Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2008, 16:36
susanpeters
susanpeters is offline
Hallo iedereen,

Kent iemand de opleiding Organisatiewetenschappen in Tilburg?? Ik hoorde hier laatst wat over van een vriendin van me...Doet iemand deze studie, want lijkt me interessant!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2008, 19:08
Verwijderd
Ik doe de opleiding zelf niet maar heb wel vorige periode het vak Inleiding OW gehad. Ik vond het zelf niet zo leuk maar anderen waren er helemaal enthousiast over. Het ging over wat een organisatie inhoudt etc. Maar wat je bij de opleiding zelf krijgt weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 19:09
Verwijderd
jansenrjg kan je er vanalles over vertellen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 22:49
jansenrjg
jansenrjg is offline
Jammer dat Moniek het niet heel leuk vond. Kan hier wel uitgebreid verhaal over doen nu, maar in een meter tekst heb je waarschijnlijk ook geen zin. Kort gezegd: bij organisatiewetenschappen kijken we naar organisaties, specifiek naar de sociale kant van organisaties, organisatiestrategie, innovatie, relaties tussen mensen binnen organisaties en relaties tussen organisaties. Na de opleiding gaan studenten vaak de consultancy of organisatie-advies in. Voor de wat uitgebreidere versie: http://www.uvt.nl/ow. Misschien had je die pagina al gevonden. Op 27 maart is er een voorlichtingsdag, dus dat is misschien een manier om te kijken of de interesse een vervolg moet krijgen voor je. Als je vragen hebt, contact me dan gerust. Toch een halve meter tekst...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 13:42
susanpeters
susanpeters is offline
Bedankt voor de informatie! ik heb de link bekeken en het lijkt me echt wel iets voor mij. Waarschijnlijk kom ik donderdag naar de voorlichtingsdag..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten