![]() |
|
![]() |
Hallo!!
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Iris (19 jaar) en ik ben voor mijn studie bezig met een onderzoek naar de invloed van de media op jongeren. Denk aan msn, hyves, tmf, mobiele telefoons, tijdschriften, kranten, forums, youtube, google, gamen etc.... Heb jij een (positief of negatief) verhaal over de invloed van de media? Laat jij je erg beinvloeden door de media? Waarom is dat? Zit je veel achter de computer en weten je ouders wat je dan doet? Heb jij misschien je vriend/ vriendin leren kennen via de computer of wordt je juist gepest via internet? Heb jij in computerspelletjes een uitlaatklep gevonden?? Spreek je misschien minder met vrienden af nu jullie ook op andere manieren kunnen communiceren? Heb je vrienden verloren of nieuwe vrienden leren kennen door de media? Doe jij je als jezelf voor op een forum of juist niet? gebruik je de media voor schoolopdrachten? Wordt jij erg beinvloed door het modebeeld dat de media benadrukt? Misschien heb jij wel mensen leren kennen die hetzelfde meemaken als jij en vinden jullie steun bij elkaar? Zou je zonder computers, mobiele telefoons etc. kunnen? Als jij hier een verhaal over hebt, ongeveer tussen de 13 en 20 jaar bent en het leuk vind om hier met mij op msn over te praten kun je een mail sturen of hieronder een berichtje plaatsen. Uiteraard kun je anoniem blijven en wordt de informatie alleen gebruikt voor schoolopdrachten. Je zou mij er erg mee helpen en ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen en verhalen. Ik hoop dat ik met jullie hulp een goed beeld kan krijgen over de invloed van de media op jongeren van verschillende leeftijden en culturen. Ik hoop tot snel! ![]() leave_tonight@hotmail.com |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Invloed van de media op jongeren.... vertel je verhaal!! applelicious88 | 2 | 25-02-2008 16:30 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |