Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe kom je trouwens aan de centen voor die Gladiator-sword? |
![]() |
||
Citaat:
zeer veel geld... (en ik verkoop niet eens me juwelen... daar heb ik volgens mij ook nog een paar duizend gc aan in me inventory...) en 't enige wat ik echt heb gekocht was dat zwaard en altijd de sterkste boog...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toch kan ik die rare Caliandras (oid) niet neerkrijgen. -- Ben m'n henchman kwijtgeraakt, ik gebruik dat ei, staat-ie daar te doen. Ook die ouwe, die je voor die Werewolf-quest nodig hebt zit daar schijnbaar te bidden. Ook een paar belachelijke toverende dwergjes is vrijwel zinloos -- in 't Druids-woods oid -- maar goed. |
![]() |
|
![]() (mja beetje groot :/ ) Dit ben ik op 't moment... Door dit beestje heb ik zo snel nog niet kunne hakken... (wor ik weer ge-"fear"-t ![]() ![]() me stats van me swords staan op de screenie... voor de rest gebruik ik de Uthgardt Cerimonial Spear nogal vaak (ik ben er iig door die fire giant liar heen gekomen (damage vs. giants +4 ![]() Voor de rest heb ik nu één of ander ""shirt" (gewicht 10.0) die me een flinke dosis AC geeft + hide bonus (ok die gebruik in niet maar goed) een helm met +1 intelligence +2 wisdom en nog wat zooi... gloves +6 concentration (ofzo) belt +3 strength... cloak of the nymph (+3 charisma ik zoek dus nog een fijnere cloak) ring of protection +5 AC.. rind of the elements -/15 tegen alle elementen en amulet +3 AC Daarnaast ben ik in het bezit van een item dat ik zeker ga missen als ik ga spelen met een ander karakter... me "Boots of Haste" sinds ik nu al die reeds uitgemoorde gebieden gewoon doorcross... en beter nog als ik wordt gevolgd door een horde vijanden kan ik lekker weg rennen, pijltjes schieten, rennen en weer schieten etc.
|
Verwijderd
|
Die helmet die jij hebt, heb ik ook in m'n inventory zitten. Kreeg 'm na 't slachten van -ik meen- Woran (?) in episode 2. Alleen moet je minimaal level 15 hebben om 't ding te kunnen dragen :/.
Die boots; ik heb iets andere boots. Ook redelijk snel, je kunt er i.i.g. wel mensen makkelijk mee uitrunnen. |
![]() |
||
Citaat:
bij AC10 word er 10 bij de attack throw (ofzo, kans om je te raken) van de tegenstander opgeteld, bij -10 word er 10 van afgetrokken. logisch toch ![]() (was in bg1 trouwens ook)
|
Verwijderd
|
Een kiekje van m'n karakter is hier te bewonderen. Beetje groot alleen :/
Anyway.. Nog steeds zit ik met dezelfde problemen. - Geth (de 3e jongen in de Werewolf-quest) is onvindbaar. East Road heb ik overdag en 's nachts uitgekamd; daar zou-ie moeten zitten. Niet dus. - Aawill. De quest voor de Spirit of Neverwinter Wood; die's evil. Dat moet je oplossen, door te beginnen met Aawill te praten. Aawill is de leider van de Druid Circle. Echter, Aawill ziet mij als vijand en ik kan niet met 'm praten. Laat staan neerleggen. - Calandrios. Deze magiër (oorsprong/relatie onbekend) staat in de Temple of Tyr mij op te wachten. Dit verhinderd mij van 't spreken met die gast die de Werewolve-quest heeft gegeven, want hij zit daar te bidden. Met die magiër erbij kan ik niets, en ook hém kan ik niet naar een beter oord sturen. Heb ook al op 't forum van NWN gezocht, maar kan niets vinden. Met name 't eerste probleem begint nou wel heel vervelend te worden. Zoeken is leuk, maar 't heeft m.i. nou wel lang genoeg geduurd. Laatst gewijzigd op 17-07-2002 om 18:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus zo werkt het. maar ik ben helemaal neit bekend met ad&d regels enzo. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Wat heb je geflikt dan dat ie boos op je is? ik snap 't nie... Citaat:
||
Citaat:
![]() Iemand trouwens al zelf plaatjes lopen maken? Altijd leuk om met een karakter uit een ander spel rond te lopen... jammer dat ik geen idee heb hoe je eigen karakter kan model-en Nah dit zijn mijn eerste pogingen: ![]() Aanpassing van me avatar (en bekend van Quest for Glory V) ![]() Ik denk slecht aan weinige bekend, een edit van de cover van Betrayal at Krondor (met een achtergrondje van een WoW wallpaper) (als je interesse hebt, gewoon op 't plaatje klikken, zipje downloaden en de 5 images in je portraits dir gooien bij NWN)
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb ook een avatar, als je em moet hebben: kheb geen upload adres... ik had em ergens gedowned maar weet de url niet meer, gebruik em ook voor bg2 btw. zijn de dragon-battles weer net zo goed als in bg2? |
![]() |
||
Citaat:
ow en ik weet hoe BG2 portraits doet, als 't 't zelfde is als bij BG1 heb ik er niet zoveel aan... NVW werkt met 5 formaten TGA's
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
blijkt wel kut is dat we via LAN hebben gespeeld hij heeft eenofandere sleutel gekregen toen hij speelt niet meer (serials zijn opeens hetzelfde, uit het niets ![]() ![]() maar goed, nou ben ik dus de lul want nu zegt dat wijf: ja ik heb de sleutel al aan je broertje gegeven ![]() ![]() ik kan dus niet ruilen gvd nu kan je wel zeggen van ja had je maar geen warez moeten gebruiken maar het kan natuurlijk ook anders he stel nou dat we allebei hadden gekocht... en hij had de sleutel en dan crasht zn hd ofzo...lekker dan of je speelt online en je medespeler krijgt de sleutel je ziet de gast prolly nooit meer terug lekker dan is dat nog te verhelpen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en de laatste zat in een grot... ergens bij Wanevs toren... dus die drie heb ik nu...
Laatst gewijzigd op 27-07-2002 om 15:43. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|