping code, Danish rider Michael Rasmussen was found to have taken Dynepo in the 2007 Tour de France. Dynepo is an EPO product based on human cells. Samples from this year's Tour were analysed in the French anti-doping lab in Châtenay-Malabry, and its technicians have alerted the International Cycling Union (UCI) of the findings, French paper L'Equipe reported in its Friday edition. Dynepo was found in a urine test of Rasmussen. Rasmussen had not been found positive during the Tour, but was kicked out by his team Rabobank, following his whereabouts affair. For about a year the French lab has detected Dynepo, all in all about ten cases so far, according to Pierre Bordry, the president of the French Anti-Doping Agency. But none of the cases could have been declared as a positive finding, as the WADA criteria of positivity of a test are not yet adapted to the advances in the pharmaceutical market. (www.cyclingnews.com) De teamleiding van de Rabobank schijnt hier in de Tour zelf al van op de hoogte te zijn geweest. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tot nu toe drie mooie medailles! Morgen de heren.. komop Boogie! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Tja dan denk je dat de belgen en nederlanders van elkaar gaan leren.
![]() Volgens mij gaan ze er bij de nederlanders nog spijt van hebben van hun achtervolgingswerk, maarja als Boogerd of Dekker wereldkampioen word wie zal er dan moeilijk over doen? Als belg hoop ik op Gilbert maar dan gaat hij waarschijnlijk mannen als Sanchez en Cunego meekrijgen en Sanchez is zeker niet van de traagste. Hoe dan ook het zal hier al wel geweten zijn dat ik wat voor Euskaltel ben en dus hoop ik ergens op Sanchez want die verdient het in mijn ogen hard. (te denken wat als bij het vorige WK) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wielrennen (was: Zijn er hier pubers die sporten?) Jonas Fiets | 150 | 28-03-2013 13:59 | |
Vrije tijd |
[Wielrennen] Algemeen MavieŠ2004 | 500 | 30-08-2007 13:20 | |
Vrije tijd |
Wielrennen: Wat is jullie favoriete EENDAAGSE wielerwedstrijd / klassieker? Mr.Oizo | 28 | 12-05-2005 15:06 | |
Vrije tijd |
[wielrennen] Bartoli stopt Tofke_H | 7 | 28-11-2004 23:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
spreekbeurt wielrennen douma151 | 4 | 04-12-2002 23:49 | |
Vrije tijd |
Het Nederlandse wielrennen? vreselijke fout | 7 | 19-04-2002 09:23 |