Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2008, 10:41
Tricks'
Tricks' is offline
Weer een nieuwe track. Na kritiek van MetalliCat heb ik maar eens wat meer aandacht besteed aan strakker inspelen.

Mr.Sok - Halved

Overigens is het een work in progress; zodra ons nieuwe wahwah-pedaal binnen is komt er gitaar bij en daarna waarschijnlijk nog sax en/of trompet.
Oud 11-03-2008, 13:21
Verwijderd
Hm, typisch natuurlijk dat ik dit net nu ga zeggen, na deze openingspost, maar dit dig ik zeker meer. Het is iets rauwer, viezer en dat doet het altijd goed bij mij. Tweede stuk heeft een Boards of Canada achtig sound, het valt wel wat apart erin tov het eerste stuk (dwz, het is weer wat 'blij' qua akkoorden).
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 16:22
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
Hm, typisch natuurlijk dat ik dit net nu ga zeggen, na deze openingspost, maar dit dig ik zeker meer. Het is iets rauwer, viezer en dat doet het altijd goed bij mij. Tweede stuk heeft een Boards of Canada achtig sound, het valt wel wat apart erin tov het eerste stuk (dwz, het is weer wat 'blij' qua akkoorden).
Nouja, ik post het ook om te kijken wat ik anders moet doen. Dus, dank.
Oud 13-03-2008, 21:42
Tijdschrift
Tijdschrift is offline
Klinkt erg goed.
Een punt van verbetering dat ik wel zie, is de drum. Die is iets te hard, en klinken wat te hard en 'koud' in vergelijking met de andere instrumenten. Die klinken wat warmer. Verder erg prettige muziek.

Edit; bij het tweede stuk aangekomen merk ik dat de drums minder dominant zijn, stuk beter naar mijn smaak.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2008, 13:29
Verwijderd
Klinkt goed! Mooi sferisch. Fijne bas ook, dat moet gezegd worden. Ik word er wel door gegrepen.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 23:19
Verwijderd
Drums zijn juist wel lekker grof, beter dan het eerdere gepruttel op de achtegrond.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten