Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2007, 16:14
Verwijderd
Hoihoi,

Aangezien ik vanaf augustus/september 2008 ga beginnen aan de studie Management, Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam, en zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar een kamer in Amsterdam! Dit is vanaf juni/juli/augustus 2008. De plaats van de kamer maakt me niet zoveel uit, als het maar niet in een of andere achterstandswijk/onbetrouwbare onveilige buurt is.
De grootte van de kamer maakt me in principe niet zoveel uit, als het maar groot genoeg is voor één persoon om in te leven/slapen/whatever.
De prijs zal wel een probleem worden, maar ik heb het natuurlijk het liefst zo goedkoop mogelijk. Boven de 325 euro wordt het al moeilijk voor mij.

Een keuken/badkamer delen met een paar personen is voor mij ook geen probleem, mits de personen hygiënisch en/of lief zijn. Huisgenoten en etc. zijn ook niet zo een probleem, als het maar wel lieve sociale spontane betrouwbare mensen zijn. (Of ben ik nu te veeleisend? )

Ik ben zelf natuurlijk ook enoooorm spontaan en sociaal, kan goed met mensen omgaan, heb geen last van een ochtendhumeur (!) en ik ben heel graag in een groep mensen, en vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Dit zijn natuurlijk allemaal geen eisen, slechts een idee.
Advertentie
Oud 19-12-2007, 19:51
Verwijderd
Up.
Oud 20-12-2007, 17:38
Verwijderd
Ik geef je weinig kans als je niet in een 'achterstandwijk' wil wonen en je niet meer dan 325 eurie wil betalen.
Als ik jou was zou ik je in ieder geval vast inschrijven bij StudentenWoningWeb.
Oud 21-12-2007, 11:36
Verwijderd
Niet geschoten is altijd mis blablabla. Ik heb me ook al ingeschreven bij diverse woningstichtingen, maar er zijn zat mensen in Amsterdam die onder de 325 euro p/m betalen en niet in een achterstandswijk wonen.
Oud 21-12-2007, 12:31
senorita_01
senorita_01 is offline
Hoi, ik woon in het Casa-hotel. Dit is zo goed als naast het Amstelstation, alles is vanaf hier makkelijk te bereiken. Je kunt alleen niet het hele jaar door in het hotel wonen, het is geopend voor studenten van 1okt t/m 31 mei. Je betaald 324 euro per maand, maar je krijgt zo'n 52 euro huursubsidie van de gemeente, dus eigenlijk betaal je 275 per maand. Hiervoor krijg je een kamer met eigen douche en wc met een totaal van 19m2. De keuken moet je delen. Hoelang het gaat duren voordat je op dit moment een kamer kunt krijgen weet ik niet.. de meeste kamers komen uiteraard vrij eind september. Voor meer informatie kijk op: http://www.studentencasa400.nl/
Oud 21-01-2008, 18:52
Verwijderd
Nog steeds op zoek!
Oud 22-01-2008, 10:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je je nu inschrijft bij studentenwoningweb kun je tegen die tijd misschien wel iets krijgen op Uilenstede?
Oud 13-03-2008, 16:35
Verwijderd
Ik heb me bij meerdere woningstichtingen ingeschreven maar ik ben nog steeds op zoek
Oud 13-03-2008, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Als je je nu inschrijft bij studentenwoningweb kun je tegen die tijd misschien wel iets krijgen op Uilenstede?
Ik heb me nu ingeschreven bij studentsforstudents.com en bij studentenwoningweb.nl voor oa containerwoningen in Diemen-Zuid, en bij kamernet.nl, ben druk op zoek
Oud 13-03-2008, 23:37
Bubbeldoosje
Bubbeldoosje is offline
Mijn vriend heeft een kamer voor 250 euro in west (naast de jordaan), 15 m2. Pas een maandje geleden gevonden op Marktplaats, moet met jou ook wel lukken je bent nog wel een meisje (voorkeur bij meeste verhuurders)
Oud 14-03-2008, 08:08
Verwijderd
Ohh in de Jordaan (L) Te gek. Ja, ik zal daar ook even zoeken! Dankjewel
Advertentie

Regels voor berichten