Beste mensen,
Ik heb 2 harddisks in de laptop zitten.. C: en E:
En ik heb er 2 gebruikersnamen opzitten (beide Administrator).. maar nu wil ik dat bij de ene gebruikersnaam persoonlijke documenten (map Mijn Documenten) níet zichtbaar is vanaf de andere gebruikersnaam..
Dit was bij Win XP automatisch het geval, maar bij Vista moet je allerlei beveilingsinstellingen wijzigen... als ik met de rechtermuisknop op de persoonlijke mappen naar Eigenschappen ga, vervolgens tabblad Beveiliging, zie ik ''Geverifieerde gebruikers'' , ''Systeem'' , ''Administrators'' en ''Gebruikers'' met daaronder aanvink-vakjes met ''Toestaan'' of ''Weigeren''...
Op zich duidelijk, alleen hoe moet ik nou weten wie welke gebruiker is en wat er onder ''systeem'', en ''gebruikers'' en dergelijk wordt verstaan? Straks vink ik het verkeerd aan en kan ik er helemaal niet meer bij
---------
Vraag 2: Liedjes bij WMP blijven om de zoveel seconden heel kort (kwartseconde ofzo) haken.. terwijl het systeem op ''Gebalanceerd'' staat.. op ''Energiebesparing'' komt het ietsje vaker voor.. iemand enig idee? Kbedoel t is een splinternieuwe laptop en het enige programma dat aanstaat is WMP..
--------
Iemand die me kan helpen?