Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2008, 18:28
Verwijderd
Binnenkort ga ik een nieuwe telefoon kopen en ik twijfel tussen deze twee. Nou heb ik een paar beetje aparte eisen die niet tussen de specificaties staan. Vandaar een paar vraagjes voor degenen die al ervaring met deze toestellen hebben!

Heeft de telefoon snooze? En hoelang duurt die?

Kun je als je een woord in een smsje hebt getypt met T9 en spatie hebt gedrukt nog terug naar het woord om m te veranderen (bij mijn telefoon die ik nu heb moet je dan heel het woord wissen en weer opnieuw intoetsen)?

Ennn bij de telefoon die ik nu heb is het heel onhandig om smsjes te verwijderen. Als je bv. 100 smsjes hebt en je wilt smsje 50 en 51 wissen dan moet je eerst naar beneden naar 50 om te wissen en dan springt-ie weer naar 1 en moet je weer helemaal naar beneden. Heeft jouw telefoon dat ook of anders?

Oh en als je de wekker zet en je profiel staat op stil, gaat de wekker dan wel nog steeds af (met geluid) of gaat-ie dan alleen knipperen (daar word je dus niet wakker van he)?

Verder wil ik graag jullie ongezouten mening over de telefoon, wat vind je handig, wat niet etc.

Bedaaaankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2008, 11:44
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Heeft de telefoon snooze? En hoelang duurt die?

Kun je als je een woord in een smsje hebt getypt met T9 en spatie hebt gedrukt nog terug naar het woord om m te veranderen (bij mijn telefoon die ik nu heb moet je dan heel het woord wissen en weer opnieuw intoetsen)?

Ennn bij de telefoon die ik nu heb is het heel onhandig om smsjes te verwijderen. Als je bv. 100 smsjes hebt en je wilt smsje 50 en 51 wissen dan moet je eerst naar beneden naar 50 om te wissen en dan springt-ie weer naar 1 en moet je weer helemaal naar beneden. Heeft jouw telefoon dat ook of anders?

Oh en als je de wekker zet en je profiel staat op stil, gaat de wekker dan wel nog steeds af (met geluid) of gaat-ie dan alleen knipperen (daar word je dus niet wakker van he)?

Verder wil ik graag jullie ongezouten mening over de telefoon, wat vind je handig, wat niet etc.

Bedaaaankt.
Ik heb een G600...

Snooze: ja
T9 gebeuren: Geen idee, gebruik ik niet.
Je kunt bij je smsjes alles in 1x wissen, 1 tegelijk wissen, of meerdere selecteren om in 1x te wissen. Je hoeft iig niet helemaal terug naar 50 als je 51 hebt gewist.
Als je de wekker zet met stil profiel gaat hij gewoon af, met geluid.

Wat vind ik handig en wat niet:
Niet handig; de camera is vrij traag als je een foto wilt maken, als je OK toetst duurt het een seconde of 2 á 3 voordat hij daadwerkelijk de foto maakt, wat vervelend is bij bewegende objecten.
Geen idee of daar wat aan te doen is door de instellingen anders te zetten, nog niet geprobeert...
Pluspunt van de camera; hij maakt erg goede foto's, zeker van dichtbij. Veraf foto's is me nog niet gelukt om echt een haarscherpe foto te krijgen, maar ik ben dan ook niet echt een geweldige fotograaf
Wat ik verder irritant vind is dat je alleen voorgeïnstalleerde sms tonen kunt kiezen, dus niet iets dat je via bluetooth op je telefoon zet.
Verder ben ik er erg tevreden over, totaal geen spijt van gehad
Oud 23-02-2008, 00:48
Verwijderd
Ah heel erg bedankt voor de reactie! Nu nog even wachten op iemand met de Nokia 6500.

Oh en weet je misschien ook hoelang de snooze duurt (of zou je dat misschien uit kunnen testen)?

T9 zou je ook makkelijk kunnen testen, door een woord met T9 te typen, spatie te drukken en dan terug te gaan naar het woord en kijken of je het nog kunt veranderen zonder dat je heel het woord hoeft te wissen en opnieuw moet typen. Maar als het teveel moeite is, laat dan maar hoor.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 22:10
Zwoek
Zwoek is offline
Ik heb de nokia 6500 classic onlangs aangeschaft

Je kunt zelf het aantal minuten kiezen om te snoozen (vanaf 2 minuten) en de wekker gaat gewoon hardop af als het profiel op stil staat.

Met T9 kun je de laatste letter weghalen en weer verder gaan met hetzelfde woord.

Volgens mij moet je als je smsjes wilt verwijderen helemaal naar beneden gaan, maar je blijft op die plaats staan en hoeft dus niet nog een keer helemaal naar beneden.

Pluspunten:
-(redelijk) goede camera
-overzichtelijk menu
-minder dan 1cm dik, ligt heel fijn in de hand

Minpunten:
-hij is vrij lang, past nog net wel in mijn broekzak maar het liefst zou ik een kortere willen
-op mijn oude telefoon kon ik bijvoorbeeld op notities een code zetten zodat iemand anders ze niet kon zien, bij deze gaat dat volgens mij niet.

Ik heb hem drie dagen nou en verder nog niet echt een minpunt gezien.
Ik persoonlijk wilde geen samsung, dus vielen die allemaal al af ook al zijn het ook goede telefoons. Ik wilde het liefst ook geen slide, dus deze nokia was voor nu de beste keus.
Oud 24-02-2008, 13:48
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ah heel erg bedankt voor de reactie! Nu nog even wachten op iemand met de Nokia 6500.

Oh en weet je misschien ook hoelang de snooze duurt (of zou je dat misschien uit kunnen testen)?

T9 zou je ook makkelijk kunnen testen, door een woord met T9 te typen, spatie te drukken en dan terug te gaan naar het woord en kijken of je het nog kunt veranderen zonder dat je heel het woord hoeft te wissen en opnieuw moet typen. Maar als het teveel moeite is, laat dan maar hoor.
Snooze kan je zelf instellen: 1/3/5/7/10 minuten.

Bij T9 kun je teruggaan naar het woord en zoveel letters verwijderen als je wilt om hem aan te passen (met de C toets om het woord opnieuw te selecteren en weer de C toets om de laatste letter te verwijderen en weer de C toets voor de volgende letter).
Reageren

Regels voor berichten