Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2002, 22:28
Sonic
Sonic is offline
Hoe maak je duidelijk dat je iemadn wil zoenen en hoe begin je dan????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2002, 22:32
casey
casey is offline
Wel, zoiets gaat een beetje vanzelf. Je kijkt de persoon in de ogen, misschien een verlegen glimlachje, en dan zal ze zelf wel snappen wat er moet gebeuren en als ze dat niet wil zal ze dat wel laten merken, dus als ze 'meedoet' dan kun je haar voorzichtig kussen. Vooral niet op d'er afvliegen, kan pijnlijk aankomen denk ik. Naja, mijn eerste kus was nie echt een groot probleem, dus dat zal voor jou ook wel loslopen.
Oud 19-07-2002, 07:50
Verwijderd
Dat komt vanzelf wel als de situatie ernaar is, vermoed ik.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 07:55
_koetje_
_koetje_ is offline
ik denk.....ik denk.....ik denk dat je dat aanvoelt en het vanzelf gaat!?

*beu* -xxx-
Oud 19-07-2002, 10:55
Verwijderd
Hmz..

Nja, de eerste keer dak zoende heb ik geen idee meer hoe dat gebeurde, maar op een gegeven moment deden we dat gewoon..

en nja, bij mn eerste vriendje was het zo dat die sfeer al de hele middag in de lucht hing, aan elkaar friemelen en weet ik het, toen zaten we zo dat monden heel dicht bij elkaar waren en van het een kwam het ander..

Tweede vriendje die draaide mijn hoofd met zijn hand naar zich toe en zoende me

Derde vriendje vroeg ik of ik em mocht zoenen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 11:04
Verwijderd
eerste vriendje vroeg of ie me mocht zoenen
tweede vriendje kwam vanzelf
derde vriendje heb ik nooit mee gezoend jawel, één keer
vierde vriendje vroeg eerst of we het samen eens niet zouden proberen (relatie dan), ik zei ja, lebberlebber
vijfde vriendje, we stonden al een kwartier rond te draaien (gewoon babbelen enzo, verliefd en heel schaapachtig kijken, ya know ) en toen zei ie: "kom hier jong, anders komt het er nie van *muaaaahhhhhhhhhh* "
zesde en huidige vriendje, was aan de vijver, in het gras, prachtig uitzicht enzow, weejewel, de sfeer was toppie, en toen kwam 't er ook echt gewoon van... was echt zalig... *is nog altijd vlieft*

*blue*
~muaah~
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 12:02
Tox
Tox is offline
Citaat:
_koetje_ schreef:
ik denk.....ik denk.....ik denk dat je dat aanvoelt en het vanzelf gaat!?

*beu* -xxx-
ja zo ging het bij mij ook, gewoon je voelt het en weet wel wanneer het zo ver is, en ja als je denkt dat het zo is en het is nie zo loop je een beetje een blauwtje maar ja, wie nie waagt wie nie wint
Oud 21-07-2002, 10:43
spinningduck
spinningduck is offline
Hmm
De eerste twee jongens vroegen het, dat beviel me eigenlijk niet zo. Bij de andere jongens was het gewoon overduidelijk dat het ging gebeuren (het was dus duidelijk dat we elkaar leuk vonden) en daarbij ging het dan ook vanzelf en dat vind ik toch het lekkerst zoenen, hihi...overigens was de laatste weer mijn tweede, maar deze keer vroeg hij het niet, en ja dat was toch lekkerder als onze allereerste keer ennuh we doen het nu nog vaak over..
Oud 21-07-2002, 11:39
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
dat gebeurt gewoon.....
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 14:31
me_86
me_86 is offline
bij mij vroeg mn eerste vriendje of ie me mocht zoenen.. en toen zei ik ja en begonne we te zoene.. ik was natuurlijk heel zenuwachtig erover enzo.. maar tging helemaal goed!
bij mn tweede vriendje had ie op msn zo gezegd dat ie me zou zoenen, dus toen zei ik: ja daar houk je aan.. en toen we uitgingen toen zoende ie me inderdaad!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
uuh geen idee... elkaar in de ogen kijken en dan volgt de rest... k denk er niet zo bij na eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 17:28
Hellup
Hellup is offline
Je kan er ook op aansturen>>> dichter bij gaan staan en dan NIET brabbelen over gekke ond. maar beetje verlegen lachen >>>>> nog dichter bij gaan staan en ...kussie!
suc6 en laa ff wete of het lekker was!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 18:10
lieve
lieve is offline
Bij mij is het eens gelukt door gewoon te zeggen; "heuh, ik moe nu door... maar ik heb jou toch de hele avond een leuke tijd bezorgt hé?" ... tuurlijk krijg je dan positief antwoord. En dan zeg je "heb ik dan niet iets verdiend?? Zoals een zoen mss??"
En het werkte nog ook!?
Hehe EASYYYYYYYYYYYYYYYYYy
Oud 21-07-2002, 18:17
Verwijderd
Bij mij is het zo dat ik pas zoen nadat ik langer wat met iemand heb...na een paar weken pas ofzo....
Echt supervaag
Dan zoent hij me eerst op een feestje ofzo, en dan hebben we wat.
Naja, dan gaan we overdag enzo natuurlijk afspreken, maar dan blijft het zoenen weg.
Zal wel een soort verlegenheid zijn ofzo.

Maargoed, volgens mij gaat het vanzelf als je een beetje aan het kleffen bent met iemand en kusjes (op de mond?) enzo geeft.
Gewoon geleidelijk aan, weet je wel.
Als iemand mee gaat in het "kleffen" zeg maar en jou ook kusjes geeft of weetikveel, dan kun je proberen iemand te zoenen.
Gewoon langzaam een zoen op de mond geven en dan steeds langer, ja hoe leg je dat uit.... Beetje met je lippen spelen ofzow..
Damn ik ben slecht in uitleggen
Maar ik bedoel, wachten totdat zij/hij de mond opent, dus niet aandringen.
Dat je niet het "damn wat gebeurt er nou, ik heb ineens een tong in mijn mond " effect krijgt.

Nou, dan kan het niet fout gaan toch?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 22:01
Verwijderd
uh langzaam iets intiemer worden, ook met praten enzo, iets meer aanraken, iets dichterbij komen bladiebla en dan krijg je wel door dat je gaat zoenen, en gan gewoon op gegeven moment gaan zoenen, ik bedoel lippen dr op en niet wachten tot het een keer uit d elucht komt vallen. Maar wel beetje rustig beginnen hoor
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 00:26
Floris-boy
Floris-boy is offline
dat moment herken je als je dicht bij elkaar staat/zit en je elkaar in de ogen aankijkt, dan gebeurd dat vanzelf
Oud 25-07-2002, 01:02
Roozie
Roozie is offline
Elkaar niet meer uit het oog verliezen steeds dichter bij elkaar komen en dan elkaar diep in de ogen kijken, als het goed is ben je dan met al je gedachten bij die persoon en dan gebeurt het je kunt je waarschijnlijk niet meer herinneren wie begon.

Gewoon interesse tonen dichter in de buurt gaan staan.. gewoon stille hints geven en dan diep in de ogen kijken.. werkt altijd..

maar als je niet zeker weet of die ander wel wil geef hem wel een kans...

een jongen gaf mij een keer eerst alleen een zoen op mijn wang voordat hij me echt wilde zoenen, dat vond ik wel heel beleefd haha
Reageren

Regels voor berichten