Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2002, 10:03
lieve
lieve is offline
Hey iedereen,
als ik op een fuif ben met wat vriendinnen,proberen die me 9 van de 10 x te koppelen aan iemand!? OK, soms (als de gast in m'n smaak valt enzo )maakt me dat niet uit. Maar gisteren op een fuif heb ik gewoon samen met 1 van hun vrienden keiveel plezier gemaakt. Nu beginnen ze te fantaseren dat we een schoon koppel zouden zijn enzo. Nu dat kan me gewoon allemaal niet echt schelen. Ik ben liever nog een poosje vrij en alleen. Voluit gaan in alles wat ik doe, zonder de hele tijd te moeten denken aan m'n vriend!! Ik kan misschien op het ogenblik egoïstisch klinken, maar dat is helemaal de bedoeling niet. Ik begrijp niet wat m'n vriendinnen zo fout vinden aan single zijn?! Ik kan op fuiven voluit staan dansen met WIE ik wil en WAAR ik wil!! Ik vind single zijn op het ogenblik gewoon makkelijker!
Is het dan zo'n MUST een vriend te hebben??? ?????
Sorry moest het hier even neertypen, want het begon me wat tegen te werken ... ik heb ze al 1000x gezegt(die vriendinnen) dat ze niet moeten zoeken voor mij, dat ik gerust zelf iemand kan vinden! Maar ... WITH NO EFFECT!!
Oud 28-07-2002, 10:21
Signy
Signy is offline
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor. Als jij liever single wil zijn, dan is dat je goed recht. Je bent nog jong en dan is vrij zijn helemaal niet slecht ofsow.
Je vertelt dat het een beetje zinloos is om dat aan je vriendinnen uit te leggen, maar ik zou me er gewoon nix van aan trekken. Bepaal zelf waar je aan toe bent.
Oud 28-07-2002, 10:39
Hippielove
Hippielove is offline
Ik vind dat er niets fout is aan single zijn. Heel veel mensen hebben echter constant de behoefte aan een relatie en gaan er daarom voor het gemak maar vanuit dat dat voor iedereen geldt.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 10:48
verbal-violence
verbal-violence is offline
Er is echt helemaal niks mis met single zijn hoor. Alleen single jongens hebben het moeilijker dan single meisjes ... of toch nie :?

Als een jongen single is dan denkt meesten zo van hey wat een loser kan geen eens een vriendin krijgen , terwijl hij net uit een geweldige relatie komt ( spreekt uit ervaring )

Als meisjes single zijn dan wilt iedereen ze, staan jongens gewoon te springen om een kansje te maken of om haar volgende partner te zijn. Soms maakt het ook enit uit als je verliefd bent of nie als je er maar goed uitziet en een beetje populair bent.

Niet best allemaal

trouwens dit doet me wel errug denken aan Nada Surf - Popular
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 10:57
Hellup
Hellup is offline
ik ben alweer 3 weken single. maar ja, mijn relatie was geweldig en ik voel me nu een stuk beter. flirten met andere jongens zonder een jaloerse vriend om me heen is leuker en spannender.

ik zou je vriendinnen gewoon heel erg duidelijk (desnoods door geirriteerd te raken) maken dat ze je met rust moeten laten.bovendien is liefde/verliefdheid niet door je vriendinnen te beïnvloeden, dus heeft dat koppelen ook nog eens geen zin!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 11:22
Optima
Optima is offline
er is niets mis mee

het kan een heel onrustig bestaan zijn als je steeds op zoek mbent en met iedereen aanslet. Maar als je zelfverzekerd bent en vooral je eigen leven wilt focussen is het erg prettig.
Oud 28-07-2002, 11:51
lady_x
lady_x is offline
Ik vind het leuk om vrijgezel te zijn, daar kies je zelf voor, ik heb alle vrijheid, geen verplichtingen, geen afhankelijkheid. En ik vind het juist spannend om nieuwe mensen te leren kennen als ik uitga en ik hoef niet constant mijn vriendje overal te volgen, that's
Oud 28-07-2002, 11:55
verbal-violence
Citaat:
lady_x schreef:
Ik vind het leuk om vrijgezel te zijn, daar kies je zelf voor, ik heb alle vrijheid, geen verplichtingen, geen afhankelijkheid. En ik vind het juist spannend om nieuwe mensen te leren kennen als ik uitga en ik hoef niet constant mijn vriendje overal te volgen, that's
wow wat jij allemaal opnoemt is wat ik al standaard in een relatie aan een meisje toelaat , ik bedoel ze zou dan me vriendin zijn niet me slaaf. Ik bedoel van je vertrouwt haar toch :? right ?

Ik heb echt medelijden met meisjes die zo een vriend hebben. Ik heb wel us een vriendin gehad die me vrijheid afpakte en dat was minder , toch doe je wat ze zegt ... liefde is blind
Oud 28-07-2002, 12:06
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:

wow wat jij allemaal opnoemt is wat ik al standaard in een relatie aan een meisje toelaat , ik bedoel ze zou dan me vriendin zijn niet me slaaf. Ik bedoel van je vertrouwt haar toch :? right ?
OK in een relatie moet je elkaar de vrijheid geven maar ik ben zo iemand die me vlug opgeslorpt voel in een relatie. Als ik een vriend heb, ga ik er 100% voor, denk ik constant aan die persoon en dat belemmert me dan in het doen van andere dingen (ook omdat ik al veel slechte ervaringen achter de rug heb), ik wil mijn kennis verruimen en niet gefocused zijn op 1 en dezelfde persoon, ik voel me nog jong en heb nog een heel leven om lief te hebben, dus vandaar mijn positieve kijk op vrijgezellen leven.

Laatst gewijzigd op 28-07-2002 om 12:08.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 12:26
verbal-violence
Citaat:
lady_x schreef:

OK in een relatie moet je elkaar de vrijheid geven maar ik ben zo iemand die me vlug opgeslorpt voel in een relatie. Als ik een vriend heb, ga ik er 100% voor, denk ik constant aan die persoon en dat belemmert me dan in het doen van andere dingen (ook omdat ik al veel slechte ervaringen achter de rug heb), ik wil mijn kennis verruimen en niet gefocused zijn op 1 en dezelfde persoon, ik voel me nog jong en heb nog een heel leven om lief te hebben, dus vandaar mijn positieve kijk op vrijgezellen leven.
Ik snap wat je bedoeld , ik heb ook een brakke verleden wat betreft relaties. Mijn laatste relatie was zo een 3 weekjes geleden beindigt , DOOR MIJ! ik zag gewoon dat het nie goed ging en we kunnen het echt beter vinden als vrienden.

Ik leef ook altijd om eenmeisje heen die ik errug leuk vind, moet je wel voor oppassen want als diegene dat niet leuk vind "te seriues persoon is" kan het best wel misgaan. Tis gewoon een kwestie van het goeie persoon vinden. Trouwens je meot neit teveel in een relatie steken Nederlandse jongens kennende gaat het op de duur alleen maar tenkoste van jouw en evt. ook je zelfvertrouwen.

Zoals je zei je bent nog jong , dus leef je uit Jongens maken vrijwel ALTIJD gebruik van meisjes dus waarom altijd slachtoffer zijn. Waarom altijd lief aardig en behulpzaam zijn ?

Je mag best een Bitch zijn ...
Oud 28-07-2002, 19:42
lieve
lieve is offline
Hey iedereen,
bedankt om te reageren ... ik heb het ze daarjuist aan hun hoofd gebracht, dat ik zelf beslis met WIE ik ben en WAAR ik ben met wie. Ze hebben me beloofd zich niet meer te moeien en ook de moeite niet meer te doen om me te koppelen tenzij ik het OK vind(soms mag het remember? ) !!!!!!
Laat ons hopen dat het nu werkt ... 9 augustus volgende fuif... damme nog zoooo lang ... laat ons hopen dat ze het niet doen! Waarom duurt da nog zooo lang ???
Greets Lieve
Oud 28-07-2002, 19:44
verbal-violence
Citaat:
lieve schreef:
Hey iedereen,
bedankt om te reageren ... ik heb het ze daarjuist aan hun hoofd gebracht, dat ik zelf beslis met WIE ik ben en WAAR ik ben met wie. Ze hebben me beloofd zich niet meer te moeien en ook de moeite niet meer te doen om me te koppelen tenzij ik het OK vind(soms mag het remember? ) !!!!!!
Laat ons hopen dat het nu werkt ... 9 augustus volgende fuif... damme nog zoooo lang ... laat ons hopen dat ze het niet doen! Waarom duurt da nog zooo lang ???
Greets Lieve
Ik hoop dat het geholpen heeft veel plezier met vrijgezel zijn enzow

*knuffelgeeft*

Oud 28-07-2002, 19:54
lady_x
lady_x is offline
verbal-violence schreef:
Er is echt helemaal niks mis met single zijn hoor. Alleen single jongens hebben het moeilijker dan single meisjes ... of toch nie :?
Hmm dat is een moeilijke vraag, ik persoonlijk heb geen last van single te zijn nu, het is een keuze die je maakt, hoewel het soms ook wel knaagt..
Als een jongen single is dan denkt meesten zo van hey wat een loser kan geen eens een vriendin krijgen , terwijl hij net uit een geweldige relatie komt ( spreekt uit ervaring )
Nee dat denk ik niet, ik ga nooit denken van een jongen die single is dat ie een loser is. Ik ga bijvoorbeeld ook nooit proberen een relatie aan te gaan met een jongen die al verkering heeft..
Zoals je zei je bent nog jong , dus leef je uit. Jongens maken vrijwel ALTIJD gebruik van meisjes dus waarom altijd slachtoffer zijn. Waarom altijd lief aardig en behulpzaam zijn ?
Altijd (ik vind het raar dat jij juist als jongen dit zegt) is een groot woord maar in het algemeen is dit wel juist, dit heb ik er ook uit geleerd, vooral toen ik jong was voelde ik me vaak de speelbal tussen jongens handen, daarom misschien ook mijn keuze om nu nog te genieten van uit te gaan en me amuseren zonder een zekere binding met een bepaald iemand.
Oud 28-07-2002, 20:01
Roozie
Roozie is offline
Kijk een vriendje is een toegevoegde waarde, als jij het naar je zin hebt zonder en mét is het leuk maar niet in de vorm van dat het je leven drastisch verandert is een vriendje heel leuk,

maar op onze leeftijd is het juist prima om single te zijn, beetje aankloten, echt doen waar je zelf zin in hebt. Als jij er geen behoefte hebt om een vriendje te hebben.. prima en dan hoeven je vriendinnen niet zo kinderachtig te doen!
Oud 28-07-2002, 20:07
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Roozie schreef:
maar op onze leeftijd is het juist prima om single te zijn, beetje aankloten, echt doen waar je zelf zin in hebt. Als jij er geen behoefte hebt om een vriendje te hebben.. prima en dan hoeven je vriendinnen niet zo kinderachtig te doen!
Idd
Oud 28-07-2002, 20:07
verbal-violence
Citaat:
lady_x schreef:
eeb heel mooi en lang verhaal
Ik bedoelde dat andere jongens diegene die vrijgezel is uitmaakt voor loser. Dat heb ik nu meerdere keren meegemaakt en zie het eiglijk nogwel dagelijks om me heen gebeuren.

Reden waarom ik minder goed over mannelijke ras praat ( met nadruk op jongere generatie ) is omdat het gewoon zo is ik snap soms neit hoe jongens al die dingen in hun hoofd halen. en dan vinden ze het ook nog stoer als ze vreemdgaan! Meestal grijp ik dan in en zorg ervoor dat het uitgaat tussen heme n zijn lievvie en ook dat hij die andere kwijt raakt. Het KAn en MAG gewoon niet , waarom neem je dan verkering al sje vreemdgaat :?

Precies zoals ik eerder zei neemverkering met eem Populaire iemand om je status een beetje op te krikken en ga met andere naar bed omdat zij het beter kan of omdat je stoer wilt zijn voor je vrienden ...

naja sorry hoor maar vind het allemaal best wel zielig.

Stel ik krijg een vriendin en bleek achteraf dat zij een of ander vaginale stoornis heeft en wij kunnen geen sex hebben, dan zweer ik nu voor iedereen hier dat ik nooit bij dr weg zou gaan vanwege het feit dat we geen sex kunnen hebben. Ik heb gewoon respect voor vrouwen/jonge dames! zo ben ik nou eenmaal.... Nu zul je wel dneken van hey verbal-violence zal wel zo lelijk zijn dat dit een wanhopige poging van hem is , neej hoor mijn uiterlijk valt best mee

ohja *knuffelgeeft*
Reageren

Regels voor berichten