Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2008, 22:48
Sdonasa
Sdonasa is offline
Beginnende thrash metal band zoekt leden!!!
We zijn nog op zoek naar een bassist, gitarist en zanger. Zolang er geen zanger is zal ik de zang op me nemen. Dus er kan meteen begonnen worden mits we nog 1 van de bovenstaande leden erbij hebben. Het is de bedoeling eerst wat te coveren van onder andere: oude Metallica, Testament, Exodus, Toxik, Tankard en aanverwanten. Maar als we compleet en ingespeeld zijn is natuurlijk eigen materiaal aan de beurt. Huidige 2 leden (drum, gitaar) zijn zeer gedreven en enthousiast. En ons niveau ligt dus ook rond de bovengenoemde stijlen. Leeftijd 18-19. Maar natuurlijk maakt een aantal jaar verschil geen bal uit. Laat iets horen via pm of dit topic.

We hebben een repetitie hok in Waalwijk.

Greetz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2008, 12:58
Verwijderd
Repetitiehok in de Mats natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 18:40
Sdonasa
Sdonasa is offline
Ok.... dat volg ik niet....
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 16:46
Verwijderd
Ah jongen, de Mads in Waalwijk. Daar wordt gerepeteerd! Overigens spelde ik het wel met een 't' ipv een 'd', my bad.

Maargoed, blijkbaar niet dus.

Weinig reacties trouwens. Misschien moet je je omgeving verbreden (omg. Tilburg ofzo).

succes
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 08:40
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik woon nu al een hele tijd niet meer in de buurt van Waalwijk maar als er in al die tijd niks veranderd is dan kun je nog wel even doorzoeken.

In "mijn" tijd waren alle (metal)bands mengelmoesjes van leden van andere bands omdat er gewoon niet genoeg mensen waren. Dus veel succes
Oud 20-02-2008, 10:14
Sdonasa
Sdonasa is offline
Bagger
Nouja.. misschien inderdaad maar eens kijken of er in de buurt ook wat te doen is dan...
Dank voor de ervaring
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 14:05
MazeMouse
MazeMouse is offline
Als ik jou was zou ik je bereik (proberen) uit te breiden tot Den Bosch.
Daar in de W2 zitten regelmatig bands die nog wel leden zoeken plus met een treinstation daar kunnen overige leden ook van wat verder weg komen
Reageren

Regels voor berichten