Sowieso naar Wacken. De rest hangt er een beetje van af.
Eigenlijk hadden we het plan om na Wacken te gaan interrailen door Scandinavië. Verder wilde ik met een vriendinnetje voor twee weken naar een kuuroord in Tjechië. Maar ik wil ookkkk naar Rome en daar vrijwilligerswerk doen bij de cat sanctuary.
Als het allemaal meezit wordt het ongeveer zo:
Eerst Wacken. Dan interrailen door Scandinavië, waarna ik niet mee terug ga naar Nederland en in m'n eentje met de trein naar Tjechië vertrek. Onderweg kom ik geloof ik langs Hamburg, alwaar ik bovenstaand vriendinnetje tref. We vertrekken samen naar Tjechië en brengen enige tijd door in een kuuroord met komkommer op onze ogen en modder op ons hoofd. Na een week gaan we weg, waarbij ik naar Rome ga en zij teruggaat naar Nederland. In Rome chill ik een week of twee tussen de katten. Tegen die tijd is het een maand verder en heb ik m'n reislust gestild, waardoor ik van mezelf een kat in huis mag nemen. Die neem ik dus gelijk mee uit Rome en dan ga ik (bepakt met een kattenmandje en een teringzooi souveniers) terug naar Nederland, alwaar ik nog een paar dagen de tijd heb om bij te komen, want dan moet ik alweer richting de universiteit.
Maar dat kan alleen als ik alles belachelijk goed plan en ik weet niet of dat me gaat lukken. Ik moet eigenlijk ook werk hebben dan, want in totaal kost het me dan zo'n 800,- ofzo.