Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind de sfeer er op zich heel goed, vriendelijk volk. Al is het veel meer een festival voor de festivalliefhebber dan een festival voor de muziekliefhebber, denk ik. Veel mensen die dus 'voor de gezelligheid' gaan, of omdat 'al hun vrienden al gaan', heb ik de indruk. Maar prima volk verder en prima organisatie. Grote Nadeel van Werchter vind ik dat ze maar 1 podium en 1 tent hebben. Waardoor er veel momenten zijn waarop je niets kijkt omdat je het allebei niet bijster boeiend vind. Of je gaat dingen kijken die je matig vindt.
Aan de andere kant heb je op festivals met veel podia juist het probleem dat er meerdere dingen die je MOET zien tegelijk spelen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
stond vandaag een groot stuk in de morgen; alleen de prijzen voor kaartjes zijn binnen 7 jaar gestegen met 500%. schueremans word voor dief uitgemaakt, maar hij antwoord dat werchter relatief nog goedkoop is in vergelijking met andere 'europese topfestivals' . biertjes worden 2,50 dit jaar.
|
Ja, ik zou Neil Young, Moby, Soulwax en R.E.M. opzich wel willen zien, maar veel te duur dus. Heb al drie andere festivals op mn zomerprogramma staan. Het ticket mag dan oke zijn maar 2.50 voor een biertje, komop.
|
Volgens mij geen kriek. Alleen standaard pils en fris, en ze hebben wel eens een coca cola-tent gehad met mixjes, maar daar betaalde je dan meteen 4 muntjes (is 8 euro ofzo) voor.
![]() Narigheid: Beirut - European Tour Cancelled It is with much regret that we announce the cancellation of Beirut's European tour this summer. This affects all festival dates as well as the previously rescheduled German dates. The following message from Zach echoes the sentiment shared by all involved and that we are very sorry for the disappointment caused to all fans and gig-goers. "Hello, It's with great regret that I have to tell all of you that Beirut is canceling their summer European shows. My reasons for doing this are many, some of which I don't care to discuss, but I still feel I need to provide something of an explanation. The past two years have been a mind-blowing experience. From the first indications that people were putting songs from Gulag up on their blogs to our incredible tour of Australia and New Zealand that we just completed, everything that has happened has been beyond anything I'd ever hoped could happen with the music I wrote and reco... En nieuwe namen: Jay-z, Grinderman, Slayer, Mark Ronson, Ben Folds, Hot Chip, Zita Swoon, Adele, Mgmt, Donavon Frankenreiter, Patrick Watson, Hercules And Love Affair, Tim Vanhamel, The Black Box Revelation, The Whigs en Modern Skirts.
|
hehe zo'n gevoel heb ik ook een beetje. t valt me toch een beetje tegen. de eerste namen voor pukkelpop druppelen een dezer dagen binnen ( tot nu toe metallica lols) dus ik ben benieuwd wat zij hebben. misschien the mars volta, die komen deze zomer nog naar europa hihihihihihihiiiiiiiii.
|
Wat hebben al die festivals toch ineens met Metallica en met 'de headliner waar iedereen al eeuwen op zit te wachten'? Die staan toch vrijwel ieder jaar op Werchter, ik kan me niet voorstellen dat er mensen bestaan die van Metallica houden en ze nog nooit gezien hebben. Ik kan me eigenlijk uberhaupt niet voorstellen dat er mensen bestaan die van Metallica houden, maar dat is weer een ander verhaal.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pinkpop 2008 Hakuna | 276 | 07-06-2008 07:22 |