Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2002, 20:12
Isa
Isa is offline
zie subject
Advertentie
Oud 31-07-2002, 20:44
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
zie subject
ik heb er geen verstand van maar ik kan me zo voorstellen dat je iets nodig hebt waar jij zelf die eigenschap aan toe dicht; misschien is dat inderdaad het makkelijkst als je iets koopt maar wat je dan koopt maakt niet uit als jij maar denkt dat het een gadget is die je helpt. misschien is het wat om de komende tijd op zoek te gaan naar een speciale lucide-dromen-gadget-winkel en zodra je die gevonden hebt weet je zeker dat je droomt vervolgens koop je daar meteen een gadget en iedere keer dat je die gadget bij je hebt ben je aan het dromen en kan het lucide feest beginnen
Oud 01-08-2002, 11:13
Isa
Isa is offline
ik heb het over die apparaatjes die een signaaltje afgeven zodra je REm-slaap bereikt bijvoorbeeld.
Oud 01-08-2002, 11:25
Just Johan
Just Johan is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
ik heb het over die apparaatjes die een signaaltje afgeven zodra je REm-slaap bereikt bijvoorbeeld.
oh dat is wel cool
Oud 01-08-2002, 19:02
Joris
Joris is offline
bestaan die? hehe zoiets zou wel cool zijn.

misschien bij van die zweefwinkels (esoterie-winkels), daar dacht ik als eerst aan iig.
Oud 02-08-2002, 00:50
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Daar heb ik ook heel erg lang naar gezocht maar nog niet gevonden,ik weet dat er op deze site wel stond in wat voor winkels ze het eventueel zouden kunnen hebben:
http://www.lucidity.com/LucidDreamingFAQ2.html
Oud 02-08-2002, 06:04
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
Just Johan schreef:

ik heb er geen verstand van maar ik kan me zo voorstellen dat je iets nodig hebt waar jij zelf die eigenschap aan toe dicht; misschien is dat inderdaad het makkelijkst als je iets koopt maar wat je dan koopt maakt niet uit als jij maar denkt dat het een gadget is die je helpt. misschien is het wat om de komende tijd op zoek te gaan naar een speciale lucide-dromen-gadget-winkel en zodra je die gevonden hebt weet je zeker dat je droomt vervolgens koop je daar meteen een gadget en iedere keer dat je die gadget bij je hebt ben je aan het dromen en kan het lucide feest beginnen
Lucide dromen bestaan echt hoor. Is niks paranormaals aan.

Heb het zelf 2 keer meegemaak dat ik me er BEWUST van werd, dat ik droomde.

Groetjes
Ben(die toch wil bendrukken dat als een sceptisch persoon zoals moi zegt dat het echt zo is, er toch wel iets aan de hand moet zijn
Oud 02-08-2002, 08:43
Isa
Isa is offline
Citaat:
Demon of Fire schreef:

Lucide dromen bestaan echt hoor. Is niks paranormaals aan.

er heeft niemand gezegd dat ze paranormaal zijn.

Heb het zelf 2 keer meegemaak dat ik me er BEWUST van werd, dat ik droomde.

leer jezelf te trainen bewust te worden dat je droomt.
is leuk denk ik zo. dan kun je doen wat in de normale wereld niet kan.

Groetjes
Ben(die toch wil bendrukken dat als een sceptisch persoon zoals moi zegt dat het echt zo is, er toch wel iets aan de hand moet zijn
het is niet paranormaal en dus is er niks om sceptisch over te zijn.
Oud 02-08-2002, 08:52
Isa
Isa is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Daar heb ik ook heel erg lang naar gezocht maar nog niet gevonden,ik weet dat er op deze site wel stond in wat voor winkels ze het eventueel zouden kunnen hebben:
http://www.lucidity.com/LucidDreamingFAQ2.html
heel erg bedankt.
Oud 02-08-2002, 09:10
Just Johan
Just Johan is offline
ja ik weet dat ze bestaan en ik weet dat ze niet paranormaal zijn; ik heb het ook twee keer gehad.
Oud 02-08-2002, 13:58
Verwijderd
ik ook 2 of 3 keer.
is wel lijp =)
Oud 23-12-2002, 12:42
Isa
Isa is offline
ik moet zeggen dat mijn dromen helderder zijn geworden sinds ik dagelijks 3 energiepillen en een energiebruistablet neem.
Advertentie

Regels voor berichten