Hoihoi,
Aangezien ik vanaf augustus/september 2008 ga beginnen aan de studie Management, Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam, en zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar een kamer in Amsterdam! Dit is vanaf juni/juli/augustus 2008. De plaats van de kamer maakt me niet zoveel uit, als het maar niet in een of andere achterstandswijk/onbetrouwbare onveilige buurt is.
De grootte van de kamer maakt me in principe niet zoveel uit, als het maar groot genoeg is voor één persoon om in te leven/slapen/whatever.
De prijs zal wel een probleem worden, maar ik heb het natuurlijk het liefst zo goedkoop mogelijk. Boven de 325 euro wordt het al moeilijk voor mij.
Een keuken/badkamer delen met een paar personen is voor mij ook geen probleem, mits de personen hygiënisch en/of lief zijn. Huisgenoten en etc. zijn ook niet zo een probleem, als het maar wel lieve sociale spontane betrouwbare mensen zijn. (Of ben ik nu te veeleisend?

)
Ik ben zelf natuurlijk ook enoooorm spontaan en sociaal, kan goed met mensen omgaan, heb geen last van een ochtendhumeur (!) en ik ben heel graag in een groep mensen, en vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Dit zijn natuurlijk allemaal geen eisen, slechts een idee.