Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat ´adem uit´ hoort toch juist wel helemaal bij het gedicht?
Als ik het goed begrijp is wat de hoofdpersoon doet uitademen en incasseren inplaats van inademen? En van de eerste regel zou je dus ook kunnen maken 'Ik adem uit en in'. Klopt het dat het zo in elkaar zit? Hoe zit het precies in elkaar, wat is precies de betekenis achter de woordspeling?
||
Citaat:
@Mooneh: Je mag het van mij zien zoals je wilt, maar ik bedoelde eigenlijk... Als de hoofdpersoon zich probeert te uiten en daarvoor inademt, incasseert ze eerst al zoveel dat ze alweer uit moet ademen. Zoiets ![]() Ik ben het trouwens wel met Ekleor eens dat dat stuk wat minder is. Hm, toch altijd wel weer fijn om even te controleren of mijn gevoel van wat goed en wat minder is een beetje overeenkomt met hoe anderen erover denken ![]()
|
Je kunt van de eerste regel de titel maken als je hem niet als eerste zin gebruikt. Ik hou daar altijd wel van. Verder weet je nu al wat minder is en wat goed, daar sluit ik me wel bij aan. Plus: herschrijf dat deel en denk daarbij goed na over elke zin, of je niet wat sterkers weet en of ze echt nodig zijn. Plus post het daarna hier
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] I will do this for you, Soph. heartattxck | 10 | 13-07-2011 18:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit is het brieventopic dat ik Postzegel noem. CSN | 244 | 09-07-2006 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[ verhaal ] -Melody- | 290 | 15-08-2004 14:54 | |
Muziek |
je liefde uitgedrukt in een songtekst... MissBi@tch | 108 | 01-03-2003 09:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Coma (drama) Anne | 13 | 11-11-2002 12:22 | |
ARTistiek |
Poëzie (in proza) Woodstock | 2 | 10-01-2002 14:25 |