Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm
De eerste twee jongens vroegen het, dat beviel me eigenlijk niet zo. Bij de andere jongens was het gewoon overduidelijk dat het ging gebeuren (het was dus duidelijk dat we elkaar leuk vonden) en daarbij ging het dan ook vanzelf en dat vind ik toch het lekkerst zoenen, hihi...overigens was de laatste weer mijn tweede, maar deze keer vroeg hij het niet, en ja dat was toch lekkerder als onze allereerste keer ennuh we doen het nu nog vaak over.. ![]()
|
![]() |
bij mij vroeg mn eerste vriendje of ie me mocht zoenen.. en toen zei ik ja en begonne we te zoene.. ik was natuurlijk heel zenuwachtig erover enzo.. maar tging helemaal goed!
bij mn tweede vriendje had ie op msn zo gezegd dat ie me zou zoenen, dus toen zei ik: ja daar houk je aan.. en toen we uitgingen toen zoende ie me inderdaad! |
![]() |
|
![]() |
Bij mij is het eens gelukt door gewoon te zeggen; "heuh, ik moe nu door... maar ik heb jou toch de hele avond een leuke tijd bezorgt hé?" ... tuurlijk krijg je dan positief antwoord. En dan zeg je "heb ik dan niet iets verdiend?? Zoals een zoen mss??"
En het werkte nog ook!? Hehe EASYYYYYYYYYYYYYYYYYy
|
Verwijderd
|
Bij mij is het zo dat ik pas zoen nadat ik langer wat met iemand heb...na een paar weken pas ofzo....
Echt supervaag ![]() Dan zoent hij me eerst op een feestje ofzo, en dan hebben we wat. Naja, dan gaan we overdag enzo natuurlijk afspreken, maar dan blijft het zoenen weg. Zal wel een soort verlegenheid zijn ofzo. Maargoed, volgens mij gaat het vanzelf als je een beetje aan het kleffen bent met iemand en kusjes (op de mond?) enzo geeft. Gewoon geleidelijk aan, weet je wel. Als iemand mee gaat in het "kleffen" zeg maar en jou ook kusjes geeft of weetikveel, dan kun je proberen iemand te zoenen. Gewoon langzaam een zoen op de mond geven en dan steeds langer, ja hoe leg je dat uit.... ![]() Damn ik ben slecht in uitleggen ![]() Maar ik bedoel, wachten totdat zij/hij de mond opent, dus niet aandringen. Dat je niet het "damn wat gebeurt er nou, ik heb ineens een tong in mijn mond ![]() ![]() Nou, dan kan het niet fout gaan toch? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
uh langzaam iets intiemer worden, ook met praten enzo, iets meer aanraken, iets dichterbij komen bladiebla en dan krijg je wel door dat je gaat zoenen, en gan gewoon op gegeven moment gaan zoenen, ik bedoel lippen dr op
![]() |
![]() |
|
Elkaar niet meer uit het oog verliezen steeds dichter bij elkaar komen en dan elkaar diep in de ogen kijken, als het goed is ben je dan met al je gedachten bij die persoon en dan gebeurt het je kunt je waarschijnlijk niet meer herinneren wie begon.
Gewoon interesse tonen dichter in de buurt gaan staan.. gewoon stille hints geven en dan diep in de ogen kijken.. werkt altijd.. maar als je niet zeker weet of die ander wel wil geef hem wel een kans... een jongen gaf mij een keer eerst alleen een zoen op mijn wang voordat hij me echt wilde zoenen, dat vond ik wel heel beleefd haha
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zoenen kanon002 | 4 | 09-05-2014 23:33 | |
Liefde & Relatie |
nog niet gezoend aaahh love-in-the-air | 29 | 05-01-2014 16:40 | |
Seksualiteit |
Erge drang tot zoenen. Pukkell | 2 | 02-02-2012 15:51 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen, nog es zoenen of niet? redbloodedwoman | 20 | 25-12-2004 15:54 | |
Liefde & Relatie |
zoenen bij niet wederzijdse verliefdheid? maanluna | 6 | 24-07-2003 11:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Honderd zoenen (dit is een vrolijke) Roos | 5 | 18-02-2002 12:41 |