Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2008, 09:58
blondaapje
blondaapje is offline
Aangezien ik niet zo'n held ben met dit soort dingen roep ik jullie hulp in.

Ik wil graag een computerscherm (22") kopen waarop ik ook TV kan kijken. Nu weet ik dat je een TVkaart in je computer kunt stoppen maar dan moet je wel altijd je PC aanhebben als je TV wil kijken. Ik heb echter gehoord dat er ook computerschermen bestaan waar je je tv-kabel direct in kunt stoppen.

Ik ben op zoek naar een goede maar relatief goedkope optie omdat mijn studentenbudget geen buitensporigheden toelaat (helaas)..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2008, 10:03
Verwijderd
Zoiets?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 10:16
M@rco
M@rco is offline
Ik denk dat je het om moet draaien: niet een computerscherm waar je een TV kabel in kunt stoppen, maar een LCD TV waar je je computer op kunt aansluiten

Volgens mij kan elke LCD TV dat wel zo'n beetje. Als je een DVI uitgang op je computer hebt zitten (die ziet er zo uit) dan is het aan te bevelen om ook een TV te kopen waar een DVI ingang opzit (DVI is een digitale aansluiting en geeft de beste beeldkwaliteit). Als je dat niet hebt dan heb je gewoon een normale, analoge VGA poort nodig en volgens mij heeft iedere TV dat wel.

Zoiets zou volgens mij wel geschikt zijn, en ook best betaalbaar
Oud 05-03-2008, 10:40
blondaapje
blondaapje is offline
jeroen, bij je link krijg ik geen tv/pc maar een ander apparaat?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 10:45
blondaapje
blondaapje is offline
Citaat:
Ik denk dat je het om moet draaien: niet een computerscherm waar je een TV kabel in kunt stoppen, maar een LCD TV waar je je computer op kunt aansluiten

Volgens mij kan elke LCD TV dat wel zo'n beetje. Als je een DVI uitgang op je computer hebt zitten (die ziet er zo uit) dan is het aan te bevelen om ook een TV te kopen waar een DVI ingang opzit (DVI is een digitale aansluiting en geeft de beste beeldkwaliteit). Als je dat niet hebt dan heb je gewoon een normale, analoge VGA poort nodig en volgens mij heeft iedere TV dat wel.

Zoiets zou volgens mij wel geschikt zijn, en ook best betaalbaar
Dit ziet er wel tof uit, alleen een beetje te klein denk ik. Wel een goede tip, dank je wel!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten