Advertentie | |
|
![]() |
|
De mooiste liefdesverklaring heb ik op 9 december j.l. gekregen. Ik had de hele dag met een jongen doorgebracht, we kenden elkaar pas erg kort, maar de hele hing er een spanning tussen ons. Hij liet alleen niets blijken en ik eigenlijk ook niet zo. Zelfs in de bioscoop boog hij af en toe nog van mij weg. Na die verschrikkelijke dag met de hele dag spanning stonden we bij de bushalte. Afscheidsmoment. Ik was vrij pissed, omdat hij gewoon niets deed. Toen ik hem een zoen op zijn wang wilde geven, draaide hij zijn mond een beetje waardoor hij op zijn mondhoek terecht kwam. In een reflex gaf ik hem toen nog een zoen en toen ben ik de bus in gerend. Hij belde me daarna nog, maar hing gelijk op. Ik durfde hem niet terug te bellen, dacht dat ik een fout had gemaakt. Toen ik toch belde kwam het volgende gesprek tot stand:
'Hoi. Waar heb je gebeld.' 'Hoi, ja ehhh. Ehhh. Ja. ehm. Ik heb gebeld... ehhh.' 'Hmhm.' 'Ehhh, ehh, ehm, ja, ja, simone ik ben gewoon verschrikkelijk verliefd op je. Waar ben je nu? Stap de eerst volgende halte uit, ik kom direct achter je aan.' Was echt filmachtig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(ik was het meisje in kwestie) Laatst gewijzigd op 23-02-2008 om 15:13. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat was toen mijn vriend mij na 6 weken verkering wel heel leuk vond, en vervolgens midden in de nacht na een feestje mij vertelde dat hij wat wou zeggen, ongeveer een half uur later hemmen en ha-en zei hij ihvj.
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welke kies je? Je moet kiezen Michel1992 | 27 | 29-08-2009 15:46 | |
De Kantine |
Het grote nieuw-beleid-discussie-topic! Cherry Springs | 11 | 23-02-2008 14:48 | |
Liefde & Relatie |
Wat zeg je ..... Little Dutchess | 61 | 25-01-2006 09:59 | |
Films, TV & Radio |
Je favoriete filmscenes Menahem | 57 | 10-10-2005 17:23 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 |