Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2008, 13:06
pleasurepoint
pleasurepoint is offline
Als je ergens heen moet waarvan je weet dat je naakt bent, bijv de sauna, hoe scheren je je dan? Laat je je schaamhaar staan of scheer je het helemaal weg? Hetzelfde als je naar de dokter moet. Hoe doe je het dan?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 13:57
Verwijderd
Als je het netjes bijhoud is het geen punt??. Trouwens bij beide ga je niet zodat je bekeken word op een geile manier.

De dokter mag me beter maken als het nodig is en die zien zo vaak naakte mensen.

De sauna ga ik niet, maar ik geloof niet dat het de bedoeling is dat je daar heen gaat om te lauwen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 14:05
Qimm
Qimm is offline
Heb je seks in de sauna of bij de dokter? Lijkt me niet, dus verkeerde subforum. Lijkt me meer wat voor L&G maar 2 weken geleden was daar ook al een topic over dus dan zal die wel op slot moeten.

Als het zichtbaar is (zoals in de sauna) dan zorg ik dat de kantjes netjes geknipt zijn en het niet te lang is. Ik scheer het nooit helemaal weg want dat vind ik lelijk.
Oud 27-02-2008, 20:08
Nona
Nona is offline
Seks -> L&G dan maar. Als het te recent is mogen de fb'tjes hier hem alsnog op slot doen.
Oud 27-02-2008, 22:39
Bloem
Bloem is offline
Mwah, de insteek is weer net anders dus wmb mag het open blijven zolang er serieuze reacties komen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 06:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Voor de sauna scheer ik het, zoals ik het bij een partner ook zou scheren. Maar gezien ik het netjes bij hou, is dat geen probleem
Bij de dokter kan het me echt niet boeien.
Oud 28-02-2008, 12:16
Verwijderd
Als ik naar de sauna ga, dan maak ik het netjes (als het dat niet al is), voor de dokter ga ik niets speciaals doen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 14:32
Martiño
Martiño is offline
Apart dat men het voor de sauna wel extra bijhoudt, terwijl het bij de arts juist meer een "inbreuk" is op het persoonlijke gebied. Vanuit mijn eigen standpunt kan ik me voorstellen dat het misschien voor de zorgverlener in een ziekenhuis of voor de arts juist fijn is als het "netjes" is.
Oud 29-02-2008, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Apart dat men het voor de sauna wel extra bijhoudt, terwijl het bij de arts juist meer een "inbreuk" is op het persoonlijke gebied. Vanuit mijn eigen standpunt kan ik me voorstellen dat het misschien voor de zorgverlener in een ziekenhuis of voor de arts juist fijn is als het "netjes" is.
Ik zorg natuurlijk wel dat ik schoon ben enzo, maar ik ga me niet speciaal voor een arts scheren.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 16:43
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Vind ik juist niet apart. Een arts doet het om te beter te maken/te onderzoeken en die kijkt niet naar hoe je schaamhaar eruit ziet. Tuurlijk is schoon en netjes erg belangrijk, maar je bent er niet om van buiten goed bekeken te worden. Bij een sauna kijken onbekende mensen naar je en daarbij zou ik me graag veel netter voor willen doen.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 20:02
Myuki
Myuki is offline
Goh, wat ziet je schaamhaar er netjes uit!
Oud 01-03-2008, 11:32
Pluis
Pluis is offline
In beide gevallen lijkt het me dat het niks uitmaakt, als arts zou het mij niet boeien hoe het er vanonder bij iemand uitziet, als het maar schoon is (en daar heeft geknipt/geschoren/gewaxt schaamhaar niks mee te maken) en je gaat naar de sauna voor jezelf, niet om een naaktmodeshow te lopen. maar als je je prettiger voelt als je het bijgewerkt hebt: ga je gang. het gaat erom dat jíj je er prettig bij voelt.
Oud 02-03-2008, 18:44
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Vind ik juist niet apart. Een arts doet het om te beter te maken/te onderzoeken en die kijkt niet naar hoe je schaamhaar eruit ziet. Tuurlijk is schoon en netjes erg belangrijk, maar je bent er niet om van buiten goed bekeken te worden. Bij een sauna kijken onbekende mensen naar je en daarbij zou ik me graag veel netter voor willen doen.
Ja, maar tegen een oerwoud aankijken lijkt me ook niet echt leuk. (no offence)
Oud 02-03-2008, 18:56
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ja, maar tegen een oerwoud aankijken lijkt me ook niet echt leuk. (no offence)
Alsof een arts zich daar zorgen om maakt zeg. Je bent in je hoofd met andere dingen bezig dan een gedachte "goh wat een oerwoud".
In een aantal gevallen is het misschien juist beter om haar te hebben staan, een arts kijkt ook naar beharingspatronen, waaruit je ook weer dingen kan opmaken bij bepaalde ziektebeelden.
Oud 02-03-2008, 20:24
DDM
DDM is offline
Citaat:
Alsof een arts zich daar zorgen om maakt zeg. Je bent in je hoofd met andere dingen bezig dan een gedachte "goh wat een oerwoud".
In een aantal gevallen is het misschien juist beter om haar te hebben staan, een arts kijkt ook naar beharingspatronen, waaruit je ook weer dingen kan opmaken bij bepaalde ziektebeelden.
Exact. Maar aan stoppels kan je natuurlijk ook zien of iemand haar heeft op bepaalde plaatsen. Daarnaast kan je dit ook anamnestisch achterhalen. En als laatste is het natuurlijk zo dat het niet zo zeer om de hoeveelheid haar gaat, maar of er wel of geen haargroei aanwezig is.
Oud 03-03-2008, 17:50
marrel
marrel is offline
Ik heb dan gewoon een streepje, maar eigenlijk heb ik dat altijd en ik wil er voor m'n eigen gevoel "netjes" uitzien. Weet dat het de arts echt niks kan schelen (mits schoon natuurlijk ) maar tsja voor m'n eigen gevoel, wil ik er gewoon verzorgt uit zien.

Regels voor berichten