Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou wel nog ff een tijdje wachten, tot de periode komt waar hij ook weer helder kan nadenken! Al zou ik zelf niet meer dan 3 jaar verschil willen (jonger of ouder dan ik zelf ben). Maar nogmaals: JIJ MOET T WILLEN; JE GELUKKIG VOELEN.
||
Citaat:
Ik geef toen 15 jaar is veel! Maar ik heb bij hem wel het idee dat we erg op 1 lijn liggen. Vinden jullie dus dat ik het hier niet bij moet laten? Hem een paar weken tijd geven en dat ook tegen hem zeggen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En, als je echt zeker weet met hem door te willen gaan en weet dat dat ook wederzijds is, lekker doen ^^ |
![]() |
|
Een vriendin van me heeft een relatie met een man die 20j ouder is. Zij wordt er erg gelukkig van, en hij blijkbaar ook.
Ik heb tegen haar gezegd dat ik het niet verstandig vond, het me niet handig leek, maar dat als zij er gelukkig van zou worden, ze dat vooral moest doen en ik haar daarin zou steunen, voor zover nodig. Verschil met jou is dat er voor hem geen ex op de loer ligt, hij is daar al enige tijd vanaf. Meestal is het overstappen van relatie naar relatie niet echt succesvol, aangezien veel dingen dan niet verwerkt worden. Dat is iets waarmee je moet uitkijken. Hoef ik jou niet te vertellen, want je hebt het al beëindigd zodra dat begon te spelen. Dus tja, doe je ding, doe wat je gelukkig maakt. Als je denkt dat hij niet teveel met zijn ex zit of daar later nog problemen mee krijgt, ga er dan voor. Anders zou ik er nog ff over nadenken.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik herken het wel een beetje denk ik. Zelf was ik net een maand vrijgezel na een relatie van bijna 3,5 jaar toen ik wat met mijn huidige vriend kreeg. Ik wilde helemaal niets met hem behalve goede vrienden zijn. Heb echt voor mezelf proberen te verbergen dat ik vreselijk verliefd op hem was maar dat werkt toch niet. Uiteindelijk ben ik er aan begonnen met zoiets van 'ik zie wel wat het wordt'. Inmiddels zijn we al een half jaar hartstikke gelukkig samen. Dingen komen wanneer ze komen en dat is wanneer jullie er allebei aan toe zijn. Bij mij is het nog wat lastiger misschien omdat mijn huidige vriend en mijn ex-vriend goed bevriend zijn en elkaar ook goed kennen. Ik heb echt wel eens moeilijke momenten gehad maar ik was wel al behoorlijk goed over mijn ex heen toen ik wat met hem kreeg. Dat is denk ik wel heel belangrijk.
|
ik ga je niet beoordelen en zeg je simpel.
als je nu voor hem gaat betekent niet dat je voor eeuwig aan hem vast en verbonden bent. maar als je verlieft bent kan ik me voorstellen dat je het allemaal echt ziet alsof het iets heel belangrijks in je leven is. er ademen miljarden mensen op deze aarde, daar zitten een hoop leuke en minder leuke mensen tussen. oud en jong, man en vrouw. maarja je moet doen wat je het verstandigst lijkt, misschien is het hierbij wel verstandig om op je gevoel af te gaan, of toch niet. zolang je maar onthoudt dat dit slechts een klein iets in je leven is, er is nog veel meer aan het leven.
||
Citaat:
Ook is het in mijn situatie wat lastig, omdat ik niet veel momenten heb dat ik hem alleen spreek, en dus een gesprek hierover kan beginnen. Misschien moest ik het ook maar proberen met hem, maar ik vind het allemaal zo moeilijk. We zijn allebei niet echt mensen die snel over dit soort dingen praten, dus echt opschieten doet het niet. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En daarom heb ik dit ook hier gepost. Leeftijd kan me niks schelen, maar het feit dat ik veliefd ben en niet zeker weet of hij dat ook is vond ik lastig. Ook moet ik er wel bijzeggen dat dit nu al 3 maanden aan de gang is, en hij regelmatig gezegt heeft dat ik de enige reden ben waarom hij nog is waar hij is. Maargoed, mensen zeggen wel vaker iets wat niet waar is. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Lastige situatie voor studiekeuze Kelvyn | 5 | 31-12-2014 09:29 | |
Liefde & Relatie |
ik vond hem leuk, en nu ineens niet meer. HELP! lastige situatie! OnlytoFly | 22 | 04-11-2011 07:27 | |
Liefde & Relatie |
Een lastige situatie Sv3nie | 17 | 09-10-2011 22:56 | |
Liefde & Relatie |
Vervelende Situatie Koen_L | 13 | 30-04-2010 18:32 | |
Liefde & Relatie |
Lastige situatie met vrienden.. -Melody- | 15 | 02-11-2004 22:30 | |
Liefde & Relatie |
Lastige situatie Oen | 5 | 10-03-2002 22:54 |