Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2008, 12:44
Mokkol
Mokkol is offline
Ik heb een project gedaan bij een Spaanse school.

Ik doe mijn scriptie over mijn aanpak en het gaat voornamelijk over de project methode DSDM.

Ik heb een programma geschreven om de administratie van de school op orde te krijgen.

Ik moet dus een titel hebben voor scriptie maar ik weet echt niet wat ik moet verzinnen

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2008, 07:39
martijn1985
martijn1985 is offline
1. Wetenschappelijke titels zijn nooit mooi, origineel of verassend. Ze beschrijven gewoon wat er in de tekst staat

2. Niemand weet wat jij studeert, nog wat je scriptie inhoud

3. Als je niet in staat bent zelf een fatsoenlijke titel te verzinnen voor je scriptie dan verdien je het niet om af te studeren.
Oud 13-03-2008, 07:49
Verwijderd
1. Hoe weet je dat het een wetenschappelijke scriptie is?

2. Daar heeft martijn1985 gelijk in. En zonder die informatie kun je als buitenstaander onmogelijk iets bedenken.

3. Als dit het enige is wat je zelf niet kunt of waar je hulp bij nodig hebt (wat vaak twee verschillende dingen zijn), dan valt het met dat 'niet verdienen' volgens mij wel mee.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 12:39
Mokkol
Mokkol is offline
Citaat:
1. Wetenschappelijke titels zijn nooit mooi, origineel of verassend. Ze beschrijven gewoon wat er in de tekst staat

2. Niemand weet wat jij studeert, nog wat je scriptie inhoud

3. Als je niet in staat bent zelf een fatsoenlijke titel te verzinnen voor je scriptie dan verdien je het niet om af te studeren.
hahahaha wat een onzin allemaal Niemand weet wat ik studeer? ik heb een applicatie gemaakt met de project methode DSDM. dat lijkt me genoeg informatie Of ik nou Pabo of vakkenvuller studeer.
Als je niet weet wat DSDM inhoud zeg dat gewoon even dan

3. Dus als ik een perfect verslag heb maar geen titel kan ik er maar beter mee stoppen?

en met je eerste ben ik het ook niet mee eens. Ik wil een mix van beschrijving en mooi orgineel, spannend, verassend. Mensen moeten zien aan de titel wat erin staat en ze moeten gemotiveerd worden om het te lezen.

Iig bedankt voor je "hulp"
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 12:52
Verwijderd
Ik denk niet dat de projectmethode DSDM iedereen wat zegt en het lijkt me nogal belangrijk wat die projectmethode inhoudt (en eigenlijk ook meer inhoudelijke informatie over je scriptie en toch ook wat andere informatie ed) om iets zinnigs te kunnen zeggen over een titel.

Een aandachtstrekkende titel en een omschrijvende ondertitel (daar zou ik dan wel voor kiezen) kan volgens mij best als je dat graag wilt
Met citaat reageren
Oud 13-03-2008, 16:47
Laisve
Laisve is offline
Una tesis en Método Dinámico Del Desarrollo De los Sistemas ?

Tsja, hier houd mijn creabeabrein op, sorry.
Reageren

Regels voor berichten