Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2008, 14:01
trophus
trophus is offline
Ik heb even gekeken in t Haar/dread topic en volgens mij hoort dit daar niet thuis (Topic gevuld met wat mensen met hun haar willen doen of gaan doen etc. lijkt me niet een topic voor discussie over vreemde producten)
Misschien heb ik t mis dan mijn excuses en dan mag deze op slot
En eigenlijk gaan het onderwerp verder dan alleen het onderdeel haar... het is die hele pseudo-nonchalante stroming waar ik mij over verbaas

Een redelijke tijd geleden kwam de eerste 'gel met warrig haar effect' op de markt. "Een kansloze stunt van een of andere fabrikant" dacht ik, "niet iets wat het lang vol zou houden..."
Ik had het mis
De reden dat ik dit topic open is omdat ik merk dat steeds meer merken een gel op de markt brengen met een 'warrig effect' of 'de net uit bed look'
Wat ik dan denk... als je graag zo'n pseudo-nonchalant effect wil bereiken met je haar, dan doe je er toch gewoon niets in? waarom geld uitgeven aan een gel die je de uitstraling van een zwerver geeft?

Welke kansloze trend heb ik hier gemist? Is dit een soort van tegenbeweging van de metrofilie? Is het 'cool' om lui te zijn tegenwoordig en te doen alsof je geen aandacht besteed aan je uiterlijk?

Ik ben benieuwd...
Advertentie
Oud 01-03-2008, 14:07
Verwijderd
Hoe doe je zelf je haar?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 14:22
*oma*
*oma* is offline
hahaha

Nou, ik denk dat nonchalant haar leuk gevonden wordt, maar niet te. Het moet lijken alsof je er niets aan doet, terwijl je uren bezig bent. Met gewoon uit bed stappen en er niets mee doen bereik je dat effect echter niet.
Oud 01-03-2008, 16:38
Vice
Vice is offline
Het is gewoon een marketingtruukje. Net als al die 666 verschillende soorten shampoo.
Oud 01-03-2008, 18:37
Broeder
Broeder is offline
Het heet gewoon 'net uit bed-look' omdat anders de stoere man denkt dat anderen aan hem kunnen zien dat hij aandacht aan z'n kapsel besteed. En dat zou maar vervelend zijn!
Oud 02-03-2008, 01:49
Verwijderd
Maak je niet zo druk over een beetje gel man.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 10:25
Verwijderd
Tondeuse

Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 15:42
Shikamaru
Shikamaru is offline
Het is inderdaad wel krom... Maar de net-uit-bed look is niet wat de naam suggereert. Je ziet namelijk meteen dat de persoon zijn haar doet, alleen wel lekker wild.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Het is inderdaad wel krom... Maar de net-uit-bed look is niet wat de naam suggereert. Je ziet namelijk meteen dat de persoon zijn haar doet, alleen wel lekker wild.
no shit sherlock, maar het punt van 15 min bezig zijn met je haar doen alsof je het niet gedaan hebt is nogal eh, maf
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 22:30
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
alle haarproducten behalve shampoo en conditioner zijn voor viezerikken.
Oud 02-03-2008, 23:04
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
alle haarproducten behalve shampoo en conditioner zijn voor viezerikken.
Hahahaha. Zeker met een kale kop. Niets zo vies als gel of haarlek op je blote harses.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 23:09
Verwijderd
Wel eens geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 12:27
EvilConduct
EvilConduct is offline
Jazeker.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 18:01
Verwijderd
Waarom zou je dat doen als je geen haar hebt?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 18:13
EvilConduct
EvilConduct is offline
Om te kijken hoe dat voelt. En het voelde dus vies.

Gel valt wel mee. Dat is gewoon koud en glibberig. Haarlak is echt smerig. Plakkerige zooi.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 21:59
Verwijderd
Mijn net uit bed look houdt meestal in dat het haar platgedrukt is op de kant waar ik op heb liggen slapen, wat natuurlijk geen gezicht is. Dus als die gel echt een net uit bed look zou geven, dan was het een waardeloos product.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 22:20
capibara
capibara is offline
's Ochtends ben ik Bob friggin' Ross himself.
Oud 03-03-2008, 22:22
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Kun je dan ook alleen in de ochtend vet goed schilderen?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 22:29
capibara
capibara is offline
Flink wat cm2 porselein in een halve minuut op een goede dag.
Oud 03-03-2008, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Ik zag laatst zijn zoon Steve Ross op tv... die man is koning, een snor, mat en bril combo. Mijn mond viel open.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 22:41
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Flink wat cm2 porselein in een halve minuut op een goede dag.
Nais.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 18:08
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Hahahaha. Zeker met een kale kop. Niets zo vies als gel of haarlek op je blote harses.

hahaha
Oud 05-03-2008, 19:52
Verwijderd
Ik ben Aziatisch en het staat gewoon leuk.

Als je het niet waardeert moet je eens naar Azie reizen. Mensen "like Pim Fortuyn"... WAAROM? Je hoofd is niet beschermt tegen vogelpoep, het is koud in de winter en je lijkt op een gabber.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 19:55
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
smeert men daar serieus gel op een kaal hoofd dan? wtf
Oud 05-03-2008, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Als je het niet waardeert moet je eens naar Azie reizen. Mensen "like Pim Fortuyn"... WAAROM? Je hoofd is niet beschermt tegen vogelpoep, het is koud in de winter en je lijkt op een gabber.
Heel goed argument om mensen aan de netuitbedlook te helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2008, 21:10
Verwijderd
Ik zou willen dat ik Aziatisch was.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 21:56
idontcare
idontcare is offline
ja ach, waarom zijn de bananen krom.
Oud 05-03-2008, 22:08
Verwijderd
Citaat:
ja ach, waarom zijn de bananen krom.
Waarom is een Chinees.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 23:49
Vice
Vice is offline
Citaat:

Ik snap hier helemaal niks van.
Oud 05-03-2008, 23:51
EvilConduct
EvilConduct is offline
Ik ook niet.

En ben ik even blij dat ik een tondeuse en geen scheermes voor mijn hoofd gebruik. Ik ben nimmer Pimmetje-glad.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 01:14
trophus
trophus is offline
Citaat:

ooit vogelpoep in je haar gehad? XD Ik heb liever vogelpoep op een kale kop hoor dan veeg je t er in ieder geval zo af, in je haar ben je mooi screwed....
en inderdaad dit:
Citaat:
Heel goed argument om mensen aan de netuitbedlook te helpen
Citaat:
Maak je niet zo druk over een beetje gel man.
En dit voegt toe?
Juist ja, helemaal niets ^_^
Ik maak me nergens druk over ik vraag me gewoon dingen af, ik ben nieuwsgierig, en dan vraag ik dat aan mensen die meer over het specifieke onderwerp afweten dan ikzelf Best wel een vereiste als je ooit iets wil leren

Citaat:
Het is gewoon een marketingtruukje. Net als al die 666 verschillende soorten shampoo.
Ja maar waarom kopen mensen het? Ik bedoel....als je deodorant met eent strontgeur op de markt brengt (net alsof je je reet niet afveegt na de stoelgang, hoezee ) dan gaan mensen het toch ook niet kopen? nouja, niet op bij zichzelf op te spuiten iig....
Oud 06-03-2008, 01:16
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ja maar waarom kopen mensen het? Ik bedoel....als je deodorant met eent strontgeur op de markt brengt (net alsof je je reet niet afveegt na de stoelgang, hoezee ) dan gaan mensen het toch ook niet kopen? nouja, niet op bij zichzelf op te spuiten iig....
Vergelijking van niets natuurlijk. Deze gel koop je om er uit te zien alsof je net uit bed bent en dus niets aan je haar hebt gedaan terwijl het toch goed zit en dus ultra-cool bent en dus eigenlijk ultra-ghey bent omdat je dus toch een half uur voor de spiegel staat te tutten.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 01:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn haar zit vaak beter als ik echt net uit bed kom, dan wanneer ik het kam of er spul in smeer. Ik denk alleen dat niemand die mening met mij deelt.
Oud 06-03-2008, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Mijn haar zit vaak beter als ik echt net uit bed kom, dan wanneer ik het kam of er spul in smeer. Ik denk alleen dat niemand die mening met mij deelt.
Jawel! Of nouja over jouw haar weet ik weinig maar ik doe 's morgens ook meestal niets met mijn haar omdat het precies goed is als ik uit bedkom
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 10:57
Outlaw
Outlaw is offline
vreemd genoeg vind ik mijn haar ook beter zitten als ik niet douche 's ochtends.
Reageren

Regels voor berichten