Advertentie | |
|
![]() |
|
In het kader van onze opleiding moeten wij een nieuw toetje bedenken. Nu wilde we aan jullie vragen of jullie een korte enquκte zou willen invullen.
Leeftijd: 20 Geslacht: V Toetjes algemeen: 1. Eet je vaak een toetje na het eten? 3. Ιιn keer per week Antwoord: 2. Wat voor soort toetje eet je het liefst? 1. Yoghurt Antwoord: Gezinssamenstelling 3. Burgerlijke staat 1. Alleenstaand Het product dat wij gaan lanceren is een luxe box met vier verschillende ijssoorten (halve liter per ijssoort) en vier verschillende toppings. Die gebruikt kan worden tijdens een diner met vrienden of na het avondeten met het gezin. 4. Zou u dit product kopen? 2. Nee (een halve liter per ijssoort dat is een ijsbak van 2 liter, veel te groot) Antwoord: 5. Hoeveel zou u voor dit product willen betalen? 2. Tussen 5,- en 7,- |
![]() |
|
Leeftijd: 23 jaar
Geslacht: V Toetjes algemeen: 1. Eet je vaak een toetje na het eten? 1. Iedere dag 2. Wat voor soort toetje eet je het liefst? 1. Yoghurt Eigenlijk vind ik ijs het lekkerst, maar dat is geen 'doordeweeks' toetje, vind ik, dus ik eet eigenlijk vooral yoghurt en soms vla. 3. Burgerlijke staat 2. Samenwonend Het product dat wij gaan lanceren is een luxe box met vier verschillende ijssoorten (halve liter per ijssoort) en vier verschillende toppings. Die gebruikt kan worden tijdens een diner met vrienden of na het avondeten met het gezin. 4. Zou u dit product kopen? 3. Misschien 5. Hoeveel zou u voor dit product willen betalen? 1. Minder dan €5,-. Als ik ijs koop, koop ik een 2-literbak vanilleijs bij de Lidl voor EUR 1,80 en die smaakt heel goed. ![]() |
![]() |
|
Leeftijd:
21
.
Geslacht: v Toetjes algemeen: 1. Eet je vaak een toetje na het eten? 1. Iedere dag 2. Meerdere keren per week 3. Ιιn keer per week 4. Meerder keren in een maand 5. Ιιn keer per maand 6. Nooit Antwoord: meerdere keren per week 2. Wat voor soort toetje eet je het liefst? 1. Yoghurt 2. Vla 3. IJs 4. Anders namelijk: . Antwoord: vla/yoghurt Gezinssamenstelling 3. Burgerlijke staat 1. Alleenstaand 2. Samenwonend 3. Getrouwd 4. Gescheiden Antwoord: Alleenstaand .. Het product dat wij gaan lanceren is een luxe box met vier verschillende ijssoorten (halve liter per ijssoort) en vier verschillende toppings. Die gebruikt kan worden tijdens een diner met vrienden of na het avondeten met het gezin. 4. Zou u dit product kopen? 1. Ja 2. Nee 3. Misschien Antwoord: nee 5. Hoeveel zou u voor dit product willen betalen? 1. Minder dan 5,- 2. Tussen 5,- en 7,- 3. Tussen 7,- en 10,- 4. Meer dan 10,- Antwoord: Minder dan 5 euro |
![]() |
|
![]() |
Leeftijd: 23
Geslacht: v 1. Eet je vaak een toetje na het eten? 1. Iedere dag 2. Wat voor soort toetje eet je het liefst? 4. Anders namelijk: pudding 3. Burgerlijke staat 1. Alleenstaand 4. Zou u dit product kopen? 2. Nee 5. Hoeveel zou u voor dit product willen betalen? 1. Minder dan €5,- Moet je niet weten waarom je iets wel / niet zou kopen? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leeftijd:24
Geslacht:V 1. Eet je vaak een toetje na het eten? Iedere dag 2. Wat voor soort toetje eet je het liefst? Vla 3. Burgerlijke staat Alleenstaand Het product dat wij gaan lanceren is een luxe box met vier verschillende ijssoorten (halve liter per ijssoort) en vier verschillende toppings. Die gebruikt kan worden tijdens een diner met vrienden of na het avondeten met het gezin. 4. Zou u dit product kopen? Misschien; alleen als het suikervrij is! 5. Hoeveel zou u voor dit product willen betalen? Minder dan €5,- |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Leeftijd: 23
Geslacht: Man Toetjes algemeen: 1. Eet je vaak een toetje na het eten? 6. Nooit 2. Wat voor soort toetje eet je het liefst? 4. Anders namelijk: Iets hartigs, heb zelden trek in iets zoets na de maaltijd. Gezinssamenstelling 3. Burgerlijke staat 2. Samenwonend Het product dat wij gaan lanceren is een luxe box met vier verschillende ijssoorten (halve liter per ijssoort) en vier verschillende toppings. Die gebruikt kan worden tijdens een diner met vrienden of na het avondeten met het gezin. 4. Zou u dit product kopen? 2. Nee, is 2 liter ijs niet enorm veel in 1 box? 5. Hoeveel zou u voor dit product willen betalen? 2. Tussen 5,- en 7,-, nouwja willen ![]()
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 21
Geslacht: v Toetjes algemeen: 1. Eet je vaak een toetje na het eten? Antwoord:Meerder keren in een maand 2. Wat voor soort toetje eet je het liefst? Antwoord:Vla Gezinssamenstelling 3. Burgerlijke staat Antwoord: Alleenstaand Het product dat wij gaan lanceren is een luxe box met vier verschillende ijssoorten (halve liter per ijssoort) en vier verschillende toppings. Die gebruikt kan worden tijdens een diner met vrienden of na het avondeten met het gezin. 4. Zou u dit product kopen? Antwoord: misschien 5. Hoeveel zou u voor dit product willen betalen? Antwoord: Tussen 5,- en 7,- |
![]() |
|
Leeftijd: 19
Geslacht: Vrouw Toetjes algemeen: 1. Eet je vaak een toetje na het eten? 1. Iedere dag 2. Meerdere keren per week 3. Ιιn keer per week 4. Meerder keren in een maand 5. Ιιn keer per maand 6. Nooit 2. Wat voor soort toetje eet je het liefst? 1. Yoghurt 2. Vla 3. IJs 4. Anders namelijk: …………. Gezinssamenstelling 3. Burgerlijke staat 1. Alleenstaand 2. Samenwonend 3. Getrouwd 4. Gescheiden Het product dat wij gaan lanceren is een luxe box met vier verschillende ijssoorten (halve liter per ijssoort) en vier verschillende toppings. Die gebruikt kan worden tijdens een diner met vrienden of na het avondeten met het gezin. 4. Zou u dit product kopen? 1. Ja 2. Nee 3. Misschien 5. Hoeveel zou u voor dit product willen betalen? 1. Minder dan €5,- 2. Tussen €5,- en €7,- 3. Tussen €7,- en €10,- 4. Meer dan €10,-
|
Verwijderd
|
Leeftijd:
.20
Geslacht: vrouw Toetjes algemeen: 1. Eet je vaak een toetje na het eten? 1. Iedere dag 2. Meerdere keren per week 3. Ιιn keer per week 4. Meerder keren in een maand 5. Ιιn keer per maand ongeveer he. 6. Nooit Antwoord: 2. Wat voor soort toetje eet je het liefst? 1. Yoghurt, griekse 2. Vla 3. IJs 4. Anders namelijk: Antwoord: Gezinssamenstelling 3. Burgerlijke staat 1. Alleenstaand 2. Samenwonend 3. Getrouwd 4. Gescheiden Antwoord: .. Het product dat wij gaan lanceren is een luxe box met vier verschillende ijssoorten (halve liter per ijssoort) en vier verschillende toppings. Die gebruikt kan worden tijdens een diner met vrienden of na het avondeten met het gezin. 4. Zou u dit product kopen? 1. Ja 2. Nee 3. Misschien Antwoord: 5. Hoeveel zou u voor dit product willen betalen? 1. Minder dan 5,- 2. Tussen 5,- en 7,- 3. Tussen 7,- en 10,- 4. Meer dan 10,- |
![]() |
|
Leeftijd: 18
Geslacht: V Toetjes algemeen: 1. Eet je vaak een toetje na het eten? 1. Iedere dag 2. Wat voor soort toetje eet je het liefst? 1. Yoghurt 2. Vla Gezinssamenstelling 3. Burgerlijke staat 1. Alleenstaand Het product dat wij gaan lanceren is een luxe box met vier verschillende ijssoorten (halve liter per ijssoort) en vier verschillende toppings. Die gebruikt kan worden tijdens een diner met vrienden of na het avondeten met het gezin. 4. Zou u dit product kopen? 1. Ja 5. Hoeveel zou u voor dit product willen betalen? 1. Minder dan 5,- 2. Tussen 5,- en 7,-
|
Verwijderd
|
Leeftijd: 24
Geslacht: vrouw 1. Eet je vaak een toetje na het eten? (bijna) Nooit 2. Wat voor soort toetje eet je het liefst? fruit 3. Burgerlijke staat Samenwonend Het product dat wij gaan lanceren is een luxe box met vier verschillende ijssoorten (halve liter per ijssoort) en vier verschillende toppings. Die gebruikt kan worden tijdens een diner met vrienden of na het avondeten met het gezin. 4. Zou u dit product kopen? Nee 5. Hoeveel zou u voor dit product willen betalen? nvt ik lust geen ijs, en als ik ijs zou halen voor mijn vrienden zou ik zelf willen kiezen welke soorten in plaats van een van te voren door andere mensen uitgedachte selectie. |
![]() |
|
Leeftijd:
22 Geslacht: Vrouw Toetjes algemeen: 1. Eet je vaak een toetje na het eten? 1. Iedere dag 2. Meerdere keren per week 3. Ιιn keer per week 4. Meerder keren in een maand 5. Ιιn keer per maand 6. Nooit 2. Wat voor soort toetje eet je het liefst? 1. Yoghurt 2. Vla 3. IJs 4. Anders namelijk: pudding, kwark Gezinssamenstelling 3. Burgerlijke staat Ik woon thuis ![]() Het product dat wij gaan lanceren is een luxe box met vier verschillende ijssoorten (halve liter per ijssoort) en vier verschillende toppings. Die gebruikt kan worden tijdens een diner met vrienden of na het avondeten met het gezin. 4. Zou u dit product kopen? 1. Ja 2. Nee 3. Misschien 5. Hoeveel zou u voor dit product willen betalen? 1. Minder dan €5,- 2. Tussen €5,- en €7,- 3. Tussen €7,- en €10,- 4. Meer dan €10,-
|
Leeftijd:19
Geslacht:V Toetjes algemeen: 1. Eet je vaak een toetje na het eten? 4. Meerder keren in een maand 2. Wat voor soort toetje eet je het liefst?3. IJs Gezinssamenstelling 3. Woon bij me ouders Het product dat wij gaan lanceren is een luxe box met vier verschillende ijssoorten (halve liter per ijssoort) en vier verschillende toppings. Die gebruikt kan worden tijdens een diner met vrienden of na het avondeten met het gezin. 4. Zou u dit product kopen? 3. Misschien 5. Hoeveel zou u voor dit product willen betalen? 2. Tussen 5,- en 7,-
|
Verwijderd
|
In het kader van onze opleiding moeten wij een nieuw toetje bedenken. Nu wilde we aan jullie vragen of jullie een korte enquκte zou willen invullen.
Leeftijd: 22 Geslacht: vrouw Toetjes algemeen: 1. Eet je vaak een toetje na het eten? 3. Ιιn keer per week 2. Wat voor soort toetje eet je het liefst? 3. IJs Gezinssamenstelling 3. Burgerlijke staat 3. Getrouwd Het product dat wij gaan lanceren is een luxe box met vier verschillende ijssoorten (halve liter per ijssoort) en vier verschillende toppings. Die gebruikt kan worden tijdens een diner met vrienden of na het avondeten met het gezin. 4. Zou u dit product kopen? 2. Nee (er is al genoeg ijs dat ik erg lekker vind, gewoon ijs met toppings vind ik meer van hetzelfde; geen behoefte aan) 5. Hoeveel zou u voor dit product willen betalen? 1. Minder dan €5,- (ik wil het niet, dus wil ik er ook niets voor betalen) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Leeftijd:……20…….
Geslacht:……V……… Toetjes algemeen: 1. Eet je vaak een toetje na het eten? 2. Meerdere keren per week 2. Wat voor soort toetje eet je het liefst? 4. Anders namelijk: ……allemaal van die puddinkjes (zoals van mona)……. Gezinssamenstelling 3. Burgerlijke staat 1. Alleenstaand Het product dat wij gaan lanceren is een luxe box met vier verschillende ijssoorten (halve liter per ijssoort) en vier verschillende toppings. Die gebruikt kan worden tijdens een diner met vrienden of na het avondeten met het gezin. 4. Zou u dit product kopen? 3. Misschien 5. Hoeveel zou u voor dit product willen betalen? 2. Tussen €5,- en €7,- |
![]() |
|
Leeftijd:16
Geslacht:vrouw Toetjes algemeen: 1. Eet je vaak een toetje na het eten? 2. Meerdere keren per week 2. Wat voor soort toetje eet je het liefst? 3. IJs Gezinssamenstelling Ik woon thuis ![]() Het product dat wij gaan lanceren is een luxe box met vier verschillende ijssoorten (halve liter per ijssoort) en vier verschillende toppings. Die gebruikt kan worden tijdens een diner met vrienden of na het avondeten met het gezin. 4. Zou u dit product kopen? 1. Ja 5. Hoeveel zou u voor dit product willen betalen? 1. Minder dan €5,-
|
![]() |
|
|