![]() |
|
![]() |
Hallo, mijn naam is Anita Jolink. Ik wil graag eventjes jullie aandacht voor het volgende punt, namelijk Madagaskar.
Ik zet me graag in voor een betere wereld, ik stond laatst stil bij de gedachte om meer te doen voor 'arme landen'. Ik liet mijn intresse vallen op een ontwikkelings wedstrijd op Madagaskar, bij deze wedstrijd mogen namelijk de eerste 10 mensen in de lijst naar Madagaskar en meehelpen bij het bouwen van een ziekenhuis en de locale bevolking daar het een en ander te vertellen over lepra en de preventie hiervan. Ik ben ervan overtuigd dat ik daar goed werk kan verrichten en daar betere levensomstandigheden te creeren. Om dit te kunnen bereiken, heb ik al meegedaan aan een toetsing van de organisatie. Hieruit bleek dat ik een perfecte kans heb om deze mensen te helpen. Het enige dat ik nog nodig heb, is 150 steunbetuigingen. Wil jij mij hierbij helpen? Het enige wat ik van jou nodig heb, is 5 minuten van jou tijd. Denk aan de levens die je indirect zult redden met het spenderen van slechts 5 mintuen. Hoe kan jij mij helpen? Simpel! Ga naar www.durfjijmee.nl, registreer je daar en stem op mij! Anita Jolink. Je gegevens zullen NIET aan derden verstrekt worden. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|