Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Gedumpt, zonder duidelijke reden
Wat is hier niet duidelijk aan? * Ik voel niet meer wat ik voor je heb gevoeld de klik is weg * ik ben niet meer verliefd op je * Ik kan niet echt gesprekken met je voeren * Ik vind het erg dat je elk weekend met andere jongens ouwehoerd * We zijn zo anders, ik zou niet weten wat ik op een vakantie met jou zou moeten doen Verder wat Morgan zegt ![]()
|
Bovendien is vier maanden lang elke dag wel ontzettend veel, als jullie de hele dag al bij elkaar hangen en 's avonds elkaar bij het uitgaan ook nog tegenkomen blijft er weinig eigen leven meer over.
En verder wat de rest zegt, hij is blijkbaar op je uitgekeken en hoewel dat 'jaloersmakende gedrag' (tussen aanhalingstekens omdat ik vind dat zolang het bij 'ouwhoeren' blijft het allemaal nog aanvaardbaar is) van jou niet echt geholpen zal hebben heeft hij er ook niet alles aan gedaan om jou duidelijk te maken dat hij dat niet zo leuk vond.
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dan werkt het niet en daar zul je het mee moeten doen overigens kan ik je aanraden je niet zo obsessief te focussen op hem, kom je er wat sneller overheen. |
![]() |
||
Citaat:
Je gaf zelf al aan dat je in de weekenden probeerde te laten zien dat je gewild bent bij andere jongens, en dat hij blij mag zijn dat hij je heeft. Gecombineerd met wat ik hierboven zei lijkt me dat de enige reden dat je relatie zo lang stand gehouden heeft, is dat hij het idee had dat hij jou "had" en dat anderen jongens jou wilden. Ik denk dat je relatie een stuk korter was geweest als je niet op die manier met andere jongens had gepraat. Anyway, het lijkt mij een beetje onzeker type, en volgens mij mag je blij zijn dat je er vanaf bent. PS: praten over samenwonen e.d. hoeft niet te betekenen dat de jongen in kwestie daadwerkelijk wil samenwonen, het kan ook zijn dat hij weet dat JIJ het wilt en je tevreden wil houden. En ja, dat kan heel overtuigend overkomen...
|
ik stel voor om alle negatieve punten aan hem eens goed op een rijtje te zetten en bij jezelf na te gaan of hij het nou wel echt helemaal is.
een prins op een wit paard is ie sowieso niet. maar wat ik me afvraag he.. is het wel relaxt om zo vaak bij elkaar te zijn?
|
![]() |
||
Citaat:
|
Misschien wist hij zelf ook niet wat hij wilde (vandaar dat hij wisselende signalen geeft), heeft hij eens goed nagedacht en is hij idd tot de conclusie gekomen dat hij niet verliefd is. Dan werkt het gewoon echt niet. Dan maak je het door obsessief met hem bezig te zijn alleen maar erger.
||
Citaat:
![]() en voor mieke: (tis inmiddels een maand geleden dus hoop dat je er overheen bent.) anders; verwijder hem uit je msn lijst en je mobiel. en zoek een andere kroeg om uit te gaan (iig tijdelijk).
|
Ik heb een tijdje met een jongen gehad die 8 jaar ouder was dan ik. In het begin leek hij mij eigenlijk nog leuker te vinden dan ik hem, maar dat veranderde snel. Hij gaf als reden dat het niet voelde als een relatie. Het kwam er gewoon op neer dat hij niet verliefd meer was.
Ik denk gewoon dat het bij hem niet zo diep zat en zodra hij merkt dat jij achter hem aanloopt maakt dat de relatie er ook niet beter op. Soms moet je gewoon accepteren en respecteren dat dingen zo in elkaar zitten of zo verlopen. Met elke relatie die je hebt gehad kom je er steeds beter achter wat écht bij je past. Zie het als een leerweg, maar ga wel verder. Je wanhopig aan zijn voeten gooien zal niets uithalen en dat maakt het voor jou alleen maar moeilijker. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Mieke, hij's wat? 6,5 jaar ouder? Ik neem aan dat hij dan al minstens in de 20 is... Geen idee hoe oud jij bent natuurlijk, dus ik kan't niet echt schatten.
Die kknul is bezig om voor zichzelf proberen een plek in het leven te vinden, net als jij. Het lullige is dat dat soms enorm verwarrend kan zijn en dat je dan inderdaad niet meer weer wat je nou wilt. Wil ie gaan studeren? Wil ie serieus gaan werken? Wil ie gaan settelen? Wil ie koters? En met wie? Enzovoorts. Mogelijk heeft ie zich in z'n hoofd gehaald dat hij dat soort dingen niet kan doen met een meid die ruim 6 jaar jonger is. Dat leeftijd weinig zegt is natuurlijk logisch, maar verwarring is nou eenmaal niet logisch ![]() Hij heeft al aangegeven dat ie eigenlijk niets meer voor jullie relatie voelt. Je zou er voor kunnen proberen te vechten, maar aan de andere kant: hoe groot is de kans dat deze knul de ware voor jou is? Hoe voel jij je bij het idee om vijf jaar lang met hem'n relatie te hebben? Beeld je dat echt even in. Samenwonen, dagelijkse banen, samen het huishouden, samen ruzies, enz. Als je dat een goed gevoel geeft, dan kan je d'r voor kiezen om er alsnog met'm uit te komen. Maar denk je "Nou, liever niet eigenlijk", dan kan je het er ook gewoon bij laten... Kies je het laatste, zorg dan voor 'n ZCP (Zero Contact Policy). Ga'm minstens een paar maanden volledig uit de weg. Haal'm uit je MSN, ga niet meer naar zijn kroeg, bel'm niet meer en neem ook z'n telefoontjes niet meer aan. Op die manier kom jij er in elk geval gemakkelijker overheen ![]() Op jou leeftijd heb je nog kansen zat; dan mag je in dit soort situaties best eens egoistisch zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ten eerste zou ik proberen om hem niet meer te vragen naar allerlei redenen waarom hij je niet meer wil, etc. Want eigenlijk is een antwoord als "ik voel niet genoeg (meer) voor je" al genoeg. Het is in feite het eerlijkste wat je maar kunt krijgen. Maar ook wel het meest pijnlijke. Lullig is juist wanneer iemand met allerlei stomme redenen komt aanzetten die jou het gevoel geven dat je niet leuk genoeg was of dat je het had kunnen voorkomen als je dingen leuker had gemaakt of anders had gedaan. De kern van het probleem is toch vaak dat de gevoelens er niet (meer) zijn en dat vinden mensen vaak niet leuk om te vertellen en nog minder leuk om te aanvaarden, dus zoeken ze naar redenen. En ja, wat ik zelf ook onbegrijpelijk en ontzettend pijnlijk en vervelend vind, is als iemand vlak voordat hij het uitmaakt zich nog gedraagt zoals altijd. Dus hele kleffe lieve dingen zegt, knuffelt, zegt dat ie met je verder wil, etc. Ik vind het echt grof dat iemand dat gewoon bijv. nog een dag voordat ie het uitmaakt kan doen. Dat geeft je echt zo'n gevoel van "hoe lang is het al niet meer oprecht van zijn kant?" Ik zou dan op zijn minst al die dingen niet meer tegen iemand zeggen als ik zo aan het twijfelen was. Maarjah.. die dingen gebeuren, het gebeurt heel vaak dat iemand ook op het laatst toch nog heel lieve zwijmelige dingen zegt, ookal voelt ie niet meer genoeg. Verder heb je nu natuurlijk nog hoop dat je hem terug kunt krijgen en je wilt hem steeds spreken enzo.. Ik denk dat hij niet genoeg meer voor je voelt. En tuurlijk doet hij nog aardig tegen je en stelt ie vragen en lijkt het voor jou alsof hij misschien nog iets voelt. Hij zal je vast nog steeds een ontzettend aardig, leuk en lief meisje vinden, maar hij voelt gewoon niet genoeg. Probeer zo min mogelijk contact te houden met hem (het liefst helmaal niet), want anders maak je het jezelf alleen maar moeilijk. Hoe? Hou jezelf bezig met andere dingen. Plan je vrije tijd vol.. koop wat leuks voor jezelf, doe dingen waar je blij van wordt en die je wat kunnen afleiden. En probeer er niet meer aan te denken dat jij dingen anders had moeten doen. Jullie relatie was zoals ie was en hij was heus ook niet perfect. En de "foute" dingen die jij deed hadden vast ook wel een reden. Je kunt er wel van leren voor een volgende relatie, met iemand anders. Maar geef jezelf er niet de schuld van dat het nu uit is. Gevoelens kunnen gewoon verdwijnen, daar kan niemand iets aan doen. Dit was het dus blijkbaar niet. Sterkte nog ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin dumpt me, ik ben de enige die ermee zit. Sebastien | 9 | 07-06-2012 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Psychologie |
Gesprek gehad.. Asperientje | 4 | 06-12-2003 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Nina & Sara Giles | 18 | 24-07-2003 22:37 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 |