Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2002, 20:20
Verwijderd
ik ga volgende week op vakantie.. en ik heb een vriend.. die ik nu al mis als ik alleen al een dag hem niet zie... ik ben dus heel bang da ik heimwee krijg... een tijdje terug was ik 1 week zonder hem.... en toen heb ik al heel mun vakantie verneukt.... ik wil dat niet nog een keertje...

en nu moet ik 3 weke op vakantie
hij is dan ook met zun ouders... en ik vin da kei kut...
ik bel en sms dan wel
mar thuisblijve mag nie
en lijkt me ook geen oplossing... want ik moet toch zonder hem kunne??

hoe verpest ik mijn vakantie niet door dit gemis?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2002, 20:26
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Nou uiteindelijk doe je er natuurlijk niks aan.. Maar bellen en sms'en moet toch wel 'n stuk helpen? Probeer daarzo beetje vrienden te maken anders en leuke dingen te doen. Afleiding!! En vrolijk worden van lieve smsjes die hij stuurt enzo..
Oud 15-07-2002, 20:26
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
dat probleem heb ik ook.. hijs 3 weken op vakantie, waarvan 1 week al om is, wat vrij snel gegaan is..
de 1e 4 dagen waren een hel! ik miste hem, huilde..
maar toen d8 ik zo van: "hij zal nou toch ook niet huilen?"
sms hem regelmatig, bel hem, stuur hem een brief of kaartje ofzo
je moet gewoon leuke dingen doen, tuurlijk wel aan je vriend denken, maar niet proberen elke sec. aan hem te denken, ga leuke dingen doen, dat helpt bij mij tenminste.. ik hoop ook bij jou

sterkte!
Oud 15-07-2002, 23:57
Verwijderd
misschien kan je gewoon niet steeds smsen en bellen, dan wor je dr steeds weer aan herinnert dat je hem zo mist,en dan hoor je em elke dag en wil je weer bij hem zijn, je kan beter een keer in de drie dagen ff bellen om te vragen of alles goed gaat ensow, maar niet al te lang ff zn stem horen is toch ook fijn...en dan ben je er toch wat minder mee bezig..
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 10:22
moenbase
moenbase is offline
Lezen, zorgen dat je even ergens anders bent met je gedachten.
Oud 16-07-2002, 10:45
Cerberus
Cerberus is offline
probeer gewoon te genieten van je eigen vakantie. ga leuke dingen doen, probeer afleiding te vinden in andere dingen. en als je het leuk hebt gaat de tijd alleen maar sneller zodat je je vriendje ook weer 'sneller' ziet.
Oud 16-07-2002, 12:01
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
klinkt weer standaard mar idd probeer afleiding te zoeken mijn vriend is nu ook op vakantie en ik mis m ook ontzettend maar ja niks aan te doen toch? ik probeer gewoon met anderen af te spreken en zo en we smsen wel veel...maar ik moet zeggen dat ik het nu makkelijker heb dan toen ik zelf in spanje zat zonder hem (de omgekeerde situatie dus)want hier thuis heb ik me eigen dingetjes en gaat de tijd sneller voorbij
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 16:05
Elsepels
Elsepels is offline
Mijn vriend is ook op vakantie en ik mis hem ook wel maar je moet gewoon heel erg veel dingen gaan doen zodat je er wat minder aandenkt. Als je hem dan na die tijd weer in het egt ziet ben je alles weer vergeten en heel blij dat je hem weer ziet.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 17:55
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Mijn vriend is nu ook op vakantie hij is de 6de wegegaan de 10de ging ik op vakantie de 7de was de eerste zondag sinds we wat hebben dat we elkaar niet zagen dat was echt superzwaar de andere 3 dagen heb ik gewerkt fulltime veel gedacht aan hem onder het werk maar het werk leidde me een beetje af alleen sávonds waren vet zwaar, ging vroeg slapen enzo. Toen ging ik op vakantie ben sinds gister terug. Vakantie ook superveel aan hem gedacht maar ging sneller doordat ik leuke dingen aan het doen was druk bezig was en dergelijke (was met me zus naar malta. Nu ben ik weer thuis en tot ie terug komt (31ste) ga ik 6 dagen per week werken, voor het geld en voor afleiding en omdat ik ook geen hekel aan mijn werk heb is het dus een voordeel ik heb het daar naar me zin. maar denk dus superveel aan hem. Maar probeer gewoon dingen te doen zodat je dag snel voorbij gaat ga niet alleen maar thuiszitten waar niets te doen is en dergelijke.

Wat mij ook helpt is hem elke dag een mailtje sturen met wat ik gedaan heb. Tot nu toe heeft ie alle mailtjes gelezen want ik heb een hele lieve ecard terug gehad. Nu heeft hij dus wat te lezen als hij thuis is. Hij wilt ook zelf dat ik hem elke dag een mailtje stuur dat vind hij leuk.

Dus gewoon dingen doen die je een beetje afleiding geven, dat is in mijn geval werken en me vakantie in Malta. Het duurt lang maar je komt er wel doorheen

Hij moest overigens ook mee van zijn ouders en mocht ook absoluut niet thuis blijven, laatste keer dat hij mee moet zo niet gaat mijn vader er wat van zeggen, die vind dat een jongen van 17 zelf mag beslissen of hij meegaat of niet
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 13:40
mar87
mar87 is offline
'k moet 'm ook 4 weken missen. inmiddels is hij nu 3 weken weg, dus volgende week zaterdag zie 'k 'm weer. nouja je moet gewoon zorgen da je afleiding hebt, had ik tenmisnte wel, want als ik alleen was en oo nog sjagga nou dan kon je beter bij me uit de buurt blijven maar goed, ik zag er ook als een bérg tegenop maar de 3 weken tot nu toe waren ook zo voorbij. we bellen en smsen ook. duzzz
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 20:25
blue_eyegirl
blue_eyegirl is offline
heeey ,,, ik heb ook een vriend en kan hem ook 3 weken niet zien hij is nu inmiddels al bijna 2 weken weg maar hij komt de 29ste savonds terug en ik ga de 29ste smorgens dus slechter plannen kan ni ik mis um ook heel erg want deed alles met hem maar ik denk dat je ook wel meer vrienden hebt waar je wel iets leuks mee kan gaan doen en dan denk je er tenminste ni zo veel aan
maar zoiets hebben andere mensen ookal gezegd he
byebye suc6 ermee..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 22:58
Verwijderd
Citaat:
blue_eyegirl schreef:
heeey ,,, ik heb ook een vriend en kan hem ook 3 weken niet zien hij is nu inmiddels al bijna 2 weken weg maar hij komt de 29ste savonds terug en ik ga de 29ste smorgens dus slechter plannen kan ni ik mis um ook heel erg want deed alles met hem maar ik denk dat je ook wel meer vrienden hebt waar je wel iets leuks mee kan gaan doen en dan denk je er tenminste ni zo veel aan
maar zoiets hebben andere mensen ookal gezegd he
byebye suc6 ermee..
Waar zijn die rolleyes nou voor nodig? pfff ik word daar zo ziek van hè? Moet ik je ook nog even gaan uitleggen waar die rolleyes voor dienen? Ow! Nee! Natuurlijk niet, dat weet je natuurlijk al? Hoe kan ik ook uit je verhaal opmaken dat je dom bent..?

Maar verder.. Aan het missen doe je waarschijnlijk niets. Mijn vriend is ook weg en de hele aankomende week kan ik geen enkele vorm van contact met hem hebben, niet bellen, niet smssen, niets.. En dan kan ik hem pas een week daarna zien..
En das heel moeilijk, maar onthoud: Missen duurt niet voor eeuwig! Denk aan het moment dat je hem weer ziet

En ik weet dat het niet makkelijk is, ik mis hem gigantisch en heb zelfs huilbuien, maar dat komt omdat ik ook echt geen enkele vorm van contact met hem heb Als ik kon bellen zou dat echt al meevallen

maar iig, ga iets leuks doen ofzow, of inderdaad lezen, dat kan heel erg helpen

Succes!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 00:11
skandalouz
skandalouz is offline
Haha, iemand 3 weken missen is een lachertje joh! Die 3 weken zijn zo om en na die 3 weken heb je je maatje weer terug!
Er zijn ook mensen (ik noem geen namen) die een heel leuk meisje hebben ontmoet, daar 2,5 week intensief (zo gaat dat op de camping) iets mee hebben gehad en haar daarna vrij waarschijnlijk nooit meer zien... Als je daaraan denkt mag je blij zijn dat je je vriendje "maar" 3 weekjes mist!!

Mzzl
Oud 22-07-2002, 06:54
Captain
Captain is offline
Tsja...3 weken...mijn vriendin is twee weekjes op vakantie en ik probeer gewoon zo veel mogelijk de dingen te doen die ik normaal doe, want er is altijd wel iets dat ik te doen heb. Daardoor wordt het missen wel een beetje minder. Spreek wat af met vrienden, doe de dingen waar je normaal geen tijd voor hebt, ruim desnoods je kamer op !
Oud 22-07-2002, 09:49
Roos
Roos is offline
Ik heb daar nooit zo'n hele grote last van eigenlijk, omdat ik weet dat ik hem over drie weken weer zie en ik er voor 100% op vertrouw dat zijn gevoelens voor mij die drie weken niet zullen veranderen of zullen afnemen.
Oud 22-07-2002, 10:12
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
rosi schreef:
Ik heb daar nooit zo'n hele grote last van eigenlijk, omdat ik weet dat ik hem over drie weken weer zie en ik er voor 100% op vertrouw dat zijn gevoelens voor mij die drie weken niet zullen veranderen of zullen afnemen.
Daar kun je nooit 100% zeker van zijn..
Oud 22-07-2002, 18:17
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
rosi schreef:
ja dat heb ik ook gelukkig ik vertrouw hem 200% tis alleen t gevoel van elkaar zo erg missen dat heel kut is maar gelukkig maak ik me niet druk over t feit of ie me trouw blijft..khou van m en hij van mij EN hij komt mrg al trug dus nog minder dan n dagje en ik zie m weer
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 16:23
muckymouse
muckymouse is offline
ik zie em 6 weken niet

en ik ben toch wel bang voor de vakantie, me ex ging na 10 dagen wintersport al vreemd. en daar heb ik een beetje een trauma aan overgehouden
Reageren

Regels voor berichten