![]() |
|
Ken je ze? Ja? Heb je dan moeite met ze? Niet, o.., maar heb ken je dan mensen die geweldadig zijn tegen ze? Ook al niet? Weet je dan wel zeker dat je überhaupt te maken gehad hebt met ze?
Dus je ziet ze wel es tijdens het uitgaan? Dan stoor je je zeker wel aan ze? De sfeer verandert meteen hea, als ze binnenkomen. Toch? Mensen gaan ook anders met dat soort mensen om, is toch ook zo? Ze zouden eigenlijk een eigen soort uitgaansgelegenheid moeten hebben, vind je niet? Zo kwam het in ieder geval op mij over.
|
Vraag 0 *
Wat is je geslacht? 2.Vrouwelijk Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? 3.Vlakbij een grote stad Vraag 2 * Ik ben ... jaar oud 3.Tussen de 21 en 35 Vraag 3 * Ik ben ... 2.Heteroseksueel (ga door naar vraag 5) Vraag 5 * Ik ken ... 1.Homoseksuelen 2.Heteroseksuelen 3.Biseksuelen Vraag 6 Hoe ken je deze holebi's? 3.Vriendenkring 4.Kennis Vraag 7 (sla vraag 8 over) Ken je zelf holebi's die uitgaan? Zo ja, hebben zij last van discriminatie? 1.Ja, maar geen discriminatie Vraag 9 * 'Ik heb moeite met holebi's' 2.Oneens (ga door naar vraag 11) Vraag 11 * Ken je mensen die gewelddadig tegen holebi's zijn? Hoe ken je deze mensen? 7.Nee, ik ken niemand die daar gewelddadig tegen is Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? 4.Nee, ik heb daar niet mee te maken gehad (Ga door naar vraag 14) Vraag 14 * Nederland is een holebivriendelijk-land 2.Eens Vraag 15 * Waar kom jij holebi's het meest tegen? 3.Uitgaansleven Vraag 16 * Kom jij holebi's tegen tijdens het uitgaan? 1.Ja Vraag 17 Stoor je je wel eens aan het gedrag van holebi's tijdens het uitgaan? 2.Nee Vraag 18 Merk je dat de sfeer verandert als er holebi's in (bijvoorbeeld) hetzelfde café zitten als jij? 2.Nee Vraag 19 Ga je zelf wel eens met een holebi uit? Zo ja, merk je dat mensen anders met hem/haar omgaan? 2.Ja ga ik wel eens mee uit, en gaan mensen hetzelfde mee om Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? 2.Mogen overal in Vraag 21 * Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? 2.Moeten ze zelf weten Vraag 22 * Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? 3.Maakt mijn meeste vrienden niks uit
|
Vraag 0 *
Wat is je geslacht? 2.Vrouwelijk Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? 3.Vlakbij een grote stad Vraag 2 * Ik ben ... jaar oud 2.Tussen de 10 en 20 Vraag 3 * Ik ben ... 2.Heteroseksueel (ga door naar vraag 5) Vraag 5 * Ik ken ... 1.Homoseksuelen 2.Heteroseksuelen 3.Biseksuelen Vraag 6 * Hoe ken je deze holebi's? 2.Familie 3.Vriendenkring 4.Kennis Vraag 7 (sla vraag 8 over) Ken je zelf holebi's die uitgaan? Zo ja, hebben zij last van discriminatie? 1.Ja, maar geen discriminatie Vraag 9 * 'Ik heb moeite met holebi's' 2.Oneens (ga door naar vraag 11) Vraag 11 * Ken je mensen die gewelddadig tegen holebi's zijn? Hoe ken je deze mensen? 5.Ja, hij/zij is een kennis van me Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? 4.Nee, ik heb daar niet mee te maken gehad (Ga door naar vraag 14) Vraag 14 * Nederland is een holebivriendelijk-land 2.Eens Vraag 15 * Waar kom jij holebi's het meest tegen? 3.Uitgaansleven Vraag 16 * Kom jij holebi's tegen tijdens het uitgaan? 1.Ja Vraag 17 Stoor je je wel eens aan het gedrag van holebi's tijdens het uitgaan? 1.Ja Vraag 18 Merk je dat de sfeer verandert als er holebi's in (bijvoorbeeld) hetzelfde café zitten als jij? 2.Nee Vraag 19 Ga je zelf wel eens met een holebi uit? Zo ja, merk je dat mensen anders met hem/haar omgaan? 2.Ja ga ik wel eens mee uit, en gaan mensen hetzelfde mee om Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? 2.Mogen overal in Vraag 21 * Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? 2.Moeten ze zelf weten Vraag 22 * Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? 3.Maakt mijn meeste vrienden niks uit
|
Vraag 0 *
Wat is je geslacht? 2.Vrouwelijk Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? 2.In de stad Vraag 2 * Ik ben ... jaar oud 3.Tussen de 21 en 35 Vraag 3 * Ik ben ... 2.Heteroseksueel (ga door naar vraag 5) Vraag 5 * Ik ken ... 1.Homoseksuelen 2.Heteroseksuelen 3.Biseksuelen Alle bovengenoemde! Vraag 6 Hoe ken je deze holebi's? 1.Werk 3.Vriendenkring 4.Kennis Vraag 7 (sla vraag 8 over) Ken je zelf holebi's die uitgaan? Zo ja, hebben zij last van discriminatie? 1.Ja, maar geen discriminatie (voor zover ik weet!) Vraag 9 * 'Ik heb moeite met holebi's' 2.Oneens (ga door naar vraag 11) Vraag 11 * Ken je mensen die gewelddadig tegen holebi's zijn? Hoe ken je deze mensen? 7.Nee, ik ken niemand die daar gewelddadig tegen is Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? 4.Nee, ik heb daar niet mee te maken gehad (Ga door naar vraag 14) Vraag 14 * Nederland is een holebivriendelijk-land 3.Oneens (sommige regio's zijn tolerant en 'holebi-vriendelijk' maar ook een groot gedeelte helemaal niet!!) Vraag 15 * Waar kom jij holebi's het meest tegen? 3.Uitgaansleven Vraag 16 * Kom jij holebi's tegen tijdens het uitgaan? 1.Ja Vraag 17 Stoor je je wel eens aan het gedrag van holebi's tijdens het uitgaan? 2.Nee (niet meer of minder dan aan hetero's) Vraag 18 Merk je dat de sfeer verandert als er holebi's in (bijvoorbeeld) hetzelfde café zitten als jij? 2.Nee Vraag 19 Ga je zelf wel eens met een holebi uit? Zo ja, merk je dat mensen anders met hem/haar omgaan? 2.Ja ga ik wel eens mee uit, en gaan mensen hetzelfde mee om (ik vind dit een beetje een rare vraag want als ik uitga met een homo/lesbo dan ziet heus niet iedereen dat dat geen hetero's zijn) Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? 2.Mogen overal in Vraag 21 * Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? 2.Moeten ze zelf weten Vraag 22 * Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? 3.Maakt mijn meeste vrienden niks uit
||
Citaat:
![]() Maar je hebt wel gelijk. Die vragen zijn wel heel erg apart.
|
Vraag 0 *
Wat is je geslacht? Vrouwelijk Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? In de stad (is Tilburg een stad?) Vraag 2 * Ik ben ... jaar oud Tussen de 21 en 35 Vraag 3 * Ik ben ... Biseksueel Vraag 4 * Voel je je veilig op straat? Ja Vraag 5 * Ik ken ... Homoseksuelen Heteroseksuelen Biseksuelen Vraag 6 Hoe ken je deze holebi's? Vriendenkring Kennis Partner Anders namelijk.... school Vraag 7 (sla vraag 8 over) Ken je zelf holebi's die uitgaan? Zo ja, hebben zij last van discriminatie? Ja, maar geen discriminatie Vraag 9 * 'Ik heb moeite met holebi's' Oneens (ga door naar vraag 11) Vraag 11 * Ken je mensen die gewelddadig tegen holebi's zijn? Hoe ken je deze mensen? Nee, ik ken niemand die daar gewelddadig tegen is Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? Nee, ik heb daar niet mee te maken gehad (Ga door naar vraag 14) Vraag 14 * Nederland is een holebivriendelijk-land Eens Vraag 15 * Waar kom jij holebi's het meest tegen? School Uitgaansleven Vraag 16 * Kom jij holebi's tegen tijdens het uitgaan? Ja Vraag 17 Stoor je je wel eens aan het gedrag van holebi's tijdens het uitgaan? Nee Vraag 18 Merk je dat de sfeer verandert als er holebi's in (bijvoorbeeld) hetzelfde café zitten als jij? Nee Vraag 19 Ga je zelf wel eens met een holebi uit? Zo ja, merk je dat mensen anders met hem/haar omgaan? Ja ga ik wel eens mee uit, en gaan mensen hetzelfde mee om Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? Mogen overal in Vraag 21 * Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? Moeten ze zelf weten Vraag 22 * Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? Maakt mijn meeste vrienden niks uit |
![]() |
|
![]() |
Vraag 0 *
Wat is je geslacht? 1.Mannelijk Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? 2.In de stad Vraag 2 * Ik ben ... jaar oud 3.Tussen de 21 en 35 Vraag 3 * Ik ben ... 2.Heteroseksueel (ga door naar vraag 5) Vraag 5 * Ik ken ... 1.Homoseksuelen 2.Heteroseksuelen 3.Biseksuelen Vraag 6 Hoe ken je deze holebi's? 2.Familie 3.Vriendenkring 5.Partner Vraag 7 (sla vraag 8 over) Ken je zelf holebi's die uitgaan? Zo ja, hebben zij last van discriminatie? 1.Ja, maar geen discriminatie 'Ik heb moeite met holebi's' 2.Oneens (ga door naar vraag 11) Vraag 11 * Ken je mensen die gewelddadig tegen holebi's zijn? Hoe ken je deze mensen? 7.Nee, ik ken niemand die daar gewelddadig tegen is Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? 4.Nee, ik heb daar niet mee te maken gehad (Ga door naar vraag 14) Nederland is een holebivriendelijk-land 2.Eens Vraag 15 * Waar kom jij holebi's het meest tegen? 4.Anders, namelijk zijn vrienden, ook thuis dus Vraag 16 * Kom jij holebi's tegen tijdens het uitgaan? 1.Ja Vraag 17 Stoor je je wel eens aan het gedrag van holebi's tijdens het uitgaan? 2.Nee Vraag 18 Merk je dat de sfeer verandert als er holebi's in (bijvoorbeeld) hetzelfde café zitten als jij? 2.Nee Vraag 19 Ga je zelf wel eens met een holebi uit? Zo ja, merk je dat mensen anders met hem/haar omgaan? 2.Ja ga ik wel eens mee uit, en gaan mensen hetzelfde mee om Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? 2.Mogen overal in Vraag 21 * Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? 2.Moeten ze zelf weten Vraag 22 * Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? 4.Anders, namelijk maakt AL mn vrienden niks uit[/QUOTE] |
![]() |
|
Vraag 0 *
Wat is je geslacht? 2.Vrouwelijk Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? 2.In de stad Vraag 2 * Ik ben ... jaar oud 3.Tussen de 21 en 35 Vraag 3 * Ik ben ... 2.Heteroseksueel (ga door naar vraag 5) Vraag 5 * Ik ken ... 1.Homoseksuelen 2.Heteroseksuelen 3.Biseksuelen Vraag 6 Hoe ken je deze holebi's? 4.Kennis Vraag 7 (sla vraag 8 over) Ken je zelf holebi's die uitgaan? Zo ja, hebben zij last van discriminatie? 3.Nee, ik ken geen holebi's die uitgaan (ken ze iig niet persoonlijk genoeg om er veel van te weten) Vraag 9 * 'Ik heb moeite met holebi's' 2.Oneens (ga door naar vraag 11) Vraag 11 * Ken je mensen die gewelddadig tegen holebi's zijn? Hoe ken je deze mensen? 7.Nee, ik ken niemand die daar gewelddadig tegen is Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? 4.Nee, ik heb daar niet mee te maken gehad (Ga door naar vraag 14) Vraag 14 * Nederland is een holebivriendelijk-land 2.Eens Vraag 15 * Waar kom jij holebi's het meest tegen? 3.Uitgaansleven Vraag 16 * Kom jij holebi's tegen tijdens het uitgaan? 1.Ja Vraag 17 Stoor je je wel eens aan het gedrag van holebi's tijdens het uitgaan? 2.Nee Vraag 18 Merk je dat de sfeer verandert als er holebi's in (bijvoorbeeld) hetzelfde café zitten als jij? 2.Nee Vraag 19 Ga je zelf wel eens met een holebi uit? Zo ja, merk je dat mensen anders met hem/haar omgaan? 3.Nee ga ik niet mee uit Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? 2.Mogen overal in Vraag 21 * Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? 2.Moeten ze zelf weten Vraag 22 * Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? 3.Maakt mijn meeste vrienden niks uit |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vraag 0 *
Wat is je geslacht? 2.Vrouwelijk Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? 2.In de stad Vraag 2 * Ik ben ... jaar oud 3.Tussen de 21 en 35 Vraag 3 * Ik ben ... 2.Heteroseksueel (ga door naar vraag 5) Vraag 5 * Ik ken ... 1.Homoseksuelen 2.Heteroseksuelen 3.Biseksuelen Vraag 6 Hoe ken je deze holebi's? 1.Werk 3.Vriendenkring 4.Kennis Vraag 7 (sla vraag 8 over) Ken je zelf holebi's die uitgaan? Zo ja, hebben zij last van discriminatie? 1.Ja, maar geen discriminatie Vraag 9 * 'Ik heb moeite met holebi's' 2.Oneens (ga door naar vraag 11) Vraag 11 * Ken je mensen die gewelddadig tegen holebi's zijn? Hoe ken je deze mensen? 7.Nee, ik ken niemand die daar gewelddadig tegen is Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? 1.Ja, ik was getuige Vraag 13 Welke manier van haat tegenover holebi's ben je tegengekomen? 1.Uitschelden, uitfluiten, sisgeluiden 5.Fysiek geweld; duwen, slaan, schoppen Vraag 14 * Nederland is een holebivriendelijk-land 2.Eens Vraag 15 * Waar kom jij holebi's het meest tegen? 2.School 3.Uitgaansleven Vraag 16 * Kom jij holebi's tegen tijdens het uitgaan? 1.Ja Vraag 17 Stoor je je wel eens aan het gedrag van holebi's tijdens het uitgaan? 2.Nee Vraag 18 Merk je dat de sfeer verandert als er holebi's in (bijvoorbeeld) hetzelfde café zitten als jij? 2.Nee Vraag 19 Ga je zelf wel eens met een holebi uit? Zo ja, merk je dat mensen anders met hem/haar omgaan? 2.Ja ga ik wel eens mee uit, en gaan mensen hetzelfde mee om Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? 2.Mogen overal in Vraag 21 * Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? 3.Normaal Vraag 22 * Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? 3.Maakt mijn meeste vrienden niks uit |
![]() |
|
Vraag 0 *
Wat is je geslacht? 1.Mannelijk Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? 2.In de stad Vraag 2 * Ik ben ... jaar oud 3.Tussen de 21 en 35 Vraag 3 2.Heteroseksueel (ga door naar vraag 5) Vraag 5 Ik ken ... 1.Homoseksuelen 2.Heteroseksuelen 3.Biseksuelen Vraag 6 Hoe ken je deze holebi's? 1.Werk Vraag 7 (sla vraag 8 over) Ken je zelf holebi's die uitgaan? Zo ja, hebben zij last van discriminatie? 2.Ja, en wel discriminatie Vraag 9 'Ik heb moeite met holebi's' 1.Eens Vraag 10 Waarom heb je moeite met holebi's? 1.Geloofsovertuiging 2.Het is onnatuurlijk Vraag 11 * Ken je mensen die gewelddadig tegen holebi's zijn? Hoe ken je deze mensen? 1.Ja, en ik ken hij/zij van het werk 3.Ja, en ik ken hij/zij van mijn vriendenkring Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? 1.Ja, ik was dader/getuige Vraag 13 Welke manier van haat tegenover holebi's ben je tegengekomen? 1.Uitschelden, uitfluiten, sisgeluiden 2.Roddelen, pesten 3.Negeren, buitensluiten 4.Dreigen met fysiek geweld 5.Fysiek geweld; duwen, slaan, schoppen Vraag 14 Nederland is een holebivriendelijk-land 1.Helemaal mee eens Vraag 15 Waar kom jij holebi's het meest tegen? 2.School 3.Uitgaansleven Vraag 16 Kom jij holebi's tegen tijdens het uitgaan? 1.Ja Vraag 17 Stoor je je wel eens aan het gedrag van holebi's tijdens het uitgaan? 1.Ja Vraag 18 Merk je dat de sfeer verandert als er holebi's in (bijvoorbeeld) hetzelfde café zitten als jij? 1.Ja Vraag 19 Ga je zelf wel eens met een holebi uit? Zo ja, merk je dat mensen anders met hem/haar omgaan? 3.Nee ga ik niet mee uit Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? 1.Speciale gelegenheden Vraag 21 Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? 1.Abnormaal Vraag 22 Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? 1.Vinden mijn meeste vrienden niks Laatst gewijzigd op 22-04-2008 om 19:59. |
![]() |
|
Vraag 0 *
Wat is je geslacht? 2.Vrouwelijk Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? 3.Vlakbij een grote stad Vraag 2 * Ik ben ... jaar oud 3.Tussen de 21 en 35 Vraag 3 * Ik ben ... 2.Heteroseksueel (ga door naar vraag 5) [Vraag 5 * Ik ken ... 1.Homoseksuelen 2.Heteroseksuelen Vraag 6 Hoe ken je deze holebi's? 3.Vriendenkring 4.Kennis Vraag 7 (sla vraag 8 over) Ken je zelf holebi's die uitgaan? Zo ja, hebben zij last van discriminatie? 1.Ja, maar geen discriminatie Vraag 9 * 'Ik heb moeite met holebi's' 2.Oneens (ga door naar vraag 11) Vraag 11 * Ken je mensen die gewelddadig tegen holebi's zijn? Hoe ken je deze mensen? 7.Nee, ik ken niemand die daar gewelddadig tegen is Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? 4.Nee, ik heb daar niet mee te maken gehad (Ga door naar vraag 14) Vraag 14 * Nederland is een holebivriendelijk-land 2.Eens Vraag 15 * Waar kom jij holebi's het meest tegen? 2.School Vraag 16 * Kom jij holebi's tegen tijdens het uitgaan? 1.Ja Vast wel... Het is niet het eerste wat ik vraag. soms zie ik ze zoenen, dan weet je het zeker, maar het lijkt me dat je dat er niet vanaf ziet... Vraag 17 Stoor je je wel eens aan het gedrag van holebi's tijdens het uitgaan? 2.Nee Vraag 18 Merk je dat de sfeer verandert als er holebi's in (bijvoorbeeld) hetzelfde café zitten als jij? 2.Nee Vraag 19 Ga je zelf wel eens met een holebi uit? Zo ja, merk je dat mensen anders met hem/haar omgaan? 2.Ja ga ik wel eens mee uit, en gaan mensen hetzelfde mee om Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? 2.Mogen overal in Vraag 21 * Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? 2.Moeten ze zelf weten Vraag 22 * Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? 3.Maakt mijn meeste vrienden niks uit |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vraag 0 *
Wat is je geslacht? 1.Mannelijk Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? 2.In de stad Vraag 2 * Ik ben ... jaar oud 3.Tussen de 21 en 35 Vraag 3 * Ik ben ... 2.Heteroseksueel (ga door naar vraag 5) Vraag 5 * Ik ken ... 1.Homoseksuelen 2.Heteroseksuelen 3.Biseksuelen Vraag 6 Hoe ken je deze holebi's? 1.Werk 3.Vriendenkring 4.Kennis Vraag 7 (sla vraag 8 over) Ken je zelf holebi's die uitgaan? Zo ja, hebben zij last van discriminatie? 2.Ja, en wel discriminatie Vraag 9 * 'Ik heb moeite met holebi's' 2.Oneens (ga door naar vraag 11) Vraag 11 * Ken je mensen die gewelddadig tegen holebi's zijn? Hoe ken je deze mensen? 1.Ja, en ik ken hij/zij van het werk Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? 3.Ja, anders, namelijk… een vriend van me werd via internet (e-mail, hyves, fora, et cetera) bedreigd. Vraag 13 Welke manier van haat tegenover holebi's ben je tegengekomen? 1.Uitschelden, uitfluiten, sisgeluiden 4.Dreigen met fysiek geweld Vraag 14 * Nederland is een holebivriendelijk-land 3.Oneens Vraag 15 * Waar kom jij holebi's het meest tegen? 3.Uitgaansleven 4.Anders, namelijk … vriendenkring Vraag 16 * Kom jij holebi's tegen tijdens het uitgaan? 1.Ja Vraag 17 Stoor je je wel eens aan het gedrag van holebi's tijdens het uitgaan? 2.Nee Vraag 18 Merk je dat de sfeer verandert als er holebi's in (bijvoorbeeld) hetzelfde café zitten als jij? 2.Nee Vraag 19 Ga je zelf wel eens met een holebi uit? Zo ja, merk je dat mensen anders met hem/haar omgaan? 1.Ja ga ik wel eens mee uit, en merk ook dat mensen er anders mee omgaan Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? 2.Mogen overal in Vraag 21 * Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? 2.Moeten ze zelf weten (Met toevoeging: ik hoef sowieso geen stelletjes te zien die al te nadrukkelijk met elkaar bezig zijn in het openbaar, of het nu gaat om hetero's of homo's...) Vraag 22 * Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? 2.Hangt van de persoon af |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vraag 0 *
Wat is je geslacht? 2.Vrouwelijk Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? 3.Vlakbij een grote stad Vraag 2 * Ik ben 16 jaar oud Vraag 3 * Ik ben lesbisch Vraag 4 * Voel je je veilig op straat? 3.Neutraal Vraag 5 * Ik ken ... 2.Heteroseksuelen 3.Biseksuelen Vraag 6 Hoe ken je deze holebi's? 3.Vriendenkring 6.Anders, namelijk school en therapie Vraag 7 Ken je zelf holebi's die uitgaan? Zo ja, hebben zij last van discriminatie? 3.Nee, ik ken geen holebi's die uitgaan Vraag 8 Vraag 9 * 'Ik heb moeite met holebi's' 2.Oneens Vraag 10 Vraag 11 * Ken je mensen die gewelddadig tegen holebi's zijn? Hoe ken je deze mensen? 7.Nee, ik ken niemand die daar gewelddadig tegen is Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? 4.Nee, ik heb daar niet mee te maken gehad Vraag 14 * Nederland is een holebivriendelijk-land 3.Oneens Vraag 15 * Waar kom jij holebi's het meest tegen? 2.School Vraag 16 * Kom jij holebi's tegen tijdens het uitgaan? nvt Vraag 17 Stoor je je wel eens aan het gedrag van holebi's tijdens het uitgaan? nvt Vraag 18 Merk je dat de sfeer verandert als er holebi's in (bijvoorbeeld) hetzelfde café zitten als jij? nvt Vraag 19 Ga je zelf wel eens met een holebi uit? Zo ja, merk je dat mensen anders met hem/haar omgaan? 3.Nee ga ik niet mee uit Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? 2.Mogen overal in Vraag 21 * Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? 2.Moeten ze zelf weten Vraag 22 * Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? 1.Vinden mijn meeste vrienden niks |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vraag 0 *
Wat is je geslacht? 2.Vrouwelijk Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? 2.In de stad Vraag 2 * Ik ben ... jaar oud 3.Tussen de 21 en 35 Vraag 3 * Ik ben ... 3.Biseksueel Vraag 4 * Voel je je veilig op straat? 1.Ja Vraag 5 * Ik ken ... 1.Homoseksuelen 2.Heteroseksuelen 3.Biseksuelen Vraag 6 Hoe ken je deze holebi's? 2.Familie 3.Vriendenkring 4.Kennis Vraag 7 (sla vraag 8 over) Ken je zelf holebi's die uitgaan? Zo ja, hebben zij last van discriminatie? 1.Ja, maar geen discriminatie Vraag 9 * 'Ik heb moeite met holebi's' 2.Oneens (ga door naar vraag 11) Vraag 11 * Ken je mensen die gewelddadig tegen holebi's zijn? Hoe ken je deze mensen? 7.Nee, ik ken niemand die daar gewelddadig tegen is Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? 1.Ja, ik was getuige Vraag 13 Welke manier van haat tegenover holebi's ben je tegengekomen? 1.Uitschelden, uitfluiten, sisgeluiden 2.Roddelen, pesten Vraag 14 * Nederland is een holebivriendelijk-land 2.Eens Vraag 15 * Waar kom jij holebi's het meest tegen? 4.Anders, namelijk gewoon, wanneer ik bepaalde vrienden zie Vraag 16 * Kom jij holebi's tegen tijdens het uitgaan? 1.Ja Vraag 17 Stoor je je wel eens aan het gedrag van holebi's tijdens het uitgaan? 1.Ja Vraag 18 Merk je dat de sfeer verandert als er holebi's in (bijvoorbeeld) hetzelfde café zitten als jij? 2.Nee Vraag 19 Ga je zelf wel eens met een holebi uit? Zo ja, merk je dat mensen anders met hem/haar omgaan? 2.Ja ga ik wel eens mee uit, en gaan mensen hetzelfde mee om Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? 2.Mogen overal in Vraag 21 * Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? 2.Moeten ze zelf weten Vraag 22 * Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? 3.Maakt mijn vrienden niks uit, anders zouden het geen vrienden van me zijn. |
![]() |
|
Vraag 0 *
Wat is je geslacht? 2.Vrouwelijk Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? 1.Het platteland 2.In de stad 3.Vlakbij een grote stad Vraag 2 * Ik ben .. jaar oud 1.Onder de 10 2.Tussen de 10 en 20 3.Tussen de 21 en 35 4.Tussen de 36 en 50 5.Ouder dan 50 Vraag 3 * Ik ben ... 1.Homoseksueel of lesbienne 2.Heteroseksueel (ga door naar vraag 5) 3.Biseksueel Vraag 5 * Ik ken ... 1.Homoseksuelen 2.Heteroseksuelen 3.Biseksuelen 4.Geen van bovenstaande, alleen heteroseksuelen (Ga door naar vraag 8) Vraag 6 Hoe ken je deze holebi's? 1.Werk 2.Familie 3.Vriendenkring 4.Kennis 5.Partner 6.Anders, namelijk … 7.Ik ken ze niet Vraag 7 (sla vraag 8 over) Ken je zelf holebi's die uitgaan? Zo ja, hebben zij last van discriminatie? 1.Ja, maar geen discriminatie 2.Ja, en wel discriminatie 3.Nee, ik ken geen holebi's die uitgaan Vraag 8 Waarom ken je geen holebi's? 1.Weet niet 2.Ik mag ze gewoon niet 3.Anders, namelijk … Vraag 9 * 'Ik heb moeite met holebi's' 1.Eens 2.Oneens (ga door naar vraag 11) Ken je mensen die gewelddadig tegen holebi's zijn? Hoe ken je deze mensen? 1.Ja, en ik ken hij/zij van het werk 2.Ja, en ik ken hij/zij van mijn familie 3.Ja, en ik ken hij/zij van mijn vriendenkring 4.Ja, hij/zij is mijn partner 5.Ja, hij/zij is een kennis van me 6.Ja, ik doe er zelf aan mee 7.Nee, ik ken niemand die daar gewelddadig tegen is Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? 1.Ja, ik was getuige 2.Ja, ik was het slachtoffer 3.Ja, anders, namelijk… 4.Nee, ik heb daar niet mee te maken gehad (Ga door naar vraag 14) Vraag 13 Welke manier van haat tegenover holebi's ben je tegengekomen? 1.Uitschelden, uitfluiten, sisgeluiden 2.Roddelen, pesten 3.Negeren, buitensluiten 4.Dreigen met fysiek geweld 5.Fysiek geweld; duwen, slaan, schoppen Vraag 14 * Nederland is een holebivriendelijk-land 1.Helemaal mee eens 2.Eens 3.Oneens 4.Helemaal oneens Vraag 15 * Waar kom jij holebi's het meest tegen? 1.Sport 2.School 3.Uitgaansleven 4.Anders, namelijk … Vraag 16 * Kom jij holebi's tegen tijdens het uitgaan? 1.Ja 2.Nee (Ga door naar vraag 20) Vraag 17 Stoor je je wel eens aan het gedrag van holebi's tijdens het uitgaan? 1.Ja 2.Nee Vraag 18 Merk je dat de sfeer verandert als er holebi's in (bijvoorbeeld) hetzelfde café zitten als jij? 1.Ja 2.Nee Vraag 19 Ga je zelf wel eens met een holebi uit? Zo ja, merk je dat mensen anders met hem/haar omgaan? 1.Ja ga ik wel eens mee uit, en merk ook dat mensen er anders mee omgaan 2.Ja ga ik wel eens mee uit, en gaan mensen hetzelfde mee om 3.Nee ga ik niet mee uit Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? 1.Speciale gelegenheden 2.Mogen overal in Vraag 21 * Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? 1.Abnormaal 2.Moeten ze zelf weten 3.Normaal Vraag 22 * Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? 1.Vinden mijn meeste vrienden niks 2.Hangt van de persoon af 3.Maakt mijn meeste vrienden niks uit 4.Anders, namelijk … |
![]() |
|
Vraag 0 * Wat is je geslacht?
2.Vrouwelijk Vraag 1 * In wat voor omgeving woon je? 3.Vlakbij een grote stad Vraag 2 * Ik ben ... jaar oud 2.Tussen de 10 en 20 Vraag 3 * Ik ben ... 3.Biseksueel Vraag 4 * Voel je je veilig op straat? 1.Ja Vraag 5 * Ik ken ... 1.Homoseksuelen 2.Heteroseksuelen 3.Biseksuelen Vraag 6 Hoe ken je deze holebi's? 3.Vriendenkring 4.Kennis 5.Partner Vraag 7 (sla vraag 8 over) Ken je zelf holebi's die uitgaan? Zo ja, hebben zij last van discriminatie? 1.Ja, maar geen discriminatie Vraag 9 * 'Ik heb moeite met holebi's' 2.Oneens (ga door naar vraag 11) Vraag 11 * Ken je mensen die gewelddadig tegen holebi's zijn? Hoe ken je deze mensen? 7.Nee, ik ken niemand die daar gewelddadig tegen is Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? 4.Nee, ik heb daar niet mee te maken gehad (Ga door naar vraag 14) Vraag 14 * Nederland is een holebivriendelijk-land 2.Eens Vraag 15 * Waar kom jij holebi's het meest tegen? 3.Uitgaansleven Vraag 16 *Kom jij holebi's tegen tijdens het uitgaan? 1.Ja Vraag 17 Stoor je je wel eens aan het gedrag van holebi's tijdens het uitgaan? 2.Nee Vraag 18 Merk je dat de sfeer verandert als er holebi's in (bijvoorbeeld) hetzelfde café zitten als jij? 2.Nee Vraag 19 Ga je zelf wel eens met een holebi uit? Zo ja, merk je dat mensen anders met hem/haar omgaan? 2.Ja ga ik wel eens mee uit, en gaan mensen hetzelfde mee om Vraag 20 * Vind je dat holebi’s alleen naar speciale gelegenheden moeten gaan of mogen ze gewoon overal in? 2.Mogen overal in Vraag 21 * Wat vind je ervan als een homostel zoent in het openbaar? 2.Moeten ze zelf weten 3.Normaal Vraag 22 * Hoe staat je vriendenkring tegenover holebi's in het uitgaansleven? 2.Hangt van de persoon af 3.Maakt mijn meeste vrienden niks uit |
![]() |
|
Vraag 0 *
2.Vrouwelijk Vraag 1 * 2.In de stad 3.Vlakbij een grote stad Vraag 2 * 2.Tussen de 10 en 20 Vraag 3 * 1.Homoseksueel of lesbienne Vraag 4 * 3.Neutraal Vraag 5 * 1.Homoseksuelen 2.Heteroseksuelen Vraag 6 Hoe ken je deze holebi's? 3.Vriendenkring 5.Partner 6. Internet Vraag 7 3.Nee, ik ken geen holebi's die uitgaan Vraag 9 * 2.Oneens (ga door naar vraag 11) Vraag 11 * 7.Nee, ik ken niemand die daar gewelddadig tegen is Vraag 12 * Heb je te maken gehad met haat tegen holebi's? Zo ja, op welke manier? 1.Ja, ik was getuige 2.Ja, ik was het slachtoffer 3. Ja, gewoon in de media ed. Vraag 13 1.Uitschelden, uitfluiten, sisgeluiden 2.Roddelen, pesten 3.Negeren, buitensluiten Vraag 14 * Nederland is een holebivriendelijk-land 2.Eens Vraag 15 * Waar kom jij holebi's het meest tegen? 2.School Vraag 16 * 2.Nee (Ga door naar vraag 20) Vraag 20 * 2.Mogen overal in Vraag 21 * 3.Normaal Vraag 22 * 3.Maakt mijn meeste vrienden niks uit
|
|