![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm dan moet ze gewoon beter uitleggen wat ze zelf doet, want het moet dan gewoon te oefenen zijn hoor.. Misschien kan ze het zelf ook op meerdere manieren proberen? (met/zonder douchekop/vibrator/vingers) Dat helpt ook al wel in het oefenen op meerdere dingen te komen..
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is helemaal niet normaal dat de meisjes alleen bij zichzelf kunnen klaarkomen. Het is ook niet abnormaal, maar 'normaal' impliceert dat het de norm is, terwijl verreweg de meeste meisjes geen problemen hebben met klaarkomen bij hun partner.
Obiwan: er zijn heel veel oorzaken kunnen zijn voor wat je beschrijft. Wij weten niet wat er in je vriendin omgaat, dus je zal erover moeten praten. Misschien heeft ze moeite met echt ontspannen en houdt ze zich tijdens de seks teveel bezig met denken aan hoe ze overkomt op jou. Misschien schaamt ze zich en kan ze die schaamte (nog) niet goed loslaten, waardoor genieten van wat je doet moeilijker wordt. Misschien wil ze te graag en is ze tijdens de seks meer bezig met proberen klaar te komen dan met de seks zelf. Misschien verschillen jullie in wat jullie opwindt en moet je iets zachter/liever doen, of juist ruiger en dominanter. Vraag haar eens waar ze over fantaseert, dat kan een goede richtlijn zijn voor wat 't 'm bij haar doet. Hoe dan ook, wij kunnen je wat dit betreft niet helpen. Je komt er pas achter als jullie heel open met elkaar praten en ook - als zij er zelf actief over nadenkt en haar bevindingen met jou deelt. Maar wat je technisch gezien eerst nog zou kunnen proberen: oefen minder druk uit met je vingers/tong, zeker in het begin, om overstimulatie te voorkomen. En haal er tijdens het vingeren een keer glijmiddel bij. Ook als ze wel gewoon nat genoeg wordt kan het helpen. Want als het probleem echt alleen is dat ze snel overgevoelig raakt dan betekent het dat de wrijving tussen je vingers(/tong) en haar clitoris 'r al snel teveel wordt. Glijmiddel vermindert die wrijving, dus dat kan een oplossing zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik sluit me aan bij Paranoide.
Verder zou ze het een keer voor kunnen doen, als ze dat durft. Dat is bijv. mogelijk terwijl jij haar penetreert, terwijl je haar zoent/streelt, terwijl je alleen maar toekijkt, etc afhankelijk van wat ze het prettigste vindt. Het gaat er dan niet om dat je precies dezelfde dingen hoeft te doen als zij doet, maar dan kan je wel zien bijv hoe direct ze haar clitoris aanraakt, in hoeverre ze stimulatie van andere plekken gebruikt (borsten, vagina), etc. |
![]() |
|
Is het niet handig eerst vast te stellen wanneer & waar jullie seks hebben?
Wanneer hebben jullie seks? Heb jij of heeft zij er dan zin in? Zit er (tijd)druk achter? Als zij er geen zin in heeft is het ook onwaarschijnlijk dat ze klaar komt maar legt ze wellicht de focus op jou te bevredigen. Dan: waar hebben jullie seks? Ik heb bijvoorbeeld liever seks bij ons thuis dan bij haar. Daardoor voel ik me beter op me gemak wat klaarkomen makkelijker maakt.
|
Leg na het douchen haar neer op bed, en dim het licht. Begin bij haar enkels.
Zo streel, zoen, bijt en lik je richting haar clit en daar teken je met een zachte tong 3x het alfabet op haar lippen en clit. Vergeet niet, dat als ze klaargekomen is, het nog een keer opnieuw te doen. ![]() Als ze niet klaarkomt, dan maakt dat niet uit, dat komt vanzelf. (no pun intended)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De rest heet voorspel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het alfabet likken altijd maar een oplossing voor mannen die zelf geen fantasie en creativiteit hebben. Je kunt toch wel bedenken dat je meerdere bewegingen kunt maken met je tong zonder dat je meteen het alfabet hoeft te likken? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het ritme van 'the final countdown' werkt ook trouwens. Bohemian Rhapsody daarentegen is veel te bombastisch.
|
Verwijderd
|
Die alfabet- en cijfertruukjes lijken me sowieso niks aan. Te weinig structuur, volgens mij voelt het als een stel willekeurige bewegingen zonder opbouw. (Of eigenlijk weet ik dat wel zeker, want ik heb het net op m'n hand geprobeerd en ik kan je vertellen dat dat niet is hoe het fatsoenlijk hoort.
![]() |
![]() |
|
Het alfabet gebeuren is puur bedoeld voor onzekere tieners die geen idee hebben wat ze doen, en door dit te doen variëren ze ten minste een beetje en hebben ze iets van houvast voor zichzelf.
Daarna is het natuurlijk een kwestie van ontdekken van wat de ander lekker vindt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ik sluit me helemaal bij paranoide aan. praaaaat erover. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hehe... de buren zijn nog net niet komen bellen... Maar blijkbaar heeft de raad 'oefening baart kunst' toch zijn vruchten afgeworpen... We hebben het een paar keer rustig geprobeerd, waarbij zij telkens raad gegeven heeft: harder/zachter, hoger/lager, e.d. en het is dan toch gelukt voor haar om klaar te komen. Na die eerste keer doen we 't nu zo geregeld en ik begin de techniek 'in de vingers te krijgen'...
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
vriendin klaarkomen pietjeneinstijn | 8 | 21-05-2015 17:45 | |
Seksualiteit |
Hulp bij klaarkomen Romeooo | 14 | 26-07-2014 15:45 | |
Seksualiteit |
problemen klaarkomen arjann83 | 9 | 15-05-2010 00:25 | |