Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mmm ziet er leuk uit... zou ik het passen ![]() en De: Nah ik zoek/zocht een ander type, een Elwood, en dan een witte uit de nieuwe collectie. Maarja ik heb m aan gehad en hij stond me niet ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, zoals ik al zei, er is al eerder een bazaartopic geweest en die bleef hier staan, om de eenvoudige reden dat op V&A gewoon te weinig serieus geïnteresseerde mensen komen (en te weinig mensen in het algemeen). Lifestyle lijkt me een prima plek voor zoiets, mits het bij één topic blijft en er niet in gechat wordt. |
![]() |
|
![]() |
Nogal wijduitlopende zwarte broek
van zwart spijkerstof, zitten kleine vage gele puntjes doorheen zodat ie in't licht een gelige glans krijgt Size 30 Length 32 - heb 'm ff opgemeten: 104 cm lang, taillegeval rondom 80 cm. Onderaan bij de pijpen rondom ook 80 cm breed, dus je kunt heerlijk op je bek gaan ![]() Merk is The Basic 5p Jeans (By American AJ) - zegt me geen aarsch, misschien jou wel :] Foto heb ik niet, mocht dur iemand geinteresseerd zijn ga dan ff naar de meeting van a.s zaterdag ![]() Nieuwprijs: 65 euro ( ![]() Vraagprijs: 35 euro ofzow. [edit] ow, en onderaan is 'ie nog totaal niet gerafeld, wow ![]()
||
![]() |
Citaat:
me ex heeft die ook
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() verder heb ik nog niks echt leuks gezien, die broek van feary pas ik helaas nie
|
*Spijkerjasje van Replay.
Donkerblauw, beetje valig bij de borstzakjes, kort model, verder vrij simpel. Op de kraag zitten aan beide kanten op de punten 3 spikes en op de borstzakken ook 3. Je kan ze er af halen, indien gewenst. Maat M, maar valt redelijk klein, al m'n andere kleren zijn S. Waarom doe ik 'm weg? Ik heb 'm gewoonweg nooit aan, en ik vind het zonde om 'n spijkerjasje van 249,95 gulden in de kast te laten hangen. Ik hoef niet een wereldbedrag er voor te hebben, dus doe een bod ![]() *Spijker/stretchbroek van Loïs. Donkerblauw, knoopjes maar je ziet de knoopjes nog gewoon (zit geen stukje voor zegmaar), twee zakjes voor en twee zakjes achter. Tis een strak model, maar wel van stretch, dus 't zit wel fijn (niet het idee dus dat je pootjes helemaal worden afgeknelt) vanaf de knie loopt ie iets wijd uit (niet gigantisch, maar iets), aan de onderkant van de broekspijp zit een heel klein randje franjes (minder dan een halve cm). Verder zit de hele broek vol met gele en zachtoranje stiksels. Ziet er echt heel leuk uit. (en ja dat was al zo toen ik 'm kocht..) Ik heb 'm gewoon nooit meer aan, veranderd een beetje van kleding.. Tis een hele vrolijke broek, nog in goede staat. Taillemaat ik denk 27 of 28 en de broek valt redelijk lang.. Nieuwprijs was 190 gulden, bied maar wat, anders ligt ie hier ook alleen maar weg te rotten ![]() mail; rodinaheerscht@hotmail.com
|
Leuk, verkoop uw kleding @ scholieren.com!
Ehm ik heb nog een standaard (voor mij te klein) RL (Ralph Lauren voor de kenners ![]() |
![]() |
|
![]() |
Zo'n topic bestond ook voor mijn fbschap en toen mocht het ook dus ik zie geen reden hem nu te verplaatsen aangezien het beleid op dit punt niet verandert is en ik het erg krom zo vinden.
en nare man hou je in
|
Verwijderd
|
OOOOH nee he.. ik kan echt niet tegen dit soort topics
![]() ben in elk geval heel geinterreseerd in acid-stars elfendingetjes.. en ik wil het groene rokje van fallen_tear hebben.. en roels *kijkt even* Basic 5p Jeans (By American AJ)-ding.. en daarbij heb ik hardstikke geen geld :/ *gaat maar eens vragen of ze ook doordeweeks kan werken ipv alleen maar in't weekend* |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
denk je nou echt dat ik een persoon als jou nou serieus ga nemen? Nou, echt niet dus... En iemand heeft dat idd al gezegd, ik gaf ermee alleen aan dat ik het ermee eens ben ![]() Ennuh, wat nuttigs doen, doe ik toch al.. Like I care dat jij je ergert aan mij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En de bovenomtrek ( 80 cm ) is dat echt in je taille gemeten ( dus ter hoogte van je navel ) of meer op je heupen? ( en is het dus een heupbroek of zo'n hoge? )
||
Citaat:
![]() Maat 38 past waarschijnlijk niet. Maar ik geef de hoop niet op, ik ben op dieet, dus misschien pas ik ooit nog wel eens in maatje 38 ![]()
||
Citaat:
en ik wacht ook op foto's van Acid-star ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|