Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2002, 21:15
C r Y p S
C r Y p S is offline
*zie topic-titel*

Mijn ouders accepteerden het gewoon, was vet relaxed.

Een broer van een vriend van me had het een keer helemaal bond gemaakt. Z'n ouders wisten al dat hij blowede e.d., maar hij had een keer wietpannekoeken gemaakt met vrienden, en toen wat er over was op het aanrecht laten staan.
Toen dachten z'n ouders: "Goh, lekker, pannekoeken!" Dus die hebben heerlijk pannekoeken zitten eten.....
Ze vonden het overigens wel grappig en waren niet boos ofzo...
Oud 27-07-2002, 03:12
Verwijderd
..niet
het maakt mijn ouders niet uit, ze zullen wel teleurgesteld zijn maar ze laten het niet merken.. is met haast alles zo, met roken, met slechte schoolcijfers, met te laat thuiskomen.. niet dat het zo vaak voorkomt allemaal, maar het is om maar even een voorbeeld te noemen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 07:27
Quincy
Quincy is offline
die ouders zijn bestwel cool...
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 10:39
hoeva
hoeva is offline
kweet ut nie... en kwil ut nie weten oowk
Oud 27-07-2002, 10:47
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Eh, ik blow gewoon in m'n kamer, terwijl m'n moeder de kamer aan het stofzuigen is. Totaal geen problemen dus, afgezien van haar gezeur wat betreft stank.
Oud 27-07-2002, 11:06
whizzer
whizzer is offline
Ik denk dat ze kwaad wordt, maar het er daarna een beetje bij laat zitten. zo lang ik het niet te vaak doe zal ze wel geen stappen ondernemen, hoop ik.......
Oud 27-07-2002, 12:54
Shao
Shao is offline
Weten ze niet , vonden het wel verdacht dat er lange Rizla's rondslingerden
Oud 27-07-2002, 14:30
Vice
Vice is offline
m'n moeder heeft liever dat ik blow, dan dat ik alcohol drink
Oud 27-07-2002, 16:27
poecilotheria
poecilotheria is offline
hmmm ze vonden het wel wat minder maar zeuren er niet over ik kan gewoon doen en laten wat ik wil

mijn waterpijp vonden ze iets minder en overdreven (hijs 60 cm groot ofzo dus ja........)
Oud 27-07-2002, 19:09
Zap
Zap is offline
Ik heb het ze gezegd, en ze accepteerden dat fijntjes, en dat is maar goed ook want voor de rest drink ik niet en rook ik ook niet en leef harstikke gezond met redelijke schoolresultaten.

ze weten trouwens ook dat ik nog wel wat meer "probeer"
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 19:12
Internationalist
Internationalist is offline
Mijn pa vraagt vaak of ik nog lijp ben
Oud 27-07-2002, 19:15
Zap
Zap is offline
ik denk trouwens dat veel ouders relaxter reageren dande meeste jongeren in 1e instantie zullen denken...
hun generatie heeft immers het blowen populair gemaak t
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 20:05
kleine wicca
kleine wicca is offline
mijn ouders doen net of ze mijn smoesjes geloven, zelf stoen ze een joint in me tas vonden, kon ik me dr onderuit lullen (jjah dat is hooi, ik wilde zo graag weten hoe je dat moest draaien )

en: jah wat een sterke wierrook he?

ow stink ik? jah een paar vrienden stonden te roken...enz.......

ze reageren dus NIET (maar hebben vast wel n dik vermoeden)
Oud 27-07-2002, 20:47
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Najah, eerste x hebben ze t me vergeven omdat ik "psychische problemen" had, mits ik zou stoppen, "jah, jah, ik stop wel".
Mjah, dus niet.. Kdenk dat ze t wel weten dat ik nog blow, maar ze zoeken momenteel nog bewijzen denk k
Als ze t nu ontdekken gaan ze ofcourse weer lopen kutten dat ik es moet ophouden met al dat liegen.. *bladibla* anywayz, als ik opbiecht dat ik blow, ben ik genaaid, als ze dr zelf achterkomen, bennik ook genaaid.. dus dan maar zow..
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 20:19
hybrid_b
hybrid_b is offline
men vader (woont in de VS) weet et niet omdat ik weinig contact met em heb maar als ie in nederland komt om mij op te zoeken is altijd et eerte wat ie doet de shop in duiken dus ik denk niet dat die et er moeilijk mee zou hebben
En men moeder maakt er ook geen probleem van (de school leiding was zo aardig te bellen )
het enigge wat ze er over zei dat ik er voorzigtig mee moest zijn en het niet te vaak moest doen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 21:23
Verwijderd
Mijn paps weet dat ik blow, dat heb ik gewoon verteld. Dan hoeftie ook niet geschokt te reageren als hij het een keer ziet (maar dat is nog nooit gebeurd.) Hij vind het niet geweldig dat ik het doe, maar zolang hij er maar geen last van heeft vindt ie het wel prima, geloof ik.
En m'n mams, tsja. Die heeft zaterdagavond samen met mij haar eerste joint gerookt *trots*
Dus als ze me een keer zou betrappen zou ze denk ik gewoon vragen of ze ook een trekje mocht
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 17:42
DarkCat
DarkCat is offline
Weet ik eigenlijk niet.. ik heb het ze nooit echt opgebiecht ofzow.. ze wisten het gewoon..
Oud 01-08-2002, 15:16
Verwijderd
hmmz
(dit wordt een verhaal )
ik was op vakantie in twente (oldenzaal ) in een huisje van familie, (die op hun beurt ook weer op vakance ware)
enne, twas de laatste dag, we waren net trg van uit ete (lekker )
enne me ouders gingen nog ff koffie drinke bij fam, dus ik en me broertje ginge naar huis, ik d8, tis laatste dag hier, dus ff me portable bong pakke
dus ik pakke, buite zitte purple sensi derin...
ff lekker gloeie...
zegt me broertje: ze zijn er...
ik kijk naar de deur (deur naar de tuin)
staan ze daar (ik kon zwere dak me pa zag lache, maja kwas knetter )
me moeder keek verbaasd...
ik moest naar bove en naar bed ( was 20.00 )
naja, ik naar bove, op bed zitte, kdenk kut
dan denk ik, maybe is dit wel de laatste keer high, dus het moet fun worde!!!
opeens denk ik: ik kan hier wel onderuit kome, ik ben knetter
dus ik naar de plee gaan, vinger in me keel
kotse
al het ijs ging weg... vaagh kvoelde me ondertusse knetter en d8 dak op een missie was ofzow
naja, na veel hoeste komt me ma bove
of het nog gaat...
ik: ja hoor, tis me eige schuld, ga maar...
naja, uiteindelijk, zeg ik, ik ga naar bed, misschien voelk me morge wel beter (kvoelde me knetter )
naja, volgende dag
uitlegge dak ziek was enzow
ze hebbe nie ech gevraagd oft eerste keer was...
maar dat dachte ze iig wel, dus boeie
zegt me ma: anders vraag ik wel een keer aan je broer (34 jaar oud) of ie een jointje uit amsterdam mee neemt...
dan kunne we dat een keer doen
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 21:32
De(OOG)Directie
De(OOG)Directie is offline
VET!!

Ik heb geprobeerd mn moeder aan de spacecake te krijgen vanwege haar hoge bloeddruk maar dat wilde ze alleen als niks anders hielp.

hihi
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 09:36
Bauduin
Bauduin is offline
Een keer tijdens schoolkamp was ik betrapt op blowen. Mijn moeder kwam het uiteindelijk alleen te weten, mijn vader niet. M'n moeder reageerde redelijk koel, eigenlijk had ik dat niet verwacht. Ik dacht dat ze me echt gewoon gelijk uit huis had geschopt aangezien mijn ouders zwaar tegen drugs/roken/alcohol etc.etc. zijn. Ze weten niet dat ik het nogsteeds doe en dat wil ik ook zo houden. Nja eigenlijk ben ik half gestopt :P
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 10:06
Zap
Zap is offline
Mijn ouders weten alles wat ik doe!

Jullie moeten het allemaal ook gewoon eerlijk tegen je ouders zeggen, is echt het meest relaxt, en zo verdwijnt het taboe op die dingen ook eens eindelijk!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 10:35
Bean
Bean is offline
Mijn vader had zelf vroeger ook al geblowd... Dus die was wel makkelijk. Mijn moeder had het liever niet!
De ouders van een vriend van mij, die hadden zijn troep gevonden en hebben het zelf opgerookt Om het te proberen..
Oud 02-08-2002, 11:52
AroundTheFur
AroundTheFur is offline
Citaat:
Zap schreef:
Jullie moeten het allemaal ook gewoon eerlijk tegen je ouders zeggen, is echt het meest relaxt, en zo verdwijnt het taboe op die dingen ook eens eindelijk!
durf ik niet! mijn vader werkt bij novadic... zoiets voor verslaving en shit.. en ik kan me nog goed herinneren hoe hij reageerde toen hij hoorde toen mijn zus wel eens had geblowd. jeeezus! die gast flipte!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 20:04
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
mn pa zegt altijd, niet te veel blowen jongen

en dan verwacht hij dat ik me daaraan ga houden
Oud 03-08-2002, 16:54
sexywoman16
sexywoman16 is offline
Ik denk niet al te blij!
haaahahahahaaaaahahaha
xxxjes Sexywoman.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2002, 18:44
Q_GIRLY
Q_GIRLY is offline
Ze vindt het niet erg zolang ik er zeg maar "controle" over heb ;/
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 16:06
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
AroundTheFur schreef:

ik kan me nog goed herinneren hoe hij reageerde toen hij hoorde toen mijn zus wel eens had geblowd.
hehe same here.. kwerd naar bove gestuurd en volgens mij is dat een aardig heftig gesprek geweest...
ze kome er vroeg of laat wel achter.. als ze et nu al niet wete...heb geen zin in dat geblaat aangezien ze erg tegen drugs en overmatig alcohol gebruik zijn. *mag maar 2 wijntjes op een avond want 'stel je voor dat ik er drie drink'*

Cheerz..
Oud 05-08-2002, 16:24
snoopy
snoopy is offline
toen m'n ouders erachter kwamen dat mijn broertje blowt, waren ze helemaal niet boos. M'n vader heeft zelfs een keertje met m'n broertje meegeblowt.
Oud 05-08-2002, 17:46
Sjonnies
Sjonnies is offline
als je het zlef verteld word denk ik geen ouder pissed hier in ieder geval niet
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 15:43
lil devil
lil devil is offline
Pass mij die J'er! Geintje. Mn vader blowt zelf al zijn hele leven dus mag ik het ook. Ik vind het relaxed op zn tijd niet iedere keer dan word ik gagges.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten