Hallo allemaal,
dit is vast een stomme vraag, maar ik stel hem toch maar even. Ik heb vandaag mijn nieuwe mobiel binnengekregen. Ik heb hem besteld via het internet. Nu is dit de eerste keer dat ik dit doe. Hiervoor haalde ik hem altijd gewoon in de winkel. Nu moet ik dus zelf alles activeren. Ik moest de usim-kaart activeren en daarvoor moest ik naar een telefoonnummer bellen 1200. Ik heb gebeld, maar ik kon geen optie vinden voor het activeren van je usim-kaart. Toen heb ik de nieuwe mobiel maar aangezet. Ik moest toen wat dingetjes instellen en dat heb ik gedaan. Toen heb ik met de mobiel naar een telefoonnummer gebeld en de telefoon ging over. Ik heb daarna met een andere telefoon naar de mobiel gebeld en ook dit lukte. Betekent dit nou dat ik de usim-kaart niet meer hoef te activeren? En zoja, hoe dan, want de opties die er werden gegeven bij de klantenservice waren niet het doorgeven van het kaartnummer van je usim-kaart? En zo nee, waarom stoppen ze dan die informatie in het pakket?
Oh, het is trouwens via HI.
|