Advertentie | |
|
![]() |
|
Waarom ga jij dan ook niet gewoon met anderen staan praten? Je zult zien dat je je dan een stuk minder ergert. Je moet jezelf ook een beetje kunnen vermaken hoor.
Daarbij ben ik ook nooit zo'n voorstander van constant met je vriend uitgaan, je doet al zoveel samen, gun hem ook een avondje met zn vrienden. Simpelweg niet focussen op die meisjes waar ie mee praat, hij woont met jou samen dus dat zal een reden hebben ![]() En dat msnverhaal.. dat heb je als je samenwoont, dan zie je dat soort dingen ook van elkaar. Vind het geen reden voor jaloezie ofzo, jij msnt vast ook wel eens met een vriend
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Persoonlijk vond ik de reactie van Anika behoorlijk kort door de bocht. Theoretisch gezien zou een relatie je de garantie moeten bieden dat jouw vriend jou de leukste vindt/als enige leuk vindt, maar in praktijk hoeft dat niet zo te zijn. Wat ze eigenlijk zegt is; stel je niet zo aan.
Ik kan heel goed begrijpen dat je jaloers bent bij het gedrag wat jouw vriend vertoont. En natuurlijk zijn er dan mensen die in zo'n situatie niet onzeker zouden worden, maar jij wordt dat wel, en daar moet jouw vriend (tot op een bepaalde hoogte) rekening mee houden. |
![]() |
|
hij moet dat wel ja.. als hij tenminste een beetje rekening met haar wil houden.
als hij het niet doet echter, bestaat er een kans dat zij zich nog meer gaat storen. maarja dat is denk ik zo'n beetje het enige echte goede advies dat hier te geven is naast gewoon goed te praten met je vriend.. om meer je eigen ding te doen, met je eigen vriendinnen/vrienden om te gaan bij bijv dat uitgaan. tis toch niet zo dat jullie alles samen moeten doen.. en altijd aandacht voor elkaar moeten hebben? sterker moet je dat uberhaupt willen?
||
Citaat:
Maar uit haar antwoord heb je blijkbaar opgemaakt dat er geen probleem meer is en is je jaloezie (waar de rest op reageerde) verdwenen? Prima.
||
En de reactie van Anika is ook een beetje naief. Als het waar zou zijn, hoe komt het dan dat zoveel mannen (en vrouwen) vreemdgaan?
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben het niet per se met je oneens, namelijk, maar vraag me wel af wat je bronnen zijn zeg maar. Ik wilde in eerste instantie zeggen dat ik tegenwoordig veel minder jaloers ben dan voorheen, maar dat klopt eigenlijk niet. Wat jij zegt, het is hoe je ermee om gaat. Ik ga er nu heel anders mee om en kan me er veel sneller overheen zetten, de jaloezie beheerst me niet zo en het gevoel stoort me minder dan voorheen. |
![]() |
|
nja het is sowieso iets genetisch, jaloezie is één van onze belangrijkste instincten.
je zintuigen waarnemen dat anderen meer hebben, of dat iemand of iets dat je leuk vind al door een ander/anderen wordt 'gebruikt' je instinctieve reactie is een gevoel van afgunst en hebzucht/lust. heel logisch, omdat wil je de kans vergroten om je genen voort te produceren, dan moet je niet alles aan anderen gunnen, maar ook zelf proberen zoveel mogelijk te pakken. en daar is motivatie voor nodig, nl jaloersheid.
|
![]() |
|
Nja...ik zie in mijn relatie dat ik soms ook wel jaloers ben. Ik moet er maar mee omgaan. Van de andere kant vind ik het ook een beetje dom. Waarom zou ze niet met andere jongens mogen praten. Ik mag toch ook met andere meisjes praten. En geloof me: daar waar we samen zijn, praat ik vaker met een meisje dan zij met een jongen.
k vind het juist goed dat ze het ook doet waar ik bij ben (tot op een zekere hoogte en dan ga ik klagen bij haar, maar dat is nog nooit gebeurd). Ik zou het vreemd vinden als ze alleen met jongens zou praten als ik er niet bij ben, en ik het viavia moet horen.
||
Citaat:
Je zegt dat je een relatie hebt met je vriend, dat het goed voelt, maar uiteindelijk geef je aan dat je hem voor geen meter (nou ja, milimeter) vertrouwd. Dan vraag ik me af waar jij het idee vandaan haalt dat het goed gaat. Sowieso ben ik van mening dat als je 18 bent, een half jaar een relatie hebt met iemand en dan al samen gaat wonen het gedoemt is om te mislukken... Maar daar zijn de meningen over verdeeld.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
En nu weer ontopic!
![]() Citaat:
|
Jezus vrouwen zijn echt bitchen....
Ik heb het hartstikke leuk met mijn vriend hou heel veel van hem, het enige waar ik mee zit is dat ik last heb van jaloezie , wat een gevoel is.. en ik vroeg wat ik er aan kon doen, maar stik er lekker in..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
jaloers zijn in een relatie om wat voor reden dan ook meisje833 | 40 | 01-09-2005 20:48 | |
Liefde & Relatie |
jaloers kreng...neeeeej hellup! droppie | 37 | 16-06-2003 18:35 | |
Liefde & Relatie |
niet jaloers! sicilion | 51 | 19-05-2003 20:56 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers andersom!? Kleintjeyakult | 15 | 16-04-2003 15:36 | |
Liefde & Relatie |
jaloers... tiktoktak | 18 | 08-06-2002 16:17 | |
Liefde & Relatie |
Mijn moeder is jaloers op me schoonfamilie HelpMePlease | 10 | 18-05-2002 17:50 |