Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2007, 20:00
Verwijderd
Die game is toch helemaaaaaal geweldig..

Ofzoiets dus...

Ik zag net op het nieuws dat Halo 3 vandaag(of gister?) uit was gekomen, en dat het een verschrikkelijke hype was geworden..
Heb er niks van meegekregen, en hier is het ook stil zo te zien.

Iemand al wat meningen klaar over het spel?
IGN is best positief, zoals eigenlijk wel te meeste gamesbladen. Maar ik ben er zelf nog niet uit of ik hem ga kopen, halo2 viel me toch wat tegen. Ook jammer dat ze zoveel aandacht schenken aan de multi en weinig aan de solo. Ik ben nog een van de weinigen(geloofik) die mijn console gebruikt voor gamen in mijn eentje, of hoogstens met anderen op dezelfde console. Heb ooit een paar x van die 48hour trials gekocht, maar verder vind ik het het geld niet waard. Nog niet in ieder geval

review1

reviewdeel2
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2007, 20:13
freakinaround
freakinaround is offline
hij verkocht behoorlijk goed vandaag bij ons.
Oud 26-09-2007, 21:48
Verwijderd
Heb inderdaad ook gehoord dat ie de winkels uitvloeg..
Maar ja, dat is denk ook de hype. Iedere xboxbezitter, van casual gamer tot de echte halo-fans wil dit spel geloof ik wel hebben.
Toch plaat sik er nog mn vraagtekens bij.. maar ja, uiteindelijk zla ik hem vast ook wel aanschaffen
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 22:41
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Heb inderdaad ook gehoord dat ie de winkels uitvloeg..
Maar ja, dat is denk ook de hype. Iedere xboxbezitter, van casual gamer tot de echte halo-fans wil dit spel geloof ik wel hebben.
Toch plaat sik er nog mn vraagtekens bij.. maar ja, uiteindelijk zla ik hem vast ook wel aanschaffen
hehe, ik heb zo t idee dat dat ook met metroid 3 gaat gebeuren
Oud 26-09-2007, 23:02
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Maar ik ben er zelf nog niet uit of ik hem ga kopen, halo2 viel me toch wat tegen. Ook jammer dat ze zoveel aandacht schenken aan de multi en weinig aan de solo.
Ik had juist uit reviews begrepen dat idd. Halo 2 een teleurstelling was, vanwege de uitgebreide multiplayer .. en de trage actie .. maar dat ze hier bij Halo 3 van geleerd hebben .. dat single player weer beter was en de actie sneller.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 23:28
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik ben best benieuwd. Volgens de recensies zijn de meest storende minpunten die de eerste twee Halo's vleugellam maakten voor het merendeel wel gecorrigeerd.

Ik wacht denk ik nog even totdat de fanboys (die inmiddels in full force in de weer zijn) hun meest intensieve nerdgasms achter de rug hebben. Als dan blijkt dat het spel inhoudelijk overeind blijft, koop ik hem.
Oud 26-09-2007, 23:48
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Ik had juist uit reviews begrepen dat idd. Halo 2 een teleurstelling was, vanwege de uitgebreide multiplayer .. en de trage actie .. maar dat ze hier bij Halo 3 van geleerd hebben .. dat single player weer beter was en de actie sneller.
Het lijkt met niet dat een uitgebreide multiplayer mode een punt van kritiek is. En de "trage" actie ook niet. Want niet ieder spel vaart wel bij snelle gameplay a la Quake III of Unreal. Ik zou zelfs willen stellen dat geen enkele (fatsoenlijke) FPS daar wel bij vaart.

Halo gaat vooral de mist in door het idiote level design. Ik heb nog nooit zulke beroerde in-door locaties gezien in een schietspel. Blegh.
Oud 27-09-2007, 00:01
Verwijderd
damn, die dude in dat eerste filmpje is echt een nerd.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 09:31
Rioto
ben ook benieuwd, helaas is mn box nog in duitsland dus het is even wachten.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 15:22
Verwijderd
heel even gedaan, vond er geen flikker aan net als 2, maar misschien moet ik nog wat meer spelen

Halo 1 vond ik wel echt tof, waarschijnlijk doordat die zich meer buiten afspeelde en het epische ervan
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 15:38
rare kwast
rare kwast is offline
mn broertje is naar de releas geweest en zei dat het onwijs goed was
Oud 27-09-2007, 17:07
Fingon
Fingon is offline
Het is zeer goed, door al de dingen die erbij zitten, dat maakt het echt een bijzondere game, geen enkele andere console game heeft dingen als 4 co-op online of zo'n videoreplay system, echt geweldig.
En ik heb de Legedary, die helm is vet
Oud 27-09-2007, 18:49
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ziet er echt supergaaf uit

Ik ben wel een liefhebber van Halo, ik vond beide delen erg goed. Maar ik heb geen x-box 360 en eigenlijk ook geen geweldige tv voor dat. Het geld weerhoud me dus, anders zou ik hem zeker wel kopen.
Die hamer ziet er erg gaaf uit.
Oud 28-09-2007, 06:35
Fingon
Fingon is offline
Het ziet er al supergoed uit op m'n 17'' LCD, gewoon met een VGA kabel op je comp monitor is al fuckin mooi.
Oud 28-09-2007, 08:21
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Haha, edge geeft deze game een 10 en metroid een 7, heel internet in rep en roer

Ik zelf heb de game nooit gesnapt, maar er zal wel iets extreems goeds aan zijn als je bij deel 3 nog zo'n gekte voor elkaar krijgt
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 08:54
Buzzzfuzzz.vs
Buzzzfuzzz.vs is offline
10 vind ik beetje onzin dan moet de game perfect zijn dat lijkt me echt niet.
de game ziet er hetzelfde uit als Halo 2 (qua grafics) en verder zouden er volgens vele reviews op somige stukken eentonige muziek zijn.dus als je iets aan temerken hebt in een review hoe ken het dan een 9,5 of een 10 zijn denk ik dan .?

een 10 betekend in mijn ogen dat niet beter ken maar dat ken het wel
Oud 28-09-2007, 11:47
Verwijderd
Indeed, een 10 is wat overdreven.
Ik heb ergens in een stoffige hoekje ngo een PU liggen(uit de tijd dat dat blad nog goed was) met de review van OoT erin. Dat spel gaven ze ook een 9,9(of 9,8?). Ze hadden het het liefst een 10 willen geven, maar dat zou betekenen dat er never nooit meer een beter spel uit zou kunnen komen of dat er in ieder geval niks te verbeteren zou zijn.

En sowieso een 10 voor halo ..
Maar die 7 voor metroid is nog erger.. eens ff kijken..
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 12:04
gaming champion
gaming champion is offline
Beste opbrengende game ooit op 1 dag, 155 miljoen dollar geloof ik, weet iemand waar je de demo kan downloaden
Oud 28-09-2007, 12:32
Verwijderd
Ook niet moeilijk met iets dat zo gehyped wordt natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 15:07
Rioto
Citaat:
ben ook benieuwd, helaas is mn box nog in duitsland dus het is even wachten.
hijs binnen. ga em vanaaf halen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 15:27
Verwijderd
beetje lame dat er geen demo op marketplace is
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 16:22
Fingon
Fingon is offline
Citaat:
beetje lame dat er geen demo op marketplace is
nah ,waarom een demo voor een game die jgewoon moet hebben
Oud 28-09-2007, 16:26
Verwijderd
omdat ik sterk twijfel of ik die game wel moet hebben en die demo nodig heb om dat te bevestigen
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 16:32
Koning
Koning is offline
Net zo lame als Halo 1 en 2, dus als je blijkbaar van een niet erg indrukwekkende verhaallijn houdt en halo 1 met shader model 3.0 wilt spelen moet je dit vooral kopen.
Oud 29-09-2007, 22:50
Rioto
Heb em. Gfx vallen zeker tegen. maar goed ik heb deze game voornamelijk gehaald om em Co up te kunnen spelen. heb tot nu toe alleen nog veel MP gespeeld en dat beviel lekkah!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2007, 22:57
Daevrem
Daevrem is offline
Eigenlijk is het enige goede aan HALO 3 is dit filmpje:
http://www.gamevideos.com/video/id/14674
Oud 30-09-2007, 11:31
Verwijderd
ik denk dat ik 'm morgen toch maar ga halen, niet omdat ik een onderdeel zo geweldig vind maar omdat dat totaalpakket van single + multi + co-op (4 man!) + forge + matches terugkijken toch wel erg veel en vet is
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 18:37
Verwijderd
co-op 4-man hadden ze 13 jaar geleden ook
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 18:44
Verwijderd
Citaat:
co-op 4-man hadden ze 13 jaar geleden ook
oh ECHT?! dan haal ik halo 3 toch maar niet, want ik wilde het zo graag omdat het zo verschrikkelijk vernieuwend is!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 18:51
Verwijderd
Citaat:
oh ECHT?! dan haal ik halo 3 toch maar niet, want ik wilde het zo graag omdat het zo verschrikkelijk vernieuwend is!
k
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 18:55
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 17:37
Verwijderd
heb 'm overigens sinds gister, beter dan ik verwacht had, lekker episch allemaal en die multiplayer is ècht heel goed
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 18:19
Fingon
Fingon is offline
Zie je wel
Wat is je gamertag trouwens, mijne is Fingon NL
Oud 02-10-2007, 19:10
Verwijderd
bossen nl!

net het derde en vierde level gedaan, jezus wat een vette levels zijn dat
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 19:42
Rioto
begin behoorlijk hooked te zijn aan de MP. echt hard!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 21:05
Fingon
Fingon is offline
wacht maar, the ark en the covenant zijn echt de beste levels ooit IMO.
En de laatste is zo'n grote deja vu naar halo CE
Oud 03-10-2007, 09:07
Rioto
ben nog niet eens begonnen met de SP. ik wacht tot een maat van weer i-net heeft lol. tot dat vermaak ik me best met de mp. maar hoe zit dat pcies met campain? wat is daar de bedoeling van?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 15:59
Verwijderd
Citaat:
ben nog niet eens begonnen met de SP. ik wacht tot een maat van weer i-net heeft lol. tot dat vermaak ik me best met de mp. maar hoe zit dat pcies met campain? wat is daar de bedoeling van?
covenant en flood neerschieten heb pas 3 of 4 levels gehad maar jezus die waren zoooo vet, ga 'm nadat ik het zelf uitgespeeld heb zeker nog met 3 maten via xbox live legendary proberen
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 07:22
Rioto
ben imiddels een halo fan geworden TYFUS wat is dat spel hard. crazy king of the hill is masterlijk. rank 16 op mp .

en heb net het eerste level SP uitgespeeld lol..
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 15:42
lage he
lage he is offline
ik heb het al een tijdje en heb et al op easy (doh zelfs een blinde kan et op easy) en normal (wat al behoorlijk veel pittiger was.
en heb all 12 skulls gevonden en allerlei armors unlocked egt top!
Oud 22-01-2008, 15:46
lage he
lage he is offline
alleen de laatste verschijnt niet das egt K.U.T. heb geen XDooS live maar denk dat ik eerst een monthly preview neem op gold card zie daarna wel verder
Oud 22-01-2008, 17:54
Pleister
Pleister is offline
Mijn beschijten mening:

De single player zal allemaal wel. Singleplayers zijn voor wankers. Daarom heet het ook "single-play".

De multiplayer vind ik echt geweldig.
Waarom dan?
Awel,

Bijna alle maps zijn super tof. Er zit een grote variatie in en bijna overal kan je jezelf wel redden met de manier van spelen die je makkelijk vind. (campen, rushen, teamplayen, long-rangen, close rangen, wat je maar lekker vind)
De meeste power-weapons liggen op heerlijk kritische punten en de toegevoegde special items maken het geheel nog iets spannender. (EN OOK FUKKIN FRUSTREREND. Dit terzijde)
Ik heb er onderhand 1300 games opzitten en ben tussendoor veel veranderd van meningen over de maps. Wat blijft is dat ik ze toch goed vind. Wat inhoud dat ze er goed uitzien, leuke, handige "geheime" plekjes hebben, ze te spelen zijn zonder keihard benadeeld te worden op te veel lokaties en dat er genoeg wapens en granaten te vinden te zijn, maar toch niet te extreem veel.

De traagheid van de battles is geweldig. In plaats van gaye shooters waarin een paar hits een kill is en je jezelf de rest van de tijd verveeld heb je hier heerlijke battles die in een gaaf geval toch tot 20 seconden duren. 20 seconden lekker actie in plaats van een in 2 seconden gefixt iets.
Hoewel snipers en rockets het natuurlijk wat sneller doen eindigen, maargoed, vaak kan je als je daarvoor open staat wel langer knallen. Afhankelijk van je speelstijl.

De wapens zijn lekker uitgebalanceerd. Tegen alles is een (meestal aanwezige) counter. Een mooi limiet van 2 wapens per persoon is ideaal om gaye powerplay te voorkomen.

Voertuigen: Op de grote maps aanwezig, en erg sterk als je ze goed gebruikt. Een beetje degelijke player, kan zo een ding ook zonder al te veel moeite uitschakelen, wat de zaak weer fair houd.

Veto-recht:
Voor een game begint krijg je een map met gametype toegewezen. Deze kun je samen met de anderen veto-en (50%+) wat handig is als het een rotmap is of een vervelende game-mode. De meningen lijken hier online vrij veel hetzelfde over te zijn.

Theater-mode: Je xbox360 slaat je laatste 25 gespeelde games op, die te bekijken zijn vanuit alle hoeken. Waardoor je veel van je vijanden kunt leren en zien HOE je nu precies dood ging na slechts "1 kogel"

Custom Game:
Leuk om met maten te linken enzo, maar ook bruikbaar als de Halo3-server kuren heeft. Asl gewoon matchmaking niet werkt zet je je custom game op open-party en kunnen de afgelopen 30 spelers waarmee je gespeeld hebt je joinen.
En andersom. Je kunt tijdens dit ook nog steeds mensen inviten.

Minpuntjes:

Minpuntje vind ik wel het Beatdown systeem. Als jij maar damage hebt gehad dan je tegenstander en je beukt elkaar, terwijl je zelf iets eerder slaat sterf je zelf, omdat je de laagste health hebt. Eerlijker lijkt me dat degene die het eerst rost killt. Maargoed, dat is maar een klein minpuntje.

Groot minpunt: Spawns.
En dan bedoel ik vijanden die vlak voor je worden gespawnt terwijl je in-battle bent, daar vlakbij in disadvantaged pisition loopt of gespawnd worden tussen 2 mannekes die met snipers op elkaar aan het knallen zijn. (The Pit)
Grote frustraties, hoewel het opzich niet zo heel veel gebeurd.

En nog een minpunt is dat kinderen onder de 16 ook een headset mogen aanschaffen.
En erdoor praten. (in het beste geval)
En zingen.
En roepen.
Krijsen.

Kort samengevat: halo3(multiplay) is een toffe game, juist omdat het een game is en geen realisme nastrevend iets, wat de battles meer opties geeft zoals onmogelijke jumps, grote hoeveelheden armour, wat battles verlengt en veel toffe goed uitgewerkte(qua speelbaarheid) maps heeft. Daarbij komen ook nog toffe game modus en grote hoeveelheid tegenstanders.

(sorry voor eventuele typ- en spelfouten. Ik zit op een gare laptop even die niet van mij is en kut typt.)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten