Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Diepgang is iets heel anders dan 'no deep meaning', althans, in mijn ogen.
Maar ik weet zelf ook dat het lastig is. Vooral omdat nu weer blijkt dat je eerst moet defineren wat een deep meaning is..Want anders kunnen daar ook weer misverstanden over ontstaan. Edit: en ik wil ook inderdaad bewijzen dat de fout bij de kijker ligt of iig, dat het niet overkomt. |
![]() |
||
Citaat:
Maar je zult, zoals je zelf zegt, toch een definitie van 'diepgang' moeten vaststellen, wil je hier verder mee komen. Want een boodschap heeft The Simpsons zeker, en afleveringen als Lisa the vegetarian en Homer's phobia hebben voor televisie-uitzendingen behoorlijk wat invloed op de Amerikaanse cultuur gehad en wel degelijk mensen in hun denken veranderd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Euhm. http://www.snpp.com/other/special/philosophy.html Kop: Hyper-Ironism and The Moral Agenda Daar staat wel wat in. Maar verder niet veel gevonden. |
![]() |
|
De meeste verwijzingen naar andere media zijn kritiekloos, dus pastische. De satire in The Simpsons zit meer in het bekritiseren van de conventies van hele genres of sociale bewegingen, niet in specifieke gevallen.
|
![]() |
@12Trix
die site is écht super, staat vol met goede essays, hartstikke bedankt. Ik heb inmiddels een andere thesis bedacht voor mijn essay die toch de andere kant opgaat, heb er wat meer vertrouwen in nu dat het een mooi essay wordt. Topic mag dus dicht. Geinteresseerden kunnen pm'en ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Fossielen ondersteunen evolutie niet Eliyahu | 58 | 20-09-2010 18:43 | |
De Kantine |
Gelieve uw zoekterm te versaaien #358 Lethe | 500 | 27-09-2008 12:41 | |
De Kantine |
Wat heb jij voor vreemde trekjes? Verwijderd | 296 | 08-04-2008 23:48 |