Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ah heel erg bedankt voor de reactie! Nu nog even wachten op iemand met de Nokia 6500.
![]() Oh en weet je misschien ook hoelang de snooze duurt (of zou je dat misschien uit kunnen testen)? T9 zou je ook makkelijk kunnen testen, door een woord met T9 te typen, spatie te drukken en dan terug te gaan naar het woord en kijken of je het nog kunt veranderen zonder dat je heel het woord hoeft te wissen en opnieuw moet typen. Maar als het teveel moeite is, laat dan maar hoor. ![]() |
![]() |
|
Ik heb de nokia 6500 classic onlangs aangeschaft
![]() Je kunt zelf het aantal minuten kiezen om te snoozen (vanaf 2 minuten) en de wekker gaat gewoon hardop af als het profiel op stil staat. Met T9 kun je de laatste letter weghalen en weer verder gaan met hetzelfde woord. Volgens mij moet je als je smsjes wilt verwijderen helemaal naar beneden gaan, maar je blijft op die plaats staan en hoeft dus niet nog een keer helemaal naar beneden. Pluspunten: -(redelijk) goede camera -overzichtelijk menu -minder dan 1cm dik, ligt heel fijn in de hand Minpunten: -hij is vrij lang, past nog net wel in mijn broekzak maar het liefst zou ik een kortere willen -op mijn oude telefoon kon ik bijvoorbeeld op notities een code zetten zodat iemand anders ze niet kon zien, bij deze gaat dat volgens mij niet. Ik heb hem drie dagen nou en verder nog niet echt een minpunt gezien. Ik persoonlijk wilde geen samsung, dus vielen die allemaal al af ook al zijn het ook goede telefoons. Ik wilde het liefst ook geen slide, dus deze nokia was voor nu de beste keus.
||
Citaat:
Bij T9 kun je teruggaan naar het woord en zoveel letters verwijderen als je wilt om hem aan te passen (met de C toets om het woord opnieuw te selecteren en weer de C toets om de laatste letter te verwijderen en weer de C toets voor de volgende letter).
|
![]() |
|
|