![]() |
|
Verwijderd
|
De arts die mij behandelt heeft gezegd dat ze bij jonge mensen eigenlijk altijd gebruik maken van een roesje, omdat daar de buik vaak te gevoelig is en het zowel voor patient als behandelend arts niet echt prettig is.
Bij oudere mensen doen ze het vaak niet, omdat daar de buik wat minder gevoelig is. Ik krijg dus inderdaad een roesje, maar ik weet niet of ik daar zo blij mee ben ![]() Vorig jaar heb ik een darmfoto gehad en dat vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen. Ik ben niet flauw ofzo, maar vooral die lucht die ze inspuiten; niet fijn. Gelukkig ben ik morgenochtend al om negen uur aan de beurt, dus ik hoef niet zo lang nuchter te zijn en ben er snel weer van af. Die klean-prep zooi heb ik inmiddels allemaal opgedronken en gemengd met roosvicee ging het nog wel. Nou ja...we zien het morgen wel. Bedankt voor de reacties iig! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, het is allemaal achter de rug en het is me echt honderd procent meegevallen.
Mij was verteld dat ik niet helemaal weg zou zijn, maar gewoon wat doezelig zou zijn, maar ik was dus wél helemaal weg hehehe. Dus dat was op zich wel fijn ![]() Heb daarna thuis meteen nog vier uur geslapen en heb net weer even wat gegeten. Buik voelt een beetje beurs aan nu, maar het viel allemaal mee. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Hee Allemaal!!
Ik heb em maandag ![]() moet dus heel het weekend laxeren doormiddel van magnesiumsulfaat ( wat echt heel erg vies is) en pilletjes! ben er gewoon nu al ziek van ![]() ik ben vooral voor maandag heeel zenuw8ig! ik weet niet of ik een roesje krijg, dat is mij niet verteld!! ik hoop het aan de ene kant wel , maar aan de andere kant hoor ik van mensen dat j erg misselijk kunt zijn na een roesje?? zijn er nog mensen met ervaringe:$ ik hoor het wel!! Groetjes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() mOrgen Ochtend om kwart voor 10 in t ziekenhuis zijn, en dan gaat het gebeuren, ik weet niet waar ik onder val qua roesje ik ben 20 ! maar ik zal morgen wel vertellen hoe ik het onderzoek ervaren heb!! bdankt in ieder geval!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Veel succes! |
![]() |
|
![]() |
Nou ik ben er vanaf
![]() Ik mOet zeggen dak het geen prettig gevOel vOnd ![]() ik vond het zwaar tegen vallen!! ik kreeg de slang erin, en toen werd de balon opgeblazen ![]() toen kwam de dokter, en ging die het beriumpap erin laten lope ![]() dat is ook geen fijn gevoel, toen ging ie weet ik t hoeveel fotooos maken, en daarna kwam het lucht erbij ![]() ![]() ![]() donderdag hoor ik of dr wat gevonden is .. groetjesss |
![]() |
|
![]() |
Nou ik ben er vanaf
![]() Ik mOet zeggen dak het geen prettig gevOel vOnd ![]() ik vond het zwaar tegen vallen!! ik kreeg de slang erin, en toen werd de balon opgeblazen ![]() toen kwam de dokter, en ging die het beriumpap erin laten lope ![]() dat is ook geen fijn gevoel, toen ging ie weet ik t hoeveel fotooos maken, en daarna kwam het lucht erbij ![]() ![]() ![]() donderdag hoor ik of dr wat gevonden is ..en ojaaa, ik kreeg geen roesje, ik denk dat t met dit onderzoek ook niet helemaal makkelijk kan, want ik moest me steeds omdraaien en ik ging zelfs een keer met bed en al helemaal recht op groetjesss |
![]() |
|
Tip voor de volgende keer: Het laxeermiddel mengen met ranja (zonder sobitol) en ijsblokjes. Dan krijg je het een stuk makkelijker weg.
Het is inderdaad een rotonderzoek. Ik moet em elk jaar. Soms vaker als het slecht met me gaat.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
buikklachten vlindertje07 | 7 | 26-06-2012 21:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
Coloscopie Greenscarfed | 9 | 08-11-2011 19:25 | |
Lichaam & Gezondheid |