Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-07-2002 om 12:08. |
![]() |
||
Citaat:
Ik leef ook altijd om eenmeisje heen die ik errug leuk vind, moet je wel voor oppassen want als diegene dat niet leuk vind "te seriues persoon is" kan het best wel misgaan. Tis gewoon een kwestie van het goeie persoon vinden. Trouwens je meot neit teveel in een relatie steken Nederlandse jongens kennende gaat het op de duur alleen maar tenkoste van jouw en evt. ook je zelfvertrouwen. Zoals je zei je bent nog jong , dus leef je uit Jongens maken vrijwel ALTIJD gebruik van meisjes dus waarom altijd slachtoffer zijn. Waarom altijd lief aardig en behulpzaam zijn ? Je mag best een Bitch zijn ... ![]()
|
![]() |
Hey iedereen,
bedankt om te reageren ... ik heb het ze daarjuist aan hun hoofd gebracht, dat ik zelf beslis met WIE ik ben en WAAR ik ben met wie. Ze hebben me beloofd zich niet meer te moeien en ook de moeite niet meer te doen om me te koppelen tenzij ik het OK vind(soms mag het remember? ![]() Laat ons hopen dat het nu werkt ... 9 augustus volgende fuif... damme nog zoooo lang ... laat ons hopen dat ze het niet doen! Waarom duurt da nog zooo lang ??? Greets Lieve
||
Citaat:
![]() *knuffelgeeft* ![]()
|
verbal-violence schreef:
Er is echt helemaal niks mis met single zijn hoor. Alleen single jongens hebben het moeilijker dan single meisjes ... of toch nie :? Hmm dat is een moeilijke vraag, ik persoonlijk heb geen last van single te zijn nu, het is een keuze die je maakt, hoewel het soms ook wel knaagt.. Als een jongen single is dan denkt meesten zo van hey wat een loser kan geen eens een vriendin krijgen , terwijl hij net uit een geweldige relatie komt ![]() Nee dat denk ik niet, ik ga nooit denken van een jongen die single is dat ie een loser is. Ik ga bijvoorbeeld ook nooit proberen een relatie aan te gaan met een jongen die al verkering heeft.. Zoals je zei je bent nog jong , dus leef je uit. Jongens maken vrijwel ALTIJD gebruik van meisjes dus waarom altijd slachtoffer zijn. Waarom altijd lief aardig en behulpzaam zijn ? Altijd (ik vind het raar dat jij juist als jongen dit zegt) is een groot woord maar in het algemeen is dit wel juist, dit heb ik er ook uit geleerd, vooral toen ik jong was voelde ik me vaak de speelbal tussen jongens handen, daarom misschien ook mijn keuze om nu nog te genieten van uit te gaan en me amuseren zonder een zekere binding met een bepaald iemand.
|
Kijk een vriendje is een toegevoegde waarde, als jij het naar je zin hebt zonder en mét is het leuk maar niet in de vorm van dat het je leven drastisch verandert is een vriendje heel leuk,
maar op onze leeftijd is het juist prima om single te zijn, beetje aankloten, echt doen waar je zelf zin in hebt. Als jij er geen behoefte hebt om een vriendje te hebben.. prima en dan hoeven je vriendinnen niet zo kinderachtig te doen!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Reden waarom ik minder goed over mannelijke ras praat ( met nadruk op jongere generatie ) is omdat het gewoon zo is ik snap soms neit hoe jongens al die dingen in hun hoofd halen. en dan vinden ze het ook nog stoer als ze vreemdgaan! Meestal grijp ik dan in en zorg ervoor dat het uitgaat tussen heme n zijn lievvie en ook dat hij die andere kwijt raakt. Het KAn en MAG gewoon niet , waarom neem je dan verkering al sje vreemdgaat :? Precies zoals ik eerder zei neemverkering met eem Populaire iemand om je status een beetje op te krikken en ga met andere naar bed omdat zij het beter kan of omdat je stoer wilt zijn voor je vrienden ... naja sorry hoor maar vind het allemaal best wel zielig. Stel ik krijg een vriendin en bleek achteraf dat zij een of ander vaginale stoornis heeft en wij kunnen geen sex hebben, dan zweer ik nu voor iedereen hier dat ik nooit bij dr weg zou gaan vanwege het feit dat we geen sex kunnen hebben. Ik heb gewoon respect voor vrouwen/jonge dames! zo ben ik nou eenmaal.... Nu zul je wel dneken van hey verbal-violence zal wel zo lelijk zijn dat dit een wanhopige poging van hem is , neej hoor mijn uiterlijk valt best mee ![]() ohja *knuffelgeeft*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat nou te doen? huggles | 5 | 07-01-2015 07:03 | |
Liefde & Relatie |
geen single meer zijn wat doe ik fout? Verwijderd | 3 | 28-03-2013 14:17 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #102 snowflakes | 476 | 17-10-2009 10:10 | |
Verkeer & Vervoer |
En rejse till København H af deadlock met de trein Verwijderd | 21 | 15-10-2007 12:45 | |
Liefde & Relatie |
Jongen is met mij vreemdgegaan Verwijderd | 20 | 10-08-2007 10:22 | |
Liefde & Relatie |
weeral over leeftijdsverschil!!!!!!! lieve | 15 | 31-07-2002 16:51 |