Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien: als je bereid bent te geloven dat David Blaine een goochelaar is en trucs gebruikt, waarom ben je dan niet bereid te geloven dat Uri Geller dat doet? Alleen maar omdat hij zegt dat hij paranormaal begaafd is?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als een keer mn lepel van de tv afspringt, zal ik het geloven. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Feit is wel dat mijn horloge ineens begon te lopen, wat ik toch echt niet kan verklaren. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik twijfelde ook eerst, maar na de nodige filmpjes met uitleg op youtube bekeken te hebben van de Duitse serie is die twijfel snel uit de wereld geholpen. Daarbij was er al vrij snel duidelijk dat de kandidaat die nu immuniteit kreeg geen onbekende was van Uri Geller. Die was er in de Duitse variant al uitgevlogen namelijk.
Ik zal zo wel even wat links van filmpjes posten
|
Wel in het Duits, met uitleg.
Soortgelijke act als mental carlo: http://www.youtube.com/watch?v=owIzY9bULsU Deze is ongeveer gelijk aan die van Ramana http://www.youtube.com/watch?v=b-L5oN1FXJQ Russisch roulette, uit de Duitse versie http://www.youtube.com/watch?v=BJUu1en9iKs Zoek maar eens op youtube op the next Uri geller. Vind je genoeg.
|
Ik vond het wel een geinige show. De acts zelf waren spectaculair.
![]() Jammer alleen dat ze er weer zo'n Idols-achtige onzin van hebben gemaakt dat je voor 70 cent per bericht kan SMSen wie er doorgaat en dat er dan de hele tijd zo'n blonde doos voor een telefoonpanel te zien is ![]() Vroeger waren dit soort shows veel leuker, voor het SMS tijdperk bedoel ik dan dus. En de aanwezigheid van Henk Jan Smits is natuurlijk ook een groot minpunt aan de show. ![]() ![]() ![]() Ik zie nog wel of ik het volgende week weer ga kijken...
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-01-2008 om 15:33. |
![]() |
||
Citaat:
Uri Geller beweert bij hoog en laag dat het niet nep is. Dan vind ik je wel een oplichter. Hans Klok komt er tenminste voor uit dat het trucs zijn.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik was ooit met m'n hele klas bij Telekids, in 1992, Hans Klok was toen de 'vraagmaarraak-gast' en ging ook een 'illusie' doen op het toneel. Zijn assistente ging in een kooitje, daar ging een deken over en poef, ze zat niet meer in dat kooitje maar in een andere. Er werd heel duidelijk gezegd dat het geen cameratrucage was enzo, maar dat was het wel ![]() Ik voelde me echt heel erg genept daarna ![]() In Las Vegas zal het wel anders gaan, maar ik vind Hans Klok sinds 1992 echt een slechte goochelaar ![]() |
![]() |
|
Tooske zei van tevoren al dat die Jap door was (en dus die Nederlander niet). Toen was ze 30 seconden stil en ging door alsof er niets aan de hand was
![]() Dramatisch presentatie duo overigens. Die Henk Jan Smit kan dus absoluut niet presenteren! Bij dat bel-gebeuren, wat een vervelend gedoe zeg! Tooske kan het dan wel, op bovenstaand foutje na dan. Ik wees Katja aan en geen Patty trouwens. Wat een nonsens was het om alleen maar de "ja wat een wonder ik had Patty"-reacties te laten horen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar dat was echt een domme truc, btw. Belazerd worden waar je bij staat. :/ Puur rekenen op groep 3 niveau was het. Waar slaat het nou op om te zeggen dat je evenveel stapjes terug moet gaan, als dat je naar voren ging? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Algemeen topic voor televisieprogramma's zonder eigen topic Verwijderd | 284 | 26-09-2011 10:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[Wedstrijd] April uitslag! Dingaantouwtje | 17 | 04-05-2010 10:52 | |
De Kantine |
Saai Message Service #542 Verwijderd | 500 | 05-03-2009 16:10 | |
De Kantine |
Je stomste ... Verwijderd | 55 | 23-01-2009 01:01 | |
De Kantine |
wat boeiend, een wat saai zeg!!! #129 PixelDansje | 500 | 27-01-2008 20:30 |