Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2008, 14:20
Atje85
Atje85 is offline
Hallo mensen,

Ik heb Win Vista op de laptop zitten.. maar bij het afspelen van films, krijg ik telkens wél geluid, maar géén beeld.. niet met WMP, niet met Realpayer, niet met DivX, niet bij online streams in IE.. heb al die bekende codecpacks geprobeerd, maar dat maakte geen verschil.

Alléén PowerDVD speelt ze wél af met beeld..maar die speelt weer niet alle bestandssoorten af..
Originele DVD-films werken ook alleen met PowerDVD.

Heb al ff geGoogled, maar daar kwam ik steeds op die codecpakcs uit.. die helpen dus niet..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2008, 17:47
freyk
freyk is offline
vlc ook niet?
Oud 02-02-2008, 01:23
Atje85
Atje85 is offline
Nope.
Het werkt eerst wel gewoon... paar weken lang..en toen opeens niet meer.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 15:42
Atje85
Atje85 is offline
Niemand?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2008, 12:05
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Als VLC niet werkt heeft je computer in my opinion een serieus probleem, want ik heb nog nóóit iets gehad dat het niet deed bij VLC.

Ik gebruik voor films zelf altijd de combinatie van PowerDVD en VLC, mediaplayer is sowieso niet écht bedoeld voor films.

Krijg je bij WMP wel de visualisaties te zien, is het beeld zwart, of wat? In het eerste geval kan het zijn dat je bijvoorbeeld een avi bestand afspeelt wat WMP niet ondersteunt, waardoor hij het als geluidsbestand afspeelt.
Oud 05-02-2008, 20:57
The_Ataris
The_Ataris is offline
Download KMPlayer, deze is de laatste nieuwe beste naar mijn mening.

Goed voor subtitles enal ;-).

Download het via hier
Oud 08-02-2008, 00:38
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Als VLC niet werkt heeft je computer in my opinion een serieus probleem, want ik heb nog nóóit iets gehad dat het niet deed bij VLC.

Ik gebruik voor films zelf altijd de combinatie van PowerDVD en VLC, mediaplayer is sowieso niet écht bedoeld voor films.

Krijg je bij WMP wel de visualisaties te zien, is het beeld zwart, of wat? In het eerste geval kan het zijn dat je bijvoorbeeld een avi bestand afspeelt wat WMP niet ondersteunt, waardoor hij het als geluidsbestand afspeelt.
Sommige AVI films speelt ie wel af, anderen niet. Maar hetzelfde bestand speelt ie op mn oude XP-laptop wél af.
Ook bijv. filmpjes van de digicam..(niet in WMP, niet in Real, wél in powerDVD en wél op de XP-laptop in WMP) dus denk niet dat het aan een onbekend type MPEG/AVI ofzo ligt.

Visualisaties zijn wel te zien. Drivers etc van videokaart enzo kloppen ook.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 17:15
phoenix8340
phoenix8340 is offline
Citaat:
Download KMPlayer, deze is de laatste nieuwe beste naar mijn mening.

Goed voor subtitles enal ;-).

Download het via hier
hoi ik heb een vraagsje als je die KMPlayer hebt hoe moet je die ondertiteling ertussen zette?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Sommige AVI films speelt ie wel af, anderen niet. Maar hetzelfde bestand speelt ie op mn oude XP-laptop wél af.
Ook bijv. filmpjes van de digicam..(niet in WMP, niet in Real, wél in powerDVD en wél op de XP-laptop in WMP) dus denk niet dat het aan een onbekend type MPEG/AVI ofzo ligt.

Visualisaties zijn wel te zien. Drivers etc van videokaart enzo kloppen ook.
Dan mis je een codec. Als de Visualisatie wordt weergegeven tijdens het afspelen van een videobestand.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 13:44
Atje85
Atje85 is offline
Ik heb alle codec packs geinstalleerd? Die K-lite Codec Pack ofzo...
Heb nu een halve oplossing: Winamp speelt alles af, als enige programma!!
Maar mediaplyer die geintegreerd zit in sommige websites geeft nog steeds géén beeld!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 15:11
Elite!
Elite! is offline
ffdshow instaleren werkt meestal/soms wel en anders windows media player classic proberen (de moeder der mediaplayers )
Reageren

Regels voor berichten