![]() |
|
Vorige topic.
En wie is er in voor een anti-valentijnmeeting? 14 februari in Leeuwarden. Ik heb vrouwenfilms en vrouwenseries, ijs en chocola. 's Avonds kunnen we uitgaan en na afloop heb ik genoeg slaapplek ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ot: tralalaa, ik ben blij. Ik zie hem vanmiddag weer en dat voelt goed. Maar eerst druk bezig gaan met belangrijke dingen. *zichzelf streng toespreekt* En vanavond verjaardag. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
*geeft snoopy een knuffel*
@Dott: Ja, ik weet het en ik ga het ook echt niet doen. De aandrang is ook niet heel erg groot, maar het voelt zo vreemd. Tegelijkertijd weet ik dat het me toch geen voldoening zal geven, want ik als ik hem iets stuur zal ik er toch geen antwoord op krijgen of een een of ander duf "dank je wel". Dus tja, het is maar beter zo... Ik ben blij als deze maand om is, want ik heb nu steeds in mn kop hoe het vorig jaar was en daar kan ik me alleen maar heel erg verdrietig bij voelen. Nja, het gaat wel weer over ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat vervelend meis, heel veel sterkte. Je slaat je er doorheen, ik weet het zeker, echt waar <3 Voor een luisterend oor mag je me altijd pm'en/msnen he! Ontopic: morgen samen naar Antwerpen, film en uit eten.. ik heb er echt zoveel zin in! Een herkansing voor de romantiek die afgelopen donderdag nogal mislukte ![]() Laatst gewijzigd op 02-02-2008 om 16:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot; Nu mezelf maar eens bij elkaar rapen om naar dat feestje te gaan. Ineens helemaal geen zin meer. maaja, moet toch maar even gaan. Wordt vast leuk. ![]() Daarna naar vriendjelief. was heel boos op hem vandaag, maar nu is het weer goed. Ik zal blij zijn als ik weer in zijn armen lig. <3
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wel jammer dat Dottje niet kan, maar daar gaan we dan de volgende keer de stad onveilig maken ![]()
||
Citaat:
![]() En da's wel jammer, ja maar we komen hier in Enschede natuurlijk ook wel 's samen.
|
Ik heb hem net op de trein gezet naar Utrecht. Ik blijf bij m'n moeder. O God, wat was dat heftig. Ik vond het echt heel erg om hem zo verdrietig te zien. We konden elkaar ook bijna niet loslaten. Op dit moment voel ik me helemaal leeg. Ik kan niet eens meer huilen...
||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ot: oppassen is best saai, maar ja, komt wel goed. Wel lieve kindjes. Ben best moe *gaap* En mis hem </3
||
Citaat:
Ik ken het gevoel.. *hele dikke knuffel* Sterkte meis, het rotste is dat je alles zelf moet doen ![]()
|
Verwijderd
|
Omg haha, ik heb donderdag mijn nummer aan een een of andere Duitser gegeven - was het al zo ongeveer vergeten, lekker aan de drank geweest
![]() ![]() ![]() Hoe kríjg ik het toch voor elkaar, echt hè. Alsof ik nog niet genoeg te doen heb met een veeleisende datejongen, een studievriend die meer wil en een ex die ík nog steeds niet helemaal los kan laten. Nou ja, ik heb tenminste aandacht ![]() |
![]() |
|
ik word schijtziek van mijn moeder. ze zit gewoon te zieken om allerhande kleinigheidjes. wellicht moet ze ongesteld worden, wellicht wil ze weer weg, maar dan nog; ik word gek van haar gezeik, en ik vind het onterecht. trut.
||
![]() |
Citaat:
en hoewel je geen relaties met elkaar mag en kan vergelijken voel(de) ik me precies zoals jij.. en ik kan alleen maar zeggen dat het met de dag beter gaat, dus heel veel sterkte.. ot: het is hier dus ook uit sinds maandag (na samenwonen enzo) en heb gisteren met 'm gebeld en afgesproken dat ik dus over twee weken langs ga bij hem enzo om eventueel nog een relatie op afstand te hebben.. en ik merkte wel dat hij t er ook zo lastig mee had, hij zei, ik noem je ook nog mn vriendin tegen andere mensen.. maar hij zei dat hij het wel fijn vond om alleen te zijn, maar ja, moet ook wel want hij heeft t uit eindelijk uitgemaakt ![]() de beste tip die ik mensen kan geven is dat je echt er op uit moet gaan, niet thuis in bed moet gaan liggen, maar lekker dingen doen met vriendinnen enzo, dat helpt mij echt heel erg! maar ik heb ook super lieve vriendinnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT, want dit wilde ik posten: Hoe hard ik 't ook probeer, ik mis haar toch wel en moet toch aan d'r denken. Ik vind het zo vervelend dat het zo is gelopen (ik had echt wel verder met d'r gewild), maar we blijven in ieder geval vrienden. We laten onze gevoelens niet zo in de weg zitten en het is eigenlijk toch niet echt iemands schuld dat het zo gegaan is. Wij houden er in ieder geval een vriendschap aan over. Verliefdheid bites. ![]() ![]()
|
Nou ik voel me alweer veeel beter gelukkig. Ruzie met beste vriendin bijgelegd en gister uitgeweest wat echt super leuk was. Maar delft is echt te klein haha, kom altijd wel iemand tegen van mn ex (huis- clubgenoten) en dan gaan ze het natuurlijk over hem hebben. Gelukkig doet hij me al minder. Ook met een jongen gezoend die mn ex goed bleek te kennen, oeps. Hij was echt super knap (zijn ogen! zijn haar!) en zoende leeeekker.
Student en vrijgezel zijn is leuk! |
![]() |
|
Sinds ik hem ken merk ik dat ik verander in een persoontje waar ik vroeger zo'n hekel aan had. Zo'n kind dat haar vriend achter z'n oor krabbelt en 'lief klein vriendje' tegen hem zegt, dat gaat pruilen als hij een week geen tijd voor hem heeft en dat gaat zitten wachten dat híj belt in plaats van zelf te bellen.
Moet.... onder..... drukken..... Verder kan ik na 10 maanden nog steeds niet geloven dat ik een echte relatie heb. Met schoonouders enzo. Tegen alle verwachtingen in vind ik het geweldig, ik ben gelukkig *zucht*
|
Zo, de eerste nacht alleen heb ik overleefd. Hij hopelijk ook... Het lijkt me voor hem nog veel moeilijker; achterblijven in een huis met zoveel herinneringen. Ik moet steeds denken aan zijn verdrietige gezicht. Hij was echt wanhopig en het deed me zoveel pijn om dat te zien. Ook de vele herinneringen (5,5 jaar!) komen steeds boven.
Oh, en hij belde om te zeggen dat zijn ouders niet boos op me zijn. Dat is wel een hele opluchting.
|
![]() |
@ Snoopy: wat een omslag! Denken jullie zeker te weten dat het nu definitief voorbij is? Sterkte in ieder geval!
Het huisje komt nu al zo dichtbij, dat ik nu echt spanningen begin te krijgen. Heerlijk is dat! Gewoon benieuwd naar hoe alles zal gaan lopen, en naar de tijden die we daar zullen gaan beleven. Zucht. <3 Na gisteravond loop ik echt met een heel leeg, bijna pijnlijk gevoel rond. Mijn leven lang wil ik al kinderen, sinds mijn 16de is dat steeds meer gaan kriebelen en nu heb ik vorige week 2 positieve tests gehad. Daar tegenover stonden 2 negatieve tests, waaronder 1 negatieve gisteravond. Ondanks dat het op dit moment misschien maar beter is, voelt het echt alsof ik met een baksteen op mijn kop ben geslagen, want in principe hebben we gewoon alles heel fijn voor elkaar en zou het moeten kunnen, maar het is gewoon niet iets waar we NU bewust voor willen kiezen. Een negatieve test is iets waar ik normaal gesproken blij om was geweest, en bij een positieve test dacht ik op voorhand dat een kindje 'opzich wel welkom zou zijn, en dat ik er dan misschien wel voor zou willen gaan' (alles heel voorzichtig), terwijl ik inmiddels tot de conclusie ben gekomen dat wanneer deze test ook weer positief was geweest ik gewoon een gat in de lucht had gesprongen, het me dol gelukkig zou maken, en dat het 100% zeker welkom was geweest. Even was het tastbaar, en nu niet meer... Dat zuigt, en had ik absoluut niet verwacht. ![]() Goed, tijd om mijn gedachten weer ouderwets te verzetten en naar mijn werk te vertrekken. Zucht ![]()
||
Citaat:
En ik ga misschien wel naar Elister, ff kijken hoe het hier allemaal loopt met mn opa & oma. Maar ja, zo maar weer naar mn huisje.. heb vandaag niet zo veel zin, maar ja, ik ga lekker toch!
|
Mjah, was wel weel gezellig gisteravond. Toch blijft het zo nu en dan apart, we waren écht heel close, en dan nu heel weinig tegen elkaar zeggen... *zucht* Ik weet het ook niet heur
![]() ![]() Oh, en vrijdagmiddag was ook leuk! Hij is veranderd, op een zeer positieve manier, en het is echt relaxed om met een goser te praten bij wie je een been there done that gevoel hebt en dus eigenlijk helemaal niet moeilijk hoeft te doen. Ideaal.
|
breakup boom! doe ik alleen niet aan mee
![]()
|
![]() |
Wat een drama in het afgelopen topic..het klinkt misschien een beetje naar maar het helpt mij iig mijn eigen relatie een beetje te relativeren. Ik maak dingen vaak veel erger dan ze eigenlijk zijn en blijf dan een tijdje in zo'n bui hangen. Ik probeer er wel aan te werken maarjaaa de situatie is momenteel gewoon echt verre van ideaal dus echt makkelijk gaat het niet. Elkaar de ruimte geven wanneer dat nodig is en vooral veel leuke dingen samen doen en niet alleen maar bezig zijn met wat kut gaat want dat werkt dus niet.
Iedereen natuurlijk wel erg veel sterkte gewenst, het lijkt me echt vreselijk allemaal..
|
Ik voel me genaait.
Vandaag gewoon allemaal dingen aan mn huis ontdekt waar ik niet echt blij mee was. * Zoals dat in ALLE deuren in het huis kleurverschil zit, dus ik ze allemaal over kan gaan verven. * Dat in de kozijnen ook kleurverschil zit * Dat in mijn slaapkamer het kliklaminaat is 'afgebroken' ipv gezaagd waardoor het er onwijs lelijk uit ziet en ik €116,- moet neertellen om een nieuwe vloer te laten leggen. * nog 1000 andere kleine dingetjes.. Ik heb ff een dip ![]()
||
Citaat:
Waarom kwam je niet achter die dingen toen je die paar keren bij dat huis was, eigenlijk?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied # 49 Orpheo | 500 | 25-11-2006 23:53 |