Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
allemaal bedankt voor jullie reactie , lief of niet lief bedoelt
dat van seks slet ... oke bedankt voor jouw hulp ,, 't blijkt beter te zijn geen hulp te vragen dan wel zoals jij het zegt . Andere mensen bedankt voor jullie serieuze reactie's en ik wens jullie allemaal prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar |
![]() |
|
je moet de situatie naar je eigen hand zetten, meer dominant zijn.
zou je dat lukken denk je? het baasje spelen, het voortouw nemen. hem aanraken, hem kussen (ipv andersom) k denk dat als je dat doet je zelfvertrouwen heel erg omhoog zal gaan. als hij iets wilt doen bij jou, duw je zijn hand gewoon weg en ga je verder met wat je bij hem wilt doen. aan de andere kant.. je bent 16.. tis eig niet zo vreemd dat je de dingen nog moet leren. ik ben 20 en bijna ervaringloos.. bedoel maar.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Lieve mensen ,,
ik bedoelde het niet slecht en wil jullie allemaal bedanken voor jullie reactie's . Ik hoop dat ik er uiteindelijk een beetje uit kom , op het moment (klinkt misschien vreemd omdat het toch al 2 jaar terug gebeurd is) het ik het er nog heel moeilijk mee . Ik denk dat ik de aankomende jaren gewoon niet iets moet beginnen met jongens want dat vind ik nog te moeilijk . Bedankt voor alles en jullie allemaal Fijne dagen !! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat kan ik doen? Verwijderd | 7 | 24-10-2015 18:13 | |
Psychologie |
Wat nu te doen met sociale fobie? anoniiim | 10 | 11-12-2013 20:16 | |
Algemene schoolzaken |
[ HELP ] wat nu te doen? brands | 4 | 01-02-2011 10:01 | |
Seksualiteit |
Wat NIET te doen als je toompje gescheurd is... inferno3000 | 15 | 09-02-2005 22:28 | |
Liefde & Relatie |
[verliefd] Wat nu? Rerisen Phoenix | 14 | 03-10-2003 07:40 | |
Software & Hardware |
Ik kan mn apenstaartje niet doen... MarcyMarc | 20 | 04-06-2002 03:09 |