Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2008, 10:58
flyaway
flyaway is offline
Neem snelle veranderingen, fatale radicaliseringen en verdringing van het woord van anderen, geschreven of ongeschreven, en ziedaar Nederland. Vanaf mijn onderduikadres in Duitsland schrijf ik u dit pamflet, ter bevordering van de geestesvrijheid en ter motivatie van het Gezonde Verzet, dat ons allen weer op het niveau van het poldermodel moet brengen.

Nu Radio Oranje weer in de lucht is, ben ik al enkele keren gevraagd om een oudejaarsconference te komen houden. Echter, wat moet ik u na zo'n jaar vertellen, wat kan u nu nog opluchting brengen? Ik laat het voorlopig bij pamfletten als welke u nu leest.
Elk buurland kijkt medelijdend neer op onze ooit zo tolerante, nu zieltogende natie, geregeerd door de 'Blonde Mozart', die na die mislukte aanslag nog verder is doorgeslagen, en begeleid door een partij die een motto hanteert dat we al meer dan zestig jaar achter ons hadden gelaten, voorgoed, zo dachten we. Trots op Nederland...

Eenieder heeft nu al wel de spreekwoordelijke druppel horen vallen; bij mij was dit op het moment dat ik lid moest worden van een blanke sportclub, 'teneinde fit en sterk te zijn in het geval van noodsituaties'. Vanaf dat moment van dwingelandij begon ik me meer bezig te houden met de 'Underground', en moest ik al snel met mijn bezigheden naar het buitenland verkassen. De goede kant hiervan is dan weer dat ik eraan heb bij kunnen dragen dat naast de al bestaande Koransmokkel, nu ook een stroom van bijbels via Emmen, Oldenzaal en Weert het land binnenkomt. We waren er al op voorbereid; we wisten zeker dat Mozart ooit nog de tijd zou nemen om ook de Bijbel goed door te lezen.

Nu, mijn waarde vrienden, is er nog maar één onbetwiste fascist in het land aanwezig, één die geen handboek nodig heeft en daardoor des te gevaarlijker is. Onvoorspelbaarheid is immers de kracht van iedere tiran. Terwijl ons koninklijk huis – thans het meest democratische deel van de Nederlanders – contact opneemt met de VN en de NAVO om over onze toekomst te oreren, moeten wij de hoofden rechtop houden, en vechten voor ons land, ons geloof en vooral onze vrijheid. De partij die valselijk vrijheid in de naam opnam, moet voor eens en altijd begraven worden tussen de zwarte regels van onze historie, en tegelijk een afschrikwekkend voorbeeld zijn voor al wat komen gaat.

Laatst gewijzigd op 05-02-2008 om 09:06.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten