Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nouja niet dat ik er veel over kan vertellen, maar laatst (nouja...??) hadden de Böhse Onkelz een clip voor het nummer Keine Amnestie fuer MTV, maar die mocht niet gedraaid worden (van MTV)... na heel wat gelul enzo hebben ze samen met MTV een clipje gemaakt die wel gedraaid werd.....
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
De live-opnamens van Rockbitch zullen ook niet zo snel uitgezonden worden.
Bij MTV waren ze trouwens wel errug bekrompen in het verbieden van clips.. Whiskey in the jar van Metallica mocht volgens mij ook niet overdag
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij is het zoiets: In de eerste versie krijgt ze een ongeluk aan het einde en vliegt haar hoofd eraf, dan staat haar lichaam op om het hoofd op te rapen... 2e versie hetzelfde als de eerste alleen raapt ze het hoofd niet op En in de 3e versie is alleen het ongeluk, maar zie je niks voor de rest... Ik weet niet zeker of het zo precies ging, maar iig iets wat erop lijkt... Die clip van The Prodigy-Smack my bitch up vinnik nou juist zeer vet... Je denkt de hele tijd dat je door de ogen van een man kijkt, is het een vrouw... echt goed bedacht ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
[edit]sorry, was al genoemd[/edit] |
![]() |
|
De clip van Black or White van Michael Jackson, daar zit zo'n stuke voor (officieel) dat ie in een klein straatje alle auto's kapotslaat, winkelruiten ingooit en andere dingen stukschopt. Dat stuk is verboden. Ik heb t echter op tape
![]() Ook mag hij in clips niet meer bij z'n kruis grijpen....
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is ook nog dat nummer waarvan ik de bandnaam niet meer weet. Het nummer was "playmate of the year" geloof ik. In de censored version zijn er een hoop scenes aangepast. Van mij had de uncensored wel mogen blijven... maar dat kan natuurlijk niet voor al die tere zieltjes(BEURK!!!) |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
voor mooie clips: www.metalvideo.tv.......... hier vind je DE clips.... (probeer dark funeral)
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je kan natuurlijk kazaa lite downloaden. Daar zitten geen "virussen" (of wat jij eigenlijk bedoeld: Spyware) in. Download: http://www.kazaalite.com/lite/
||
![]() |
Citaat:
/me is beziopen
|
Mogen het ook clips zijn die voorheen verboden waren, maar nu heel onschuldig zijn en wel uitgezonden worden???
weet er wel een paar: Madonna - Like A Prayer (de katholieke kerk was daar niet zo gecharmeerd van zoals jullie nog weten) Queen - Body Language (vrij onschuldig nu, maar deed toen veel stof opwaaien) Queen - I Want To Break Free (Amerika zag hier de grap niet van in, dus werd het gebanned door MTV America...nee maar ze lachen wel om de grappen van Bob Saget ![]() George Michael - I Want Your Sex (lijkt me vrij duidelijk, weer hypocriet Amerika)
||
![]() |
Citaat:
greetz Flamez
||
Verwijderd
|
Citaat:
dies echt wel veel ranziger dan smack my bitch up..... maar t nummers zelf is wel okeej ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is een onderdeel van de hele Broken film, die zo'n 20 minuten duurt. De film is nooit officieel vertoont, er zijn zover ik weet alleen wat bootlegs van. De beeldkwalieteit is niet al te geweldig, maar dat draagt ook wel bij aan de sfeer van de video. Er is onder andere te zien hoe een man aan stukken gescheurd wordt door een machine. Niet voor mensen met een zwakke maag. Trent heeft later toegegeven het zelf ook een beetje *te* te vinden. ![]() Kijk maar op Kazaa. En anders kan ik je er ook wel aan helpen. ![]()
|
de clip van Billy broke a bottle again van de heideroosjes wilden ze ook niet op MTV uitzenden omdat er geweld in zat ofzo. hier kun je hem zien trouwens: http://www.heideroosjes.com/nederlands/multimedia.html (en dan kiezen bij clips of je low-fi of hi-fi wilt)
|
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet zeker of hij ook echt verboden was (i.i.g niet geliefd
![]() ![]() ![]()
|
wat is dat eigelijk met die censuur op MTV enzo?. eerst krijg je s'middags die clip van eminem te zien die om de 2 minuten wordt gedraaid, en daara laten ze dan woorden als bitch, fuck you enzo niet weg, zie ik daarna een clip van nas woorden al die woorden weer gecensureerd..
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
De clip voor de nieuwe van Gnarls Barkley is door MTV Amerika gebanned geloof ik ivm mogelijke epileptische aanvallen enzo.
![]() http://nl.youtube.com/watch?v=2GA3a15xF0c
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Invloed van Videoclips. Jullie mening? Ericos | 18 | 06-01-2007 12:46 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Videoclips en muziek. JoV | 8 | 16-03-2006 09:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'TMF en MTV moeten zelf censureren' Love & Peace | 214 | 15-11-2005 22:47 | |
Muziek |
Nieuwe Videoclip The Streets Verboden Makaveli | 35 | 23-09-2004 16:34 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Muziek |
MTV boycot oorlogsgerelateerde videoclips NERD | 29 | 25-03-2003 16:05 |