Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik zit bij die 1e foto te denken waar dat bloed vandaan komt, ik zie geen sneen of iets, ik vind die tekst trouwens wel leuk maarja...
bij die roos zou ik inderdaad wat doen aan de achtergrond. voor de rest heb ik verder geen tips alleen bij die laatste is die lichtblauwe muur erachter niet zo passend
|
1. ik mis ook waar het vandaan komt en de manier dat het (alleen) op de vingers zit vink ook niet mooi(en letters natuurlijk)
2.idd gewoon een roos+horizon 3.losse plukjes, dat de muur ophoudt vind ik jammer 4.dat er nog licht valt op het rechteroog vink zonde 5.de bobbel in het papier, het stukje wit onderaan, de manier waarop de cd'tjes op geplakt zijn en weer de achtergrond is minder..
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder, ik heb niet zoveel verstand van foto's enzo, maar k vind ze wel mooi |
![]() |
|
Coole theoriën...
![]() Foto 1: Ik was kersen aan het eten. Ik snijd dan eerst de kers in tweeën en haal de pit eruit.. daar krijg je rode handen van... vandaar dat je ook niet ziet waar het "bloed" vandaan komt...
|
foto 1: Vind ik een erg coole foto, alleen inderdaad die tekst moet weg. Ik heb wel het idee dat er een andere tekst moet komen te staan, om het niet te kaal te laten lijken.
Ik krijg juist bij die foto het idee van een man die rustig de krant zit te lezen totdat z'n vrouw hem haar handen laat zien. Wel goed vind ik dat je niet kan zien waar het bloed vandaan komt ![]() foto 2: In tegenstelling tot de rest geloof ik, vind ik dit wel een mooie foto, vooral omdat ie zo laag bij de grond is genomen en juist omdat ie zo "kleurloos" is. Ik kan me er gewoon veel omheen bij voorstellen, en zo zie ik het voor me dat het in een douche/sauna ruimte is of in het hoekje van zo'n renaissance-kamer, wat eigenlijk niet opvalt , totdat je naar die hoek toe loopt. (vandaar denk ik dat ik het zo mooi vind dat ie van laag bij de grond is gefotografeerd, net alsof het anders niet op zou vallen zeg maar. ). Ik weet niet, ik vind hem toch wel sfeer hebben ![]() foto 3: ![]() foto 4: niks over te zeggen ![]() foto 5: die vind ik dus echt niet mooi en te cliche.
|
![]() |
photo 1 = mooi, beetje morbide wel onwijs mooi jammer van die text maar het geeft wel weer een iets milder beeld van het geheel..
photo 2 = mooi, ik hou van rozen, beetje cliche but i like it ![]() photo 3= gaaf hoor erg classy photo 4= onwijs gaaf echt het idee erachter vind ik gewoon het leuke de photo zelf doet me niet zo erg veel maar de davidster toch weer wel beetje.. gemengde gevoelens love it!
|
![]() |
oke, ik ga wel zeiken maar (hopelijk) wel opbouwende kritiek.
ik vind de foto's zowiezo nogal cliché; je had er een verrassend element in kunnen stoppen of een tegenstelling ofzo. ook vind ik het persoonlijk vaak niet mooi als je flits gebruikt, wat jij volgens mij wel een paar keer hebt gedaan (of je hebt er gewoon teveel lampen recht op gezet) foto 1: waar komt dat bloed (is het bloed? bloed is dikker) vandaan? waarom heb je een engelse tekst terwijl het een nederlandse krant is? lettertype had hetzelfde als dat van de krant mogen zijn. waarom überhaubt tekst? als je dan toch een krant gebruikt, waarom dan niet een symbolisch/iets toevoegend artikel subtiel op de achtergrond? misschien kun je met jam wat wonden namaken? en meer contrast (photoshop) maakt de foto wat harder zodat ie wat confronterender is. foto2: een roos. dat was het. doe iets met die roos. doe iets met de achtergrond. ook hier moet veel meer contrast in. er zitten alleen grijstingen in; geen wit of zwart (ook niet in de schaduw ofzo.) foto 3: vind ik de mooiste en beste van het stel. het meisje (jij?) heeft een erg mooie bovenlip en ik vind het ook mooi dat de roos en de lippen praktisch dezelfde kleur hebben. ook mooi vind ik dat subtiele moedervlekje, onder het sleutelbeen. jammer dat je dat blaadje onderin nèt in beeld ziet. ja ik weet het; ik kan mierenneuken. foto 4: zou een hele mooie foto zijn geweest, als je wat beter met het licht was omgegaan; je zit nu net van die dikke zwarte schaduwen van die roos. heel erg jammer want nu heb je teveel zwart (het is een beetje uit evenwicht nu). oplossing: een stukje wit karton ofzo (een witje) gebruiken om licht te reflecteren door het erachter te houden, als je begrijpt wat ik bedoel. foto 5: mja... extreem cliché foto... te weinig sfeer, te hard licht, misschien moet je zoiets buiten doen... maar het blijft cliché. maar al met al zijn het toch nog helemaal niet zo'n slecht foto's, hoor. gewoon op de details letten en kritisch naar jezelf kijken.
|
|