Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2007, 07:43
lonely4now
lonely4now is offline
Hallo Allemaal ,

ik voel mij op het moment heel erg rot en ik hoop dat jullie mij niet op mijn daden beoordelen . Ik wilde vragen wat jullie nu zouden doen als jullie mij waren en hoe precies ?

Ik heb twee jaar terug een vriend gehad die mij altijd dwong om te kussen ect. en nu ben ik eigenlijk bang van jongens en heb ze gewoon altijd ontlopen , gister stond de jongen die mij leuk vond voor de deur en hebben we samen gekust . Ik voel mij nu heel rot omdat ik het misschien eigenlijk niet wilde en ik weet niet of ik echt wat voor hem voel ... Ik durf hem dit allemaal niet te vertellen omdat hij heel lief is maar toch ben ik bang dat hij hetzelfde zal doen als mijn vorige vriendje en vind het dus niet fijn als die aan mij zit enzo . ik hoop dat jullie mij kunnen helpen , dank jullie wel ....
Lonely4now
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2007, 08:47
WolterB
WolterB is offline
Praat er met hem over. Als je dat niet doet, zal hij het nooit weten.
Als hij je echt leuk vindt zal hij er rekening mee houden.
Oud 06-12-2007, 09:40
lonely4now
lonely4now is offline
Hoi ,,

allereerst hartstikke bedankt voor het reageren . ik durf het hem echt niet te zeggen want hij gaat wel heel snel voor mijn gevoel , is het niet beter om het gewoon te stoppen ? dan heb ik geen kopzorgen en huil ik niet de hele nacht ...
Ik kan mijzelf gewoon niet concentreren als we kussen want ik moet de hele tijd denken aan mijn vorige vriend , bedankt alvast
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 09:48
WolterB
WolterB is offline
Je kan er natuurlijk voor weglopen, dat is de makkelijkste manier. Alleen schiet je daar helemaal niets mee op, want wat le nu hebt zal bij iedereen gebeurden wanneer je het neit bespreekbaar maakt.

In principe is nu ervoor weglopen niet anders dan uitstellen om erover te moeten praten met iemand.
Oud 06-12-2007, 15:38
igfy
igfy is offline
Als je je er zo rot over voelt, moet je er misschien ook eens met iemand anders over praten. Je hebt de dingen uit je eerste relatie duidelijk nog niet verwerkt. En je moet het er idd ook met hem over hebben, dan kan hij er ook rekening mee houden en kunnen jullie het misschien samen rustig aan doen..
Oud 06-12-2007, 15:44
Fingon
Fingon is offline
Hoe gebeurde die kus dan, gedwongen of zomaar opeens?
Daar ligt je antwoord dan lijkt me, als je het op het moment zelf wel leuk vond, maak je je te bezorgd denk ik.
Oud 06-12-2007, 15:49
ilse
ilse is offline
Probeer voor jezelf te bedenken of je het eigenlijk wilde of niet. Zou je het nog een keer willen? En als je het niet wilt, ligt het dan aan de jongen of alleen maar aan de andere ervaring? Niet alle jongens zijn t zelfde he..
Oud 06-12-2007, 17:09
Volk
Volk is offline
Ik denk dat je inderdaad moet nadenken over wat je zelf wil. Denk dat je misschien ook met iemand anders erover moet praten als het je na zo lang nog zoveel problemen geeft. En vooral niks doen wat je niet wil. Die andere vriend van jou was niet goed in zijn hoofd als hij je dwingt, maar hij dwong je alleen omdat jij je liet dwingen. Zorg ervoor dat het niet meer gebeurt door veel te praten.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 17:48
lonely4now
lonely4now is offline
bedankt allemaal voor het reageren , ik vind het lief dat jullie willen helpen .
Ik heb niemand om er mee over te praten , niemand die ook te vertrouwen is . ik had gezegd dat hij niet moest langskomen maar heeft dat toch gedaan , hij vroeg of we film konden kijken en dat hebben we gedaan . toen begon die mij de hele tijd aan te raken , ik vond dat niet echt prettig maar ik wist niet wat te doen . op een gegeven moment begon die mij te kussen . Ik durfde niets te doen , misschien omdat ik bang was . bedankt voor alles .
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 11:34
Volk
Volk is offline
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 11:47
remy476
remy476 is offline
praten...met iemand die je vertouwt
Oud 07-12-2007, 13:35
lonely4now
lonely4now is offline
Ik ben over enkele weken 17 jaar ...

bedankt voor al jullie reactie's
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 14:32
Magican
Magican is offline
Hoe kan je nou misschien weten of je iets wilt of niet?
Oud 08-12-2007, 16:44
Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Hoe kan je nou misschien weten of je iets wilt of niet?
Niet?
Oud 08-12-2007, 17:06
Magican
Magican is offline
Citaat:
Niet?
Heel scherp
Oud 09-12-2007, 12:10
Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Heel scherp
Dat ben ik
Oud 10-12-2007, 14:38
lonely4now
lonely4now is offline
met misschien bedoelde ik dat ik niet precies weet wat ik op zo'n moment doet , ik klap gewoon dicht en durf niets meer . Ik ben blij dat ik hem niets heb verteld want die dag erna belde hij nog of we uit konden gaan en ik heb hem verteld dat ik nog heel veel huiswerk had (wat overigens echt het geval was) . In het weekend zei hij op msn dat hij liever vrijgezel wilde blijven maar die avond niet kan vergeten (wat hij daarmee bedoelde begreep ik niet) , in ieder geval heel erg bedankt voor al jullie hulp . Groetjes
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 00:03
kous
kous is offline
face your problems ...

Maar jij maakt een topic om steun te zoeken: dus zeg ik maar: Als hij je leuk vind zal hij daar heus rekening mee houden
Oud 17-12-2007, 18:17
Magican
Magican is offline
Citaat:
In het weekend zei hij op msn dat hij liever vrijgezel wilde blijven maar die avond niet kan vergeten (wat hij daarmee bedoelde begreep ik niet
Hij bedoelde dat hij je als sexslet wilt.
Ik denk dat het hem wel gaat lukken
Oud 18-12-2007, 11:44
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Hij bedoelde dat hij je als sexslet wilt.
Ik denk dat het hem wel gaat lukken
he, doe eens lief! ze is al eens soortement van misbruikt, en jij schopt nog even lekker tegen het kleine beetje zelfvertrouwen dat ze heeft.

anyway: lonely4now, je moet echt duidelijk zijn in het vervolg tegen jongens. als je twijfelt of je iets niet wilt, betekent dat waarschijnlijk dat jij het niet wilt, maar dat je bang bent om die jongen teleur te stellen. met dit soort dingen moet je echt voor jezelf kiezen! en als die jongen je dan niet meer wil is hij ook niet de moeite waard. Ik weet dat dit moeilijk is, maar je moet het toch eens proberen. Scheelt iig heel veel vervelende ervaringen in de toekomst.
Oud 18-12-2007, 12:42
Magican
Magican is offline
Citaat:
he, doe eens lief! ze is al eens soortement van misbruikt, en jij schopt nog even lekker tegen het kleine beetje zelfvertrouwen dat ze heeft.
Niks mis met een sexslet
Oud 18-12-2007, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Beter de waarheid dan een leugen die het zelfvertrouwen spaart en later nog harder raakt. Als je klaagt, klaag dan over zijn foutieve spelling van "seks".
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 18:11
lonely4now
lonely4now is offline
allemaal bedankt voor jullie reactie , lief of niet lief bedoelt

dat van seks slet ... oke bedankt voor jouw hulp ,, 't blijkt beter te zijn geen hulp te vragen dan wel zoals jij het zegt .

Andere mensen bedankt voor jullie serieuze reactie's en ik wens jullie allemaal prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 18:18
Inanis
Inanis is offline
je moet de situatie naar je eigen hand zetten, meer dominant zijn.
zou je dat lukken denk je? het baasje spelen, het voortouw nemen.
hem aanraken, hem kussen (ipv andersom)
k denk dat als je dat doet je zelfvertrouwen heel erg omhoog zal gaan.
als hij iets wilt doen bij jou, duw je zijn hand gewoon weg en ga je verder met wat je bij hem wilt doen.

aan de andere kant.. je bent 16.. tis eig niet zo vreemd dat je de dingen nog moet leren.

ik ben 20 en bijna ervaringloos.. bedoel maar.
Oud 19-12-2007, 19:58
Magican
Magican is offline
Citaat:
allemaal bedankt voor jullie reactie , lief of niet lief bedoelt

dat van seks slet ... oke bedankt voor jouw hulp ,, 't blijkt beter te zijn geen hulp te vragen dan wel zoals jij het zegt .

Andere mensen bedankt voor jullie serieuze reactie's en ik wens jullie allemaal prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar
Je kunt zeggen wat je wilt, maar jij vroeg om hulp en ik gaf het. En het klopt ook, en dat kan ik weten als de beste. Een van mijn beste vrienden is zo'n gozer. Toffe gast trouwens.
Oud 25-12-2007, 22:25
lonely4now
lonely4now is offline
Lieve mensen ,,

ik bedoelde het niet slecht en wil jullie allemaal bedanken voor jullie reactie's . Ik hoop dat ik er uiteindelijk een beetje uit kom , op het moment (klinkt misschien vreemd omdat het toch al 2 jaar terug gebeurd is) het ik het er nog heel moeilijk mee . Ik denk dat ik de aankomende jaren gewoon niet iets moet beginnen met jongens want dat vind ik nog te moeilijk . Bedankt voor alles en jullie allemaal Fijne dagen !!
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 16:21
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar jij vroeg om hulp en ik gaf het. En het klopt ook, en dat kan ik weten als de beste. Een van mijn beste vrienden is zo'n gozer. Toffe gast trouwens.
waar vind ik zulke jongens ik heb alleen ONS of relatie jongens.
Oud 26-12-2007, 23:54
Magican
Magican is offline
Citaat:
waar vind ik zulke jongens ik heb alleen ONS of relatie jongens.
Je bent op zoek naar een jongen die jou gebruikt als seskslet?
Oud 27-12-2007, 11:02
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Lieve mensen ,,

ik bedoelde het niet slecht en wil jullie allemaal bedanken voor jullie reactie's . Ik hoop dat ik er uiteindelijk een beetje uit kom , op het moment (klinkt misschien vreemd omdat het toch al 2 jaar terug gebeurd is) het ik het er nog heel moeilijk mee . Ik denk dat ik de aankomende jaren gewoon niet iets moet beginnen met jongens want dat vind ik nog te moeilijk . Bedankt voor alles en jullie allemaal Fijne dagen !!
hm, je weet dat je hiermee het probleem alleen maar voor je uit schuift? Met alleen wachten gaat zoiets niet over, het maakt het alleen maar moeilijker om het nog te verwerken en om er ooit over te beginnen te praten.
Oud 28-12-2007, 09:56
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Je bent op zoek naar een jongen die jou gebruikt als seskslet?
ja, en al mijn pogingnen tot nu toe zijn jammerlijk gefaald.
Oud 28-12-2007, 12:24
Magican
Magican is offline
Citaat:
ja, en al mijn pogingnen tot nu toe zijn jammerlijk gefaald.
Maar je bent student
Reageren

Regels voor berichten