Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2007, 12:18
Tolchok
Tolchok is offline
Als jij iemand leuk vindt die al een vriend of vriendin heeft, belet dat je dan om actie te ondernemen, of juist helemaal niet?

Waarom wel/niet?
Oud 19-12-2007, 12:36
)Vampje(
)Vampje( is offline
Dat zou aan de situatie liggen.
Als diegene in een slechte realtie zit, zou ik het wel even kunnen afwachten.
Maar als het gewoon goed gaat tussen hem en zijn vriendin, en hij blijkt dus een vreemdganger, dan absoluut niet.
Ik zou nooit stoken in een 'goede' relatie.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 12:37
Rob
Rob is offline
Ik stook niet in een relatie waar het goed zit.

...Vreemd genoeg begonnen zij altijd en ik wist van niets. ;x
Oud 19-12-2007, 12:42
Verwijderd
Ik ben vrij automatisch niet geďnteresseerd in jongens die een vriendin hebben. Wel handig, want het overkomt me dus nooit dat ik op bezette jongens verliefd word. Sowieso ga ik er bij bezet vanuit dat het een goede relatie is en ik dus niks kan verwachten, daar ga ik geen moeite aan verspillen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 12:58
Verwijderd
Als iemand een relatie heeft, zal ik geen actie ondernemen. (Maar aangezien ikzelf een relatie heb, is dat dus niet echt aan de orde.)
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 16:32
Malossi
Malossi is offline
Zou me geen ruk uit maken, als ik echt verliefd op dat meisje zou zijn, zou ik gewoon m'n best gaan doen, wel of geen vriend
Ik ben dan ook 'n keihard persoon voor relatie's van anderen
Oud 19-12-2007, 17:07
Verwijderd
toen mijn vriend en ik elkaar leerden kennen, hadden we allebei een langdurige relatie...

ondanks de respectievelijke relaties (1) hebben we elkaar beter leren kennen door met elkaar op te trekken tijdens lunchpauzes en op terrasjes, (2) beseften we dat wat wij konden hebben samen zoveel meer zou betekenen dan wat we hadden, (3) zijn we uit onze toenmalige relaties gestapt en (4) zijn we met elkaar iets begonnen.

en het was het waard.
100%.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 17:49
Inanis
Inanis is offline
t interesseert me werkelijk helemaal niks. k vind mezelf dan toch een betere potentiele partner.
behalve als die vriend een goede vriend van me is.. dan verandert het de zaak.

Laatst gewijzigd op 19-12-2007 om 18:03.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 20:17
Magican
Magican is offline
Ik vind je avatar cool @ TS
Oud 19-12-2007, 20:22
LaAnnE.
LaAnnE. is offline
Hmm, opzich. Ik zou zelf de eerste stappen absoluut niet zetten, om niet te stoken. Maar zogauw iemand op míj afstapt is het wat anders; blijkbaar mist hij/zij iets in de eigen relatie, wat ik wel (mogelijk) kan bieden. Daar ben ik wel eens voor gezwicht..
Oud 19-12-2007, 21:19
Verwijderd
Een no go area voor mij als ik single zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 21:51
Buster
Buster is offline
Begin ik ook niet aan, niet echt netjes... Als ze toch gevoelens voor jou heeft zal ze een keuze moeten maken.

En je zal het het ook zelf niet leuk vinden als je een relatie hebt, en iemand probeert er in een keer met je vriend/vriendin vandoor te gaan. Voor je iets doet altijd eerst kijken of je het ook leuk zou vinden als anderen het bij jou zouden doen
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 22:00
Anuz
Anuz is offline
Ik laat wel merken dat ik iemand leuk vind, maar zal geen actie ondernemen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 22:02
Buster
Buster is offline
Citaat:
Ik laat wel merken dat ik iemand leuk vind, maar zal geen actie ondernemen.
Daar is idd ook niks mis mee, als je het maar met mate doet en idd daarna de bal bij de ander legt.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 22:25
Verwijderd
Het is me slechts één keer overkomen.. en in eerste instantie ben ik het niet echt uit de weg gegaan, maar toen hij me uiteindelijk mee naar huis wou nemen heb ik me met de hulp van een vriendin toch bedacht. Gelukkig, want het was echt een klootzak

Het bleek dus uiteindelijk toch een no-go area!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Ik ben vrij automatisch niet geďnteresseerd in jongens die een vriendin hebben. Wel handig, want het overkomt me dus nooit dat ik op bezette jongens verliefd word. Sowieso ga ik er bij bezet vanuit dat het een goede relatie is en ik dus niks kan verwachten, daar ga ik geen moeite aan verspillen.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 23:11
Aeria Gloris
Aeria Gloris is offline
Ik zit nu een beetje in zo'n soort situatie

Dat er wederzijdse interesse is, is inmiddels wel duidelijk. Maarja, verder dan dat kom je niet. En ik ga me er niet tussenwrikken, want ik ga me niet met hun relatie bemoeien.
Oud 19-12-2007, 23:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb altijd het probleem dat de mensen die ik interessant vind al bezet zijn. Jammerdebammer voor mij, want ik ga niet lopen stoken. Als ik een relatie zou hebben zou ik 't ook vervelend vinden als iemand dat bij mij zou doen.
Ik doe er dus niks aan en probeer het ook niet te laten merken. Probeer, want soms ben ik ineens iets te enthousiast, waardoor het vast wel opvalt.
Ik hou het gewoon bij af en toe stiekem kijken en zwijmelen.
Oud 19-12-2007, 23:59
Verwijderd
Dat belet me ja
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 00:10
Luna
Luna is offline
ik heb sowieso niet de neiging om heel veel moeite voor een jongen te doen (laat ze maar moeite voor mij doen) dus stoken in een relatie zou me helemaal teveel energie kosten.
ik ben trouwens nog nooit verliefd geweest op iemand met relatie dus de situatie heeft zich ook niet voorgedaan.
Oud 20-12-2007, 04:19
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik ben niet snel of vaak verliefd, en als ik verliefd ben heb ik t ook verdomd goed te pakken, Dus dan geld voor mij t motto alles kan kapot.
Ik zou niet expres gaan stoken maar als hij intresse in mij zou hebben mja ach waarom ook niet.
Oud 20-12-2007, 09:24
Volk
Volk is offline
Heb het nog nooit meegemaakt. En ik geloof ook niet in mensen versieren ofzo. Ik doe geen moeite voor jongens. Dus doe sowieso niks..
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 10:39
Poepkind
Poepkind is offline
ik heb geen enkele ethische bezwaren tegen stoken in een relatie. Geen bezwaren tegen neuken met iemand met een relatie of sletten met iemand met een relatie. Een relatie willen met een bezette persoon is ook niks mis mee, maar iemand die vreemdgaat lijkt me geen toffe partner. Dus dan zou ik wel 10x nadenken voor ik daar aan zou beginnen, want ik wil niet iemand die vreemdgaat.
Oud 20-12-2007, 10:45
Volk
Volk is offline
Citaat:
ik heb geen enkele ethische bezwaren tegen stoken in een relatie. Geen bezwaren tegen neuken met iemand met een relatie of sletten met iemand met een relatie. Een relatie willen met een bezette persoon is ook niks mis mee, maar iemand die vreemdgaat lijkt me geen toffe partner. Dus dan zou ik wel 10x nadenken voor ik daar aan zou beginnen, want ik wil niet iemand die vreemdgaat.
Ik denk ook dat degene die vreemdgaat fout is en niet degene waar die dan mee vreemd gaat.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 11:01
Poepkind
Poepkind is offline
ja dat vind ik ook, maar als iemand met mij slet terwijl die een vriendin heeft vind ik die persoon gewoon wel fout. Mezelf niet, maar die ander wel dus dan is het eigenlijk geen goed vriendjesmateriaal
Oud 20-12-2007, 13:36
Tolchok
Tolchok is offline
Het valt me op dat veel mensen het over *stoken* hebben.

Dat klinkt voor mij alsof je de relatie van de ander aan het boobytrappen bent. Ik heb eerder het idee dat mensen in zo'n geval vaak min of meer *negeren* dat die ander een relatie heeft. Alsof ze dat niet serieus nemen ofzo.
Oud 20-12-2007, 14:25
Verwijderd
Daar blijf ik bij weg. Simpel, ik zou het ook lullig vinden als een meid keihard achter mijn vriend aangaat terwijl ze weet van mijn bestaan, dus ja dan doe ik het ook niet bij iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 15:19
Verwijderd
Het is natuurlijk ook min of meer de verantwoording van degene met de relatie, eigenlijk. Tenminste, dat vind ik.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 16:06
Volk
Volk is offline
Mensen mogen mijn vriend best leuk vinden en dat mogen ze hem ook gerust vertellen en mij ook. Dat vind ik niet erg. Maar ze hoeven hem van mij niet te gaan versieren. Gaat mijn vriend zelf achter meisjes aan dan neem ik het ze niet kwalijk als ze daar op in gaan. Dan vind ik dat hij fout bezig is en niet zij.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 17:44
TopDrop
TopDrop is offline
Ik vind het ook de verantwoordelijkheid van de persoon die (eventueel) vreemdgaat. Stoken in andermans relatie kan ik niet waarderen. Dus als je alleen vertelt aan een bezet persoon dat je hem/haar leuk vindt, heb ik daar absoluut geen problemen mee. Als die bezette persoon er vervolgens op in gaat vind ik dat alleen zijn/haar fout.
Oud 20-12-2007, 19:24
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb hier niet echt ervaring mee. Snel verliefd word ik niet, crushes heb ik daarentegen wel wat makkelijker. Aangezien een crush vrij onschuldig is -het zijn eigenlijk gewoon beginnende kriebels- is het snel af te kappen (het gevoel dus) als de jongen in kwestie een vriendin blijkt te hebben
Oud 20-12-2007, 19:58
Verwijderd
ik snap het eigenlijk blijkbaar helemaal niet.
het is toch niet dat je je gevoelens niet mag kenbaar maken als het object der liefde een relatie heeft? dat is toch helemaal niet hetzelfde als 'stoken'?? 'stoken', dan denk ik aan twee mensen met alle macht uit elkaar proberen te drijven, en dat is helemaal iets anders als iemands hart proberen te veroveren. dat tweede lukt toch alleen als het nog aan niemand anders toebehoort, relatie of niet.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 08:43
WolterB
WolterB is offline
Wanneer iemand in een relatie zit, is diegene neit interessant voor mij om een relatie mee te willen e.d.
Oud 21-12-2007, 11:53
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ligt eraan hoe ver de relatie is; samenwonen, getrouwd, etc. of het moet een bekende van je zijn daar zal ik niks bij doen, maar als de relatie niet zo ver is en ik ken de vriend van haar niet..Waarom niet?

Ik probeer er wat hoogte van te krijgen, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ik het voor elkaar heb gekregen om er met haar vandoor te gaan. Vind ik ook niet zo gek, als ik een relatie heb komt daar ook niks tussen voordat het uit is.
Oud 21-12-2007, 15:07
neardo
neardo is offline
Als iemand bezet is, dan blijf ik er met m'n tengels van af.
En stel dat het dan uitgaat, dan laat ik er alsnog minstens 1 ŕ 2 maanden tussen zitten.
Oud 21-12-2007, 15:13
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
t interesseert me werkelijk helemaal niks. k vind mezelf dan toch een betere potentiele partner.
behalve als die vriend een goede vriend van me is.. dan verandert het de zaak.
Oud 21-12-2007, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet snel of vaak verliefd, en als ik verliefd ben heb ik t ook verdomd goed te pakken, dus dan geld voor mij t motto alles kan kapot.
Ik zou niet expres gaan stoken maar als hij interesse in mij zou hebben mja ach waarom ook niet.
Dit.
Dan blijkt dat zijn relatie niet goed zit, lijkt me. En als hij dan pogingen zou ondernemen mbt mij ,vind ik dat het niet mijn verantwoordelijkheid is.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 19:56
stout!
stout! is offline
Citaat:
Als iemand een relatie heeft, zal ik geen actie ondernemen. (Maar aangezien ikzelf een relatie heb, is dat dus niet echt aan de orde.)
Ook door schade en schande geleerd trouwens voordat ik zelf deze relatie kreeg .
Oud 24-12-2007, 15:20
ZHAzha
ZHAzha is offline
Alles kan kapot.

Als ik iemand wil kan het me niet schelen of hij een relatie heeft of niet. Dat is zijn zaak.
Oud 25-12-2007, 13:12
Nobody.
Nobody. is offline
Ik ga niet stoken in een goede relatie.
Ik weet zelf hoe vervelend het is als iemand achter degene aan zit waar jij mee bent.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 13:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn huidige vriend vond me wel al leuk toen ik nog met mijn ex-vriend was maar echt lopen stoken heeft hij nooit gedaan en hij vond het ook echt oprecht kut dat het toen uitging tussen ons. Ik zal zelf nooit gaan lopen stoken in een relatie maar ik kan niet voorkomen dat ik iemand leuk ga vinden die al een relatie heeft
Oud 25-12-2007, 14:41
Luna
Luna is offline
Citaat:
Mijn huidige vriend vond me wel al leuk toen ik nog met mijn ex-vriend was maar echt lopen stoken heeft hij nooit gedaan en hij vond het ook echt oprecht kut dat het toen uitging tussen ons.
ja geloof je het zelf? tuurlijk vond ie het chill en hij heeft je wel mooi geregeld.
Oud 25-12-2007, 17:02
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
bij potentiele partners met een vriendin denk ik 'als je geen vriendin had, dan had ik 't wel geweten' maar ik ga geen moeite doen, als zij gelukkig zijn samen dan is 't prima, zodra hij toch duidelijk in mij geinteresseerd is en de relatie minder is, zal ik m'n gevoel wel door laten schemeren. anders niet.
Oud 25-12-2007, 21:37
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
ja geloof je het zelf? tuurlijk vond ie het chill en hij heeft je wel mooi geregeld.
Deze 2 mensen zijn hartstikke gelukkig samen, dat hebben ze maar mooi geregeld.
Oud 25-12-2007, 21:48
Luna
Luna is offline
ja prima toch, daar heb ik ook geen commentaar op.
Oud 26-12-2007, 11:10
Promillage
Promillage is offline
Ik vind mensen met een houding van ''alles kan kapot'' echt achterbakse aso's.Zou die mensen het ook nog zo leuk vinden als iemand actief in hun relatie ging stoken en dat kapot probeerde te maken?

Ik heb teveel fatsoen om iemand anders een loer te draaien, onbekend of niet en sowieso zou ik niks met vreemdgangers willen.
Oud 26-12-2007, 14:26
Verwijderd
Ik word altijd verliefd op jongens met vriendinnetjes en ik vind mezelf altijd leuker dan het desbetreffende vriendinnetje, dus zodra hij flirt, flirt ik terug.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2007, 15:55
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Ik vind mensen met een houding van ''alles kan kapot'' echt achterbakse aso's.
ik niet
Oud 26-12-2007, 18:56
Danny
Danny is offline
Citaat:
Ik vind mensen met een houding van ''alles kan kapot'' echt achterbakse aso's.
Wat een bullshit. Bekijk het eens zo: je gunt mensen het beste. En als je denkt dat je zelf het beste bent voor die ander (simpelweg omdat die persoon gelukkiger kan zijn met jou dan met zijn/haar huidige vriend(in)) dan is het in het belang van iedereen (zelfs zijn/haar huidige partner) om het ijs te breken.

Geloof mij maar; als de persoon in kwestie met jou een betere relatie kan hebben, dan kan zijn/haar huidige partner dat ook met iemand anders op deze aardbol, dan zijn ze gewoon niet made to be together.

Je zult het natuurlijk subtiel moeten doen, maar zeker niet op een achterbakse manier. Overigens denk ik dat de persoon in kwestie dat snel genoeg zou merken.
Oud 26-12-2007, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Ik vind mensen met een houding van ''alles kan kapot'' echt achterbakse aso's.Zou die mensen het ook nog zo leuk vinden als iemand actief in hun relatie ging stoken en dat kapot probeerde te maken?

Ik heb teveel fatsoen om iemand anders een loer te draaien, onbekend of niet en sowieso zou ik niks met vreemdgangers willen.
Als een relatie kapot gaat door stoken van een buitenstaander, dan is die relatie blijkbaar bagger slecht. Als je een goede relatie hebt, werkt dat soort ongein echt niet hoor. "Ja schat, wat Thomas nou weer zei, hij beweerde dat jij heel minachtend over me doet achter mijn rug om." "Pff, lieverd, wat een onzin, jij weet toch ook wel dat ik zo niet ben?" "Inderdaad, ik merk ook nooit dat je dat over je vrienden doet ofzo."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten