Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Juiste persoon tegenkomen en jezelf toch min of meer dwingen om je open te stellen. Bij de juiste persoon loopt dat eigenlijk vanzelf... Beetje voorzichtigheid kan geen kwaad, overigens.
Heej!! ik denk niet dat het een kwestie van vertrouwen is. Ik vertrouw hem wel!! ben denk ik de ware al tegengekomen!! En Rob: wel mooi gezegd man!! Dat heb je echt mooi beschreven! @ Kali: en idd, als ik onzeker wordt gemaakt, word het nog erger, dan sluit ik me helemaal af van die persoon. Ook dan met vrienden. zorgen dat ze je niet kunnen raken.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet niet of je het wel zo per se af moet willen breken als dat zo krampachtig moet. Natuurlijk is het rot, maar als het idd goed zit en het zo blijft, dan lijkt de kans me groot dat het muurtje voor die persoon steeds wat lager wordt, tot hij er overheen kan stappen. En je kunt hem natuurlijk ook een beetje helpen op de momenten dat het wel lukt. Vertel hem waar je mee zit (van die muur en eventueel de reden), dat is ook je open stellen en dan weet hij iig waarom je doet zoals je doet en zal dat minder snel de reden zijn dat je hem wegjaagt (ik neem tenminste aan dat dat niet is wat je wilt).
Ik denk trouwens wel dat vertrouwen een rol speelt...als je hem echt voor 100% vertrouwde dan zou je hem toelaten en niet aan hem/jullie relatie twijfelen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is denk ik ook een kwestie van iemand goed leren kennen. Als jij (ongeveer) weet hoe iemand op jouw onzekerheden reageert kan je zelf inschatten of j je een goeie reactie krijgt. Zodra je dat weet is het denk ik al een stuk makkelijker. Maar dan nog zal je ooit in het diepe moeten springen en dus ff over je angst heenkomen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Lucht je hart topic #8 Verwijderd | 500 | 16-07-2004 18:56 | |
Psychologie |
muur om je heen enz. Ingemar | 15 | 28-01-2004 20:29 | |
Psychologie |
Muur FulltimePsycho | 18 | 26-03-2003 15:33 | |
Lifestyle |
[oldtimer] analyseer je mede forummer deel veel Bor | 359 | 27-09-2002 17:27 | |
Psychologie |
Over velden, muren, deuren en machinegeweren. DarkCat | 9 | 18-09-2002 21:28 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |