Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Even later kwam de buurman aan de deur: "Goedenavond, het is nog geen 12 uur en hier in Nederland steken we vuurwerk altijd buiten af!" Yeey, 500 posts! ![]()
|
Ik vier het bij m'n vriend, waarschijnlijk voor de tv ofzo. Misschien dat we na twaalven nog wel even langs zijn vrienden gaan om nieuwjaar te wensen
![]()
|
Voor het eerst ben ik vanavond niet bij mijn familie, want ik ga rond 8 uur al naar de stad en vier het daar met zes vriendinnen. Daarna gaan we stappen in Utecht dus moet wel goedkomen! De rest van 1 januari zal ik waarschijnlijk in bed spenderen
![]()
|
Ik heb gewerkt vandaag. Daarna naar m'n moeder. s Avonds waren m'n moeder, de vader en moeder en het broertje van m'n vriend allemaal bij ons uitgenodigd. We hebben spelletjes gespeeld, veel gegeten en gedronken en de oudejaarsconference gekeken. Oh ja... ik heb tussen de bedrijven door steeds zoveel mgoelijk op bed gelegen want ik ben ziek...
|
Verwijderd
|
Op 31 december 's middags naar mijn opa en oma, mijn oma bakt ieder jaar oliebollen en die komen we dan eten (en we krijgen een zak mee). Daarna eten bij mijn ouders, tv kijken, spelletjes doen, oudejaarsconference kijken, aftellen tot twaalf uur, dan proosten, vuurwerk van de buren bekijken, tv kijken, oliebollen eten, alcohol drinken en dan rond een uur of drie richting bed
![]() Ieder jaar hetzelfde, blijft leuk ![]() |
|
|