Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoi Etoile!
Jammer genoeg lees ik je bericht nu pas, hoop dat je het leuk hebt gehad in Berlijn. Voor andere mensen die nog naar Berlijn gaan, voor restaurantjes en leuke barretjes moet je rond de Kastanienallee (metrostation Eberswalder Strasse), Bermannstrasse (metrostation Mehringdamm) en de Oranienburger Strasse (Frankfurter Tor) zijn. Hier kun je voor niet al te veel geld heerlijk eten. Wat betreft bezienswaardigheden zou ik zeker de East Side Gallery en de Reichstag niet overslaan. Ritje met bus 100 en 200 is ook aan te raden. Dit is een openbare buslijn die langs alle bezienswaardigheden rijdt (duurt ong. 45 minuten schat ik). Verder moet je gewoon lekker genieten van de sfeer in Kreuzberg en in de zomer een strandbarretje mee pikken langs de Spree! Als je van rockmuziek houdt kun je naar de clubs: Sage, Knaack, Magnet. Voor electro moet je in de Maria of Icon zijn. Voor meer tips kun je kijken op mijn Berlijn-Blog. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits Verhalen scholier19 | 15 | 09-01-2012 22:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Meeting! 22 oktober 2006, Utrecht. (Of eventueel Nijmegen.) Roosje | 146 | 24-10-2006 10:49 | |
Psychologie |
Het grote Lucht je Hart topic #73 Cherry Springs | 498 | 24-10-2006 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Wie wint de verhalenwedstrijd? Verwijderd | 142 | 10-07-2006 11:11 |