Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2008, 12:50
Verwijderd
Ik vond al een tijdje een jongen op vampirefreaks heel knap, maar niet alleen dat, zijn muziek en kleren kwam overeen met dat van mijn, waarmee ik bedoel dat ie mijn smaak en zeker m''n type is. Af en toe spraken we elkaar op msn, maar hij was vaak nogal afwezig op msn. Ik weet niet waarom. Hij heeft PDDNOS, nou weet ik niet wat het precies inhoudt, maar het is wel een soort van autisme. Nou vroeg ie een keer of ik naar m toe wilde komen enzo, en ik zei dat ik nog wel kijk of ik kan. Ik kreeg z'n nummer. Toen ik in een 'zelfvertrouwen bui' zat had ik hem gebelt, en waren we aan het praten over onze karakter, hij is best wel verlegen en kan niet tegen drukte zei die, en dat heb ik ook. We hadden een afspraak gemaakt, om elkaar te zien, blowen enzo. Dus gister ging ik naar hem toe, en het viel wel mee, en gosh..in het echt is ie nog knapper!!
Dus gingen we praten, truth or truth spelen, blowen op een bankje, ergens waar het rustig was, in het begin was ie verlegen, maar daarna begon ie meer te praten. Hij praatte wel heel zacht enzo, dus soms verstond ik hem niet echt. En hij deed heel moeilijk met ergens in een cafe zitten enzo, toen we in de subway zaten te drinken wilde ie weer weg want hij werd aangekeken en voelde zich niet op z'n gemak hij houdt niet zo van drukke plekken, daarna gingen we weer op rustige plekken zitten en daarna zo'n uurtje onder de fietsenstalling zitten praten. Toen ben ik bij hem thuis geweest hadden we the crow series gekeken, en daarna muziek geluistert, en af en toe rookpauze gehouden. Hij heeft dezelfde gedachtens als mij, ik vroeg of hij me vaag vond, en hij zei van niet, dat ie zich op z'n gemak bij me voelt en dat ie me heel aardig vindt, en vroeg wat ik van hem vond ik zei hetzelfde. Maar ik was heel verlegen enzo, dus ik praatte niet veel, maar dat kwam omdat ik hem heel leuk vond. Hij wilde ook vaker afspreken. Ik bleef tot half 11, en daarna moest ik weg want wilde de bus nog halen en de trein, hij vond het jammer dat ik wegmoest enzo, en ik ook maar dat we elkaar vast wel vaker zien. En ik zei dat ik hem wel mag, en hij zei dat hij me ook heel graag mag. Hij bracht me naar het station en wachtte tot m'n trein kwam, en een knuffel en toen zat ik in de trein. Maar ik weet niet hoe het nou zit, of hij me leuk vindt, ik deed iig beetje afstandelijk wel aardig, maar afstandelijk want was bang voor zijn reactie en heel verlegen. Ik denk steeds aan hem..we spraken elkaar nog op msn en hij vroeg wat ik van gister vond en ik zei heel leuk. en hij vond dat ook. En vandaag heb ik het ook uitgemaakt met m'n vriend, om veel redenen, want hij is m'n type niet en qua eigenschappen komen we helemaal niet met elkaar overeen. Ik wil het gewoon rustig aan doen, en tegelijkertijd ben ik zo verliefd op die jongen. Maar ik krijg niet echt duidelijkheid over hem. Komt het doordat hij PDDNOS heeft?

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2008, 12:57
Verwijderd
Met 1 seconde googlen kwam ik hier:

PDD-NOS

Onder PDD-NOS vallen stoornissen die niet voldoen aan de criteria van de andere aandoeningen in de groep. Zo zijn in de restgroep aandoeningen ondergebracht als atypisch autisme en MCDD. Omdat PDD-NOS (in het Nederlands dus POS-NAO) een restgroep is en de symptomen in vorm en intensiteit uiteenlopen, zijn er geen 'harde' criteria. Wel bestaan enige richtlijnen: Er is een ernstige achterstand of beperking in de sociale interactie; daarbij bestaan er tekortkomingen in de (non)verbale communicatievaardigheden of is er sprake van stereotiep gedrag en interesse

lijkt me duidelijk..
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 13:20
Verwijderd
als ie niet aangekeken wil worden moet ie zich misschien niet als vampier verkleden!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 13:29
Verwijderd
Citaat:
als ie niet aangekeken wil worden moet ie zich misschien niet als vampier verkleden!

huh?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 13:51
Verwijderd
vraag gewoon of hij nog eens wat wil gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 14:08
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
huh?
Citaat:
Ik vond al een tijdje een jongen op vampirefreaks heel knap, ... toen we in de subway zaten te drinken wilde ie weer weg want hij werd aangekeken en voelde zich niet op z'n gemak
Oud 28-02-2008, 12:20
Verwijderd
Hij kleedt zich niet als een vampier.
Hij is gewoon een metalhead.
Maar ik heb hem gewoon eerlijk gezegd dat ik hem leuk vindt, en hij reageerde der heel vaag op, ik vroeg wat hij van me vond, en hij zei dat ie me heel lief en aardig vindt. Daarna vroeg ik of ie gewoon vrienden wilde blijven, toen zei die 'jep'.
Daarna ben ik offline gegaan, en heb ik de hele tijd zitten huilen, omdat ik hem al zo lang leuk vond.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 12:46
Luna
Luna is offline
nou je hebt duidelijkheid lijkt me. hij vind je aardig maar verder niks, je kunt ervoor kiezen om vrienden met hem te blijven maar zolang jij verliefd op hem bent lijkt dat me niet handig.
Raar verhaal wel want je zegt al lang verliefd op hem te zijn maar had wel een andere vriend. Je komt niet echt geloofwaardig over.
Oud 28-02-2008, 14:16
Verwijderd
Net alsof je niet verliefd kan worden op iemand anders als je een vriend hebt.
In ieder geval, je hebt inderdaad je duidelijkheid gekregen. Vergeet hem dus.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten