Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb altijd het probleem dat de mensen die ik interessant vind al bezet zijn. Jammerdebammer voor mij, want ik ga niet lopen stoken. Als ik een relatie zou hebben zou ik 't ook vervelend vinden als iemand dat bij mij zou doen.
Ik doe er dus niks aan en probeer het ook niet te laten merken. Probeer, want soms ben ik ineens iets te enthousiast, waardoor het vast wel opvalt. Ik hou het gewoon bij af en toe stiekem kijken en zwijmelen. ![]()
|
ik heb sowieso niet de neiging om heel veel moeite voor een jongen te doen (laat ze maar moeite voor mij doen
![]() ik ben trouwens nog nooit verliefd geweest op iemand met relatie dus de situatie heeft zich ook niet voorgedaan.
|
Ik ben niet snel of vaak verliefd, en als ik verliefd ben heb ik t ook verdomd goed te pakken, Dus dan geld voor mij t motto alles kan kapot.
Ik zou niet expres gaan stoken maar als hij intresse in mij zou hebben mja ach waarom ook niet.
|
ik heb geen enkele ethische bezwaren tegen stoken in een relatie. Geen bezwaren tegen neuken met iemand met een relatie of sletten met iemand met een relatie. Een relatie willen met een bezette persoon is ook niks mis mee, maar iemand die vreemdgaat lijkt me geen toffe partner. Dus dan zou ik wel 10x nadenken voor ik daar aan zou beginnen, want ik wil niet iemand die vreemdgaat.
||
Citaat:
|
![]() |
|
ja dat vind ik ook, maar als iemand met mij slet terwijl die een vriendin heeft vind ik die persoon gewoon wel fout. Mezelf niet, maar die ander wel
![]() ![]()
|
![]() |
|
Het valt me op dat veel mensen het over *stoken* hebben.
Dat klinkt voor mij alsof je de relatie van de ander aan het boobytrappen bent. Ik heb eerder het idee dat mensen in zo'n geval vaak min of meer *negeren* dat die ander een relatie heeft. Alsof ze dat niet serieus nemen ofzo.
|
Mensen mogen mijn vriend best leuk vinden en dat mogen ze hem ook gerust vertellen en mij ook. Dat vind ik niet erg. Maar ze hoeven hem van mij niet te gaan versieren. Gaat mijn vriend zelf achter meisjes aan dan neem ik het ze niet kwalijk als ze daar op in gaan. Dan vind ik dat hij fout bezig is en niet zij.
|
![]() |
|
Ik vind het ook de verantwoordelijkheid van de persoon die (eventueel) vreemdgaat. Stoken in andermans relatie kan ik niet waarderen. Dus als je alleen vertelt aan een bezet persoon dat je hem/haar leuk vindt, heb ik daar absoluut geen problemen mee. Als die bezette persoon er vervolgens op in gaat vind ik dat alleen zijn/haar fout.
|
Ik heb hier niet echt ervaring mee. Snel verliefd word ik niet, crushes heb ik daarentegen wel wat makkelijker. Aangezien een crush vrij onschuldig is -het zijn eigenlijk gewoon beginnende kriebels- is het snel af te kappen (het gevoel dus) als de jongen in kwestie een vriendin blijkt te hebben
![]()
|
Verwijderd
|
ik snap het eigenlijk blijkbaar helemaal niet.
het is toch niet dat je je gevoelens niet mag kenbaar maken als het object der liefde een relatie heeft? dat is toch helemaal niet hetzelfde als 'stoken'?? 'stoken', dan denk ik aan twee mensen met alle macht uit elkaar proberen te drijven, en dat is helemaal iets anders als iemands hart proberen te veroveren. dat tweede lukt toch alleen als het nog aan niemand anders toebehoort, relatie of niet. |
![]() |
|
Ligt eraan hoe ver de relatie is; samenwonen, getrouwd, etc. of het moet een bekende van je zijn daar zal ik niks bij doen, maar als de relatie niet zo ver is en ik ken de vriend van haar niet..Waarom niet?
Ik probeer er wat hoogte van te krijgen, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ik het voor elkaar heb gekregen om er met haar vandoor te gaan. Vind ik ook niet zo gek, als ik een relatie heb komt daar ook niks tussen voordat het uit is.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan blijkt dat zijn relatie niet goed zit, lijkt me. En als hij dan pogingen zou ondernemen mbt mij ,vind ik dat het niet mijn verantwoordelijkheid is. |
![]() |
|
Mijn huidige vriend vond me wel al leuk toen ik nog met mijn ex-vriend was maar echt lopen stoken heeft hij nooit gedaan en hij vond het ook echt oprecht kut dat het toen uitging tussen ons. Ik zal zelf nooit gaan lopen stoken in een relatie maar ik kan niet voorkomen dat ik iemand leuk ga vinden die al een relatie heeft
![]()
||
Citaat:
|
bij potentiele partners met een vriendin denk ik 'als je geen vriendin had, dan had ik 't wel geweten' maar ik ga geen moeite doen, als zij gelukkig zijn samen dan is 't prima, zodra hij toch duidelijk in mij geinteresseerd is en de relatie minder is, zal ik m'n gevoel wel door laten schemeren. anders niet.
|
Ik vind mensen met een houding van ''alles kan kapot'' echt achterbakse aso's.Zou die mensen het ook nog zo leuk vinden als iemand actief in hun relatie ging stoken en dat kapot probeerde te maken?
Ik heb teveel fatsoen om iemand anders een loer te draaien, onbekend of niet en sowieso zou ik niks met vreemdgangers willen.
||
Citaat:
Geloof mij maar; als de persoon in kwestie met jou een betere relatie kan hebben, dan kan zijn/haar huidige partner dat ook met iemand anders op deze aardbol, dan zijn ze gewoon niet made to be together. Je zult het natuurlijk subtiel moeten doen, maar zeker niet op een achterbakse manier. Overigens denk ik dat de persoon in kwestie dat snel genoeg zou merken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
stelling: een vriend/vriendin maakt je aantrekkelijker simpleasy | 37 | 16-02-2010 07:07 | |
Liefde & Relatie |
gister was echt zo'n kutavond dat ik me besefte Verwijderd | 33 | 03-04-2006 18:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Film over situatie in bezette gebieden hhendrikxx | 142 | 03-03-2006 05:18 | |
Liefde & Relatie |
Keuze ? beckham1990 | 27 | 09-01-2006 10:08 | |
Liefde & Relatie |
Vallen op de 'verkeerde' mensen WolterB | 31 | 11-04-2005 14:18 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bezetting opleidingscentrum IND brinta | 62 | 17-06-2004 11:43 |