Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2008, 15:56
asrael
asrael is offline
Hoi allemaal,

Wat is jullie meest romantische liefdesverklaring die jullie gekregen of gegeven hebben?

die van mij btw was midden in de klas. de leraar stopte zelf zijn les ervoor
ik werd helemaal rood (ik kreeg hem dus)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2008, 16:21
Verwijderd
ik wil hier een geweldig mailtje copypasten, maar ik ga het niet doen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 16:56
Rob
Rob is offline
Zoveel liefdesverklaringen heb ik nog niet gehad, maar mijn vreemdste was wel mijn laatste waar ik dronken (flink aangeschoten) bij mijn to-be-ex was om oud en nieuw te vieren. Ik was in slaap gevallen en toen ik wakker werd riep ik haar naam, wachtte tot ze "ja?" zei en toen antwoorde ik met "Ik houd van jeeee!" en ben toen weer in slaap gesukkeld. xD

Lekker a-romantisch, maar het was wel leuk.
Oud 22-02-2008, 17:09
Verwijderd
- *murmelmurmel*
+Wat zeg je?
- *murmelmurmel*
+ lieve schat, spaans is jouw moedertaal, maar ik versta je soms niet als je zo murmelt
- TEEEEEE AMOOOOOOO.

zit je op een grasveld in de Peruaanse gevangenis. Misschien niet de meest romantische, maar de situatie was op zich best grappig op dat moment.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 17:36
Qimm
Qimm is offline
Echte liefdesverklaringen heb ik niet gehad, en dat hoeft ook niet. Ik vind het genoeg om soms zomaar in een knuffelhoudgreep genomen te worden terwijl hij me dat vertelt hoe gelukkig hij met mij is en dat hij me echt nooit meer kwijt wil <3
Oud 22-02-2008, 19:52
Verwijderd
Mja, de kaartjes, smsjes, opgestuurde cadeautjes en vervolgens uitgezette speurtocht door Amsterdam die naar hem toe leidde.. waren best romantisch Ik krijg eigenlijk nog heel vaak romantische liefdesverklaringen van hem, telkens weer opnieuw!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 01:49
Changshan
Changshan is offline
Pff, veel brieven en voor de eerste relatie een mail, door mij gestuurd als een soort geruststelling, omdat het meisje in kwestie nogal onzeker was over haar gevoelens. Ik had het opgesteld als een soort contract waarin ze nog een maand had om me uit te proberen, alvorens definitief te beslissen of ze met me verder wilde. Citaat daaruit, eerste zin; "Ons is het verheugende nieuws ter ore gekomen dat u een proefabonnement op een van onze jongens hebt aangevraagd." Mail was compleet met de contactgegevens van een 'mental coach' (een vriend van ons beiden) voor begeleiding gedurende die maand.

Nu ik naar het topic kijk niet erg romantisch, maar toch origineel vond ik.
Oud 23-02-2008, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Pff, veel brieven en voor de eerste relatie een mail, door mij gestuurd als een soort geruststelling, omdat het meisje in kwestie nogal onzeker was over haar gevoelens. Ik had het opgesteld als een soort contract waarin ze nog een maand had om me uit te proberen, alvorens definitief te beslissen of ze met me verder wilde. Citaat daaruit, eerste zin; "Ons is het verheugende nieuws ter ore gekomen dat u een proefabonnement op een van onze jongens hebt aangevraagd." Mail was compleet met de contactgegevens van een 'mental coach' (een vriend van ons beiden) voor begeleiding gedurende die maand.

Had het zin, ging het nog door na die maand?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 15:04
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
De mooiste liefdesverklaring heb ik op 9 december j.l. gekregen. Ik had de hele dag met een jongen doorgebracht, we kenden elkaar pas erg kort, maar de hele hing er een spanning tussen ons. Hij liet alleen niets blijken en ik eigenlijk ook niet zo. Zelfs in de bioscoop boog hij af en toe nog van mij weg. Na die verschrikkelijke dag met de hele dag spanning stonden we bij de bushalte. Afscheidsmoment. Ik was vrij pissed, omdat hij gewoon niets deed. Toen ik hem een zoen op zijn wang wilde geven, draaide hij zijn mond een beetje waardoor hij op zijn mondhoek terecht kwam. In een reflex gaf ik hem toen nog een zoen en toen ben ik de bus in gerend. Hij belde me daarna nog, maar hing gelijk op. Ik durfde hem niet terug te bellen, dacht dat ik een fout had gemaakt. Toen ik toch belde kwam het volgende gesprek tot stand:

'Hoi. Waar heb je gebeld.'
'Hoi, ja ehhh. Ehhh. Ja. ehm. Ik heb gebeld... ehhh.'
'Hmhm.'
'Ehhh, ehh, ehm, ja, ja, simone ik ben gewoon verschrikkelijk verliefd op je. Waar ben je nu? Stap de eerst volgende halte uit, ik kom direct achter je aan.'

Was echt filmachtig
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 15:06
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:

Changshan!!! tsss...

(ik was het meisje in kwestie)

Laatst gewijzigd op 23-02-2008 om 15:13.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 18:43
Verwijderd
Dat was toen mijn vriend mij na 6 weken verkering wel heel leuk vond, en vervolgens midden in de nacht na een feestje mij vertelde dat hij wat wou zeggen, ongeveer een half uur later hemmen en ha-en zei hij ihvj. En de manier waarop was gewoon heel lief, het duurde echt een eeuwigheid voor hij het over z'n lippen kreeg, en toen was het ook heel snel in 1 adem.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 00:04
Metal
Metal is offline
Citaat:
ik wil hier een geweldig mailtje copypasten, maar ik ga het niet doen
oke
Oud 24-02-2008, 01:22
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Changshan!!! tsss...

(ik was het meisje in kwestie)
Hm? Ik heb niet de hele mail geciteerd, wat wilde je nog meer?

@ Quis: het had op zich wel zin, het duurde sowieso langer dan die maand.
Reageren

Regels voor berichten