Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() .. Anyway, nogmaals .. voor de mensen die geen tijd hebben of iets anders willen zien op de zondag avond .. Robinson word dus herhaald de dag daarna op RTL 8. |
![]() |
||
Citaat:
Het spijt me dat ik in de veronderstelling was dat iemand in een topic zijn mening over het tv-programma mag geven en mag aangeven of hij/zij het gaat volgen of niet. Schikt mijn bericht u op deze manier?
||
Citaat:
![]() Maandag avond heb je ook al andere dingen te doen? Anyway, met een beetje geluk kan het ook nog gevolgd worden via internet .. dus dan kan je het alsnog volgen .. wanneer je wel tijd hebt. ![]() |
![]() |
|
Ja misschien dat het op maandagavond wel lukt. Het lijkt me in ieder geval erg leuk.
Voor de duidelijkheid, zo was mijn vorig bericht dus ook gewoon bedoeld, al vatte je het blijkbaar nogal negatief op. Sowieso mogen forummers in topics ook best een negatieve mening geven over een programma hoor ![]() Maar ik ben erg benieuwd wat er gebeurt als je 100 mensen op een eiland zet ![]()
|
Ik vond het vermakelijk.
Iraida ´ik zou het eiland wat meer waarderen als er wat meer luxe zou zijn´ met dr pantysokjes aan, is ´model´: http://www.iraida.nl/ Ze maakt ook kunst, zie hier de piemelboom: ![]() En die andere hippiekerel die erbij was, met zonnebrand in zn ogen, ook een vaag figuur. Huilie. En Bruno mogen ze per direct terug sturen naar waar ie vandaan komt, wat een opgefokte irritante kerel. |
![]() |
|
Het vriendje van Iraida, wat ook meedoet, die hippiekerel dus:
http://modelmayhem.com/member.php?id=381448 Shroom ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Huilen omdat ie zonnebrand in z'n ogen had, met een achterlijke doek over z'n kop rond gaan lopen en dat wijf dat dan zegt dat ie maar even moet gaan slapen want dan zal het wel over gaan, wtf :') ![]()
|
Ik vind Bruno irritant, net als hippie-man en Iraida oid. Sven vind ik wel gaaf, Walther en Mathilde ook. Verder ken ik eigenlijk geen namen, dat meisje dat tegen Bruno inging ("nee, ik sta hier morgen helemaal niet te koken"), die lijkt me ook wel tof.
|
Sven ziet er wel goed uit ja. En als beroepsmilitair misschien ook wel de nodige discipline. Die Iraida en de vriend met d'r pantykousjes, ik zou wel willen weten wat hun motivatie was om mee te doen.
|
Sven
![]() ![]() Wat een muts is die Iraida, ze heeft ook zo'n whine stem. Haar vriendje is zelfs nog whineriger dan zij ![]() Ben benieuwd hoe het volgende week verder gaat ![]() Uitzendingen zijn terug te kijken via RTL uitzending gemist.
|
Haha, die Iraida was wel grappig ja, met haar opmerkingen over dat het niet zo luxe is enzo. Wat verwachtte ze toen ze hieraan mee gingen doen. Ik heb eens op die site van haar gekeken en haar ambitie is om beroemd te worden en volgens mij doet ze daar alles voor. Dus dit zal wel een van haar pogingen zijn om beroemd te worden.
Wel apart dat die Sven (zo heette hij toch?) zo z'n best ging doen om alle 100 mensen te leren kennen. Ik zou echt zoiets hebben van: als men niet de moeite neemt om naar mij te komen zodat ik je kan leren kennen, dan niet hoor. Dus ik zou gewoon 4 mensen hebben uitgekozen uit de mensen die wél uit zichzelf naar mij toe kwamen.
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 02-10-2007 om 10:36. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|