Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hey.......
Ik herken je verhaal. Ik kan me ook nooit voorstellen waarom iemand op mij zou vallen.... En ik denk ook bij het minste al dat ik iemand kwijt zal raken. Het belangrijkste is, dat het je relatie niet moet gaan verpesten. Je mag best onzeker zijn enzo, maar sommige dingen kunnen irritant voor de ander zijn. Dat weet ik helaas maar al te goed. Als hij bijv. niet meteen terugsmst, begin dan niet smsjes erachteraan te sturen van "hey wrom zeg je nou nix..", en begin er later ook niet over. Je moet er een beetje onopvallend achter zien te komen als je zoiets wilt weten. Bijvoorbeeld vragen van"wat heb je vandaag allemaal gedaan" enzo. Dat deed ik altijd, als ik me afvroeg waar hij uithing. Zo kreeg ik gewoon een goed beeld van waar hij dagelijks mee bezig was en maakte ik me minder zorgen als hij ff nix terug zei. Maar ik had het misschien nog wel veel extremer, dan was hij ff een film aan het kijken en kon ik hem niet bellen en dacht ik meteen "zie je wel, hij vindt mij niet boeiend genoeg." Je moet proberen om niet zeurderig over te komen. Dus niet als er een meisje belt meteen "wie was dat nou". Probeer er een beetje omheen te draaien. Probeer niet te jaloers over te komen.... Wat ik altijd deed was hem dan óók jaloers maken, maarjah ik ben nou eenmaal een krengetje ![]() Maar dan merkte ik dat hij ook weleens bang was dat IK naar een ander zou gaan, en dat ehm....deed me dan toch wel weer goed... ![]() Verder moet je niet teveel nadenken over "hoe kan hij nou in vredesnaam op MIJ vallen"... Als je wat met hem wilt....hmm tsja... Ik zou gewoon zo met hem om blijven gaan als je nu doet, en ik denk dat jullie dan vanzelf wat krijgen... Verder ben ik daar weer minder goed in.... ![]() Als hij jou leuk vindt dan vindt hij jou leuk.......en het is echt niet zo dat hij té leuk voor jou is ofzo. Je moet proberen blij met jezelf te zijn, want dan straal je dat ook uit. Dan ben je veel aantrekkelijker, echt waar. Hmm nou verder weet ik t ff niet meer. Suc6 ![]() ![]() xxx Alicia |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
t gaat er om dat hij niet van je walgt, lijkt me ook niet als die je heeft gezoent. en btw meisjes vinden zichzelf toch al te gouw lelijk door al die commerciele bullshit dus denk dr niet zo overna en kijk eerst eens wat hij wil voordat je besluit of JIJ wel wat wil of niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #33 x-spekkie-x | 496 | 11-05-2006 14:32 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic-#41 Redhair | 493 | 05-11-2005 15:57 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #29 ilse | 490 | 03-06-2005 01:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Eetstornis? Obsessie? Erfelijk? Giovanna | 32 | 29-02-2004 17:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #10 Snufje | 390 | 08-05-2003 19:30 | |
Psychologie |
Even weg uit dit leven. Black Sugar | 14 | 07-05-2002 10:21 |