Advertentie | |
|
![]() |
|
Zolang het niet naar een lolita-syndroom gaat neigen heb ik niet echt een grens. Als ze maar niet veel ouder is, dus niet zo dat zij er vet volwassen uitziet en ik in vergelijking met haar een klein jongetje lijk.
|
![]() |
mijn vriend en ik schelen 11 jaar. ik ben 19 en hij 30. Ik heb vaak zat vriendjes van mijn leeftijd gehad maar ik ben nog nooit zo intens verliefd en gek op iemand geweest als op mijn huidige vriend. Leeftijd maakt dus niet uit zolang je maar bij elkaar past!
|
![]() |
Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Er zijn altijd genoeg stellen die qua leeftijd veel met elkaar schelen en waarbij het hartstikke goed gaat.
Maar volgens mij is het wel verstandig om je wel eventjes goed af te vragen waar je mee bezig bent als jullie zoveel schelen. Het kan prima gaan, maar vaak verschillen interesses wel heel erg en heeft iemand van 30 toch een totaal andere kijk op de wereld dan jij met je 17 jaar. (Dit is maar een voorbeeld en nogmaals: er zijn uitzonderingen!). Ga vooral in het begin van de relatie goed na of jullie wel hetzelfde van de relatie verwachten. Een oudere man bijvoorbeeld heeft misschien een veel serieuzere kijk op jullie relatie dan jij. (om even in allymcbeal-termen te spreken: jouw biologische klok tikt nog lang niet zo hard als die van hem....) Nou ja, ik kan er niet helemaal uitkomen, maar je snapt het wel denk ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
bwa, ergens rond de drie- à vierentwintig ligt m'n grens toch.
hij mag nog niet te oud zijn om naar fuiven te gaan hé ![]() hij mag gerust ook wat jonger zijn dan ik. m'n vorige vriend was anderhalf jaar jonger, en dat ging prima... xxx (m'n vriend nu is negentien, en da's prachtig zo, ideaal ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, ik weet het niet. Ik heb dit jaar iets gehad met een jongen die 7 jaar ouder was, 24, maar die was nog heel kinderlijk in zijn doen en laten. Hangt van de persoon af, denk ik. Maar ik denk dat ik toch niet boven 7 jaar uit zou gaan. Iemand die jonger is, is sowieso geen optie.
|
![]() |
|
![]() |
NIET ouder hehe
![]() Maar als ik opeens verliefd word op een man van 50... so be it!! Alleen zouden mijn ouders dat niet leuk vinden. Maar ik heb er nu eenmaal andere opvattingen over. Maar ja, ik val niet op oudere mannen. Als dat wel zo was had ik er geen probleem mee. Maar omdat ik op jongens van een jaar of 12 val heb ik sowieso met een heleboel mensen problemen.
|
![]() |
Woow, veel mensen vinden dat leeftijd niks uitmaakt zeg! mij maakt dat dus wel wat uit, ik wil wat met hem gemeen hebben en met hem kunnen praten
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat gezeik over 'liefde kent geen leeftijd' begint me onderhand ook de keel uit te hangen. Die mensen moeten eens de ogen opendoen en zich afvragen wat ze nu eigenlijk verwachten van een relatie. Als je puur kijkt naar de seksuele 'combinatie' dan kom je natuurlijk tot de conclusie dat een kerel van 40 best wel een meisje van 16 kan neuken. Maar is dat wenselijk? Nee.
Mensen moeten gewoon eens nadenken voor ze iets zeggen, en begrijpen dat de sociale implicaties van een groot leeftijdsverschil belangrijker zijn dan ze denken. Volgens mij heeft het grootste gedeelte van de mensen wat roept dat liefde geen leeftijd kent, geen recht van spreken vanwege een gebrek aan praktijkervaring. |
![]() |
|
Ik vind leeftijd niet echt belangrijk zolang je maar wel samen op een lijn zit. Als hij zich ook echt als ouder gedraagt dan werkt het niet. Zelf benik een dikke 2 jaar gegaan met een jongen van 5 jaar ouder (23 dus) werkte goed. Ik heb ook iets gehad met een jongen van 7 jaar ouder, werkte minder goed
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ik val op ouder... Hij mag niet jonger zijn... ik denk dat ik ga tot 28 ofzo
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Een jaar of 24, daar ligt wel de grens... serieuze vriendjes dan he... of eigenlijk ook jongens waar ik 1 keer mee zou zoenen, ik heb wel eens met een jongen van 28 gezoend, maar dat is toch wel erg oud
![]() ![]() Nou ja uhm mijn vriendje is 5 maanden ouder dan ik ben, dat vind ik eigenlijk wel prima ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En ik word weer eens uitgelachen om mijn rationele benadering ![]()
||
Citaat:
![]() anyways, dat lachen dus, was omdat ik jouw benadering van het probleem, bijzonder origineel en verfrissend vond, ciao
|||
Citaat:
Even serieus: hoe groot schat jij de kans dat ik verliefd word op een meisje van 15? Ik geloof niet dat een meisje van 15 mij in een evenwichtige relatie kan brengen. Citaat:
![]()
||
Citaat:
en ik lach je echt niet uit, ik lach je toe ciao
|||
Citaat:
Dat kan alleen maar als ik ook goed met iemand kan praten, op ongeveer hetzelfde niveau. Een meisje van 15 kan mij dat niet bieden. Ze zit in een hele andere fase van haar leven. No offense, maar dat 19-jarige vriendje van je destijds is óf wanhopig geweest óf functioneerde op een lager niveau. Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[ Verhaal ] Mijn naam is Ashley Kerz | 54 | 28-08-2005 10:51 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |