Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben zes jaar geleden ooit een keer met de hotelschool gestopt. Ik kwam vers van de havo en ging toen in deventer die opleiding doen, die voor hun daar ook nieuw was. Ik ben in de periode rond kerst in het eerste jaar. Toen moesten we een 'snuffel'stage doen, wat betekende in een hotel een week keuken, een week bediening, een week kamers poetsen etc. Ik heb twee weken daarvan gedaan en ik vond het vreselijk. Het was totaal mijn wereld niet. Daarnaast was het niveau van de tentamens erg laag, maar was het net zo suf dat ik een praktijktentamen niet meer kon herkansen en daardoor sowieso geen p meer kon halen in het eerste jaar. Dus toen maar meteen gestopt tijdens die stage.
Daarna ben ik bedrijfseconomie gaan doen op de heao in nijmegen. Opzich omdat ik niet wist wat ik anders moest doen. Het eerste jaar is vrij algemeen en je kunt nog makkelijk switchen. De BE en administratie vakken bevielen mij het minst dus ben toen overgestapt naar commerciele economie, wat makkelijk was want ik hoefde alleen spaans in te halen en dat is mn moedertaal. Dat heb ik gewoon afgemaakt ![]() ik ben echt met veel gestopt ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben gestopt met m'n master Transportation Engineering omdat het gewoon extreem boring was. Een aantal vakken ook nog bij civiel en ik voelde me alsof ik een opleiding administratief medewerkster volgde. Dus toen ben ik na 4 maanden geswitcht naar Biomedical Engineering en dat is gaaf!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben na twee jaar gestopt met een HBO-opleiding Japans (een soort tolk/vertaler-opleiding), ik vond het erg leuk, maar het niveau lag gewoon te laag, de organisatie was echt slecht en de vooruitzichten zowaar nog slechter. Ik heb er achteraf een klein beetje spijt van gehad, want de opleiding was zo simpel, dat ik zonder moeite een diploma had kunnen halen en daarna alsnog iets anders had kunnen gaan studeren, maar nu ben ik eigenlijk wel blij dat ik het niet heb afgemaakt; Japans is een leuke taal, maar ik wilde (en wil) gewoon meer dan alleen maar een taal oké kunnen lezen/spreken/verstaan.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
17 jaar stoppen met school tot nieuwe schooljaar Repsajman | 2 | 04-04-2016 13:42 | |
Studeren |
Stoppen met de opleiding RickR | 5 | 31-03-2011 19:29 | |
Algemene schoolzaken |
Stoppen met de opleiding. Jwd | 8 | 24-10-2009 18:27 | |
Algemene schoolzaken |
Stoppen met me opleiding GJmedia | 3 | 08-04-2008 09:28 | |
Algemene schoolzaken |
Stoppen met opleiding Winnetoe | 11 | 31-05-2005 14:00 | |
Algemene schoolzaken |
Gestopt met studie, wat nu? kakelkip | 35 | 15-01-2005 19:00 |